Nævn en af dine fetish

267 indlæg i dette emne

Er helt tosset med pigers bagerste hul :) Det bedste sted man kan komme ind.. Desværre er min kæreste ikke så meget for det, så får for lidt at det.. Piv!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja jeg ved ikke rigtig hvad man skal kalde min interesse for gummiregntøj

Fetish eller exibishionisme??

Da jeg elsker at dyrke sex i regntøj og at onanere alt imens jeg er nøgen i tøjet.

Jeg syntes det er vildt ophidsende at mærke gummiet imod min krop og at

høre lyden af det.???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja bare sutte en fremmed pik som man ikke kender ejeren på (det vil jeg nemlig ikke) og mærke spermen sprøjte.. FUCK det er sq frækt :slem:

Enig - enig, det er FANME en fræk tanke...

Og må jeg i dén forbindelse indrømme én af mine fetich'er: sperm... :blowjob:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker lak.. Sådan lak Kjoler og div. lak outfits.. Hvis det så er kombineret med lårlange lak støvler så ryger jeg helt op og ringe.. Rottehaler gør også et eller andet for mig..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

STORE BRYSTER - DYBE KAVALERGANGE

gør mig ekstremt liderlig ! :love:

Indsendt Billede

Tænk at få lov at knappe op her - langsomt langsomt

Indsendt Billede

Min varme hånd der berører ganske let - senere vildere :toungue:

Indsendt Billede

Onanere og sprøjte ned mellem disse smukke......

Indsendt Billede

Denne udsigt mens hendes mund......:P

Jo helt sikkert: STORE BRYSTER og DYBE KAVALERGANGE er vist min fetish. :) :skv_mine: :love: :)

........OG SÅ HAR JEG VIST FÅET ET GLAS RÅDVIN FOR MEGET I AFTEN :kiss: :) :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker lak.. Sådan lak Kjoler og div. lak outfits.. Hvis det så er kombineret med lårlange lak støvler så ryger jeg helt op og ringe.. Rottehaler gør også et eller andet for mig..

Uha uha.. Du er da vist en værre en var.. :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha uha.. Du er da vist en værre en var.. :love:

,,Og det skulle komme fra dig :wink: :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gerne analsex og knæ lange støvler.

483.attach

484.attach

485.attach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.. Ved ikke lige om det er fetishes eller bare lyster, men for tiden er der da et par emner som tænder mig:love:

Dominans, bindelege, fantasiudveksling, offentlig sex blandt andet...

Men der er jo så få ting jeg vil afvise :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Orgasme .... tænder mig for vild at se og høre en kvinde komme... Det er en af mine fetish....(eller den mest stuerene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig - enig, det er FANME en fræk tanke...

Og må jeg i dén forbindelse indrømme én af mine fetich'er: sperm... :blowjob:

Hvis sperm kan være en fetish, så er jeg også Sperm-fetishist :dryp:

Er bare helt væk med sperm og nyder hvis en mand kan komme mere end 1 gang :wink:

KrussedulleQ. :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis sperm kan være en fetish, så er jeg også Sperm-fetishist :dryp: Er bare helt væk med sperm og nyder hvis en mand kan komme mere end 1 gang :wink:

Selvfølgelig kan det det! :wink:

Havde engang en oplevelse med en af mine drenge, den første gang jeg gav ham en udløsning... som de fleste (hetero)fyre syntes han at sperm er lidt klamt, så han ville være dækket til imens. Jeg kunne ikke lige finde et håndklæde, men valgte istedet et lagen.

Da han kom sprøjtede han så meget og så længe, at jeg ikke bagefter kunne finde et område af lagnet der ikke var ramt! Det var så absurt at jeg var lige ved at grine, da han bare blev ved med at sprøjte (men gjorde det naturligvis ikke).

At ladningen så også smagte helt fantastisk lækkert og sødt, er så en helt anden ting... :toungue:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde engang en oplevelse med en af mine drenge, den første gang jeg gav ham en udløsning... som de fleste (hetero)fyre syntes han at sperm er lidt klamt, så han ville være dækket til imens. Jeg kunne ikke lige finde et håndklæde, men valgte istedet et lagen.

Da han kom sprøjtede han så meget og så længe, at jeg ikke bagefter kunne finde et område af lagnet der ikke var ramt! Det var så absurt at jeg var lige ved at grine, da han bare blev ved med at sprøjte (men gjorde det naturligvis ikke).

At ladningen så også smagte helt fantastisk lækkert og sødt, er så en helt anden ting... :toungue:

WOOOOOW det er sq frækt :P

ja spermen kommer med xtra tryk og i størrer mængder når der røvpules samtidig :dryp:

Pokkers frækt - syns jeg og foretrækker derfor klart mænd der vil ha at jeg "tager dem" - :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min fetish er rygning - det tænder mig vildt. Ikke sådan rygning generelt, men synes at kvinder er vildt sexede og feminine når de ryger. Ryger derfor bl.a. selv - kan dog ikke afvise afhængigheden som en anden årsag :lol:

Look tænder mig, men egentlig alle 100s og derover. Billedet er en rigtig flot kvinde der ryger 120s - desværre fås de ikke så lange i DK :cry_1:

505.attach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååå....en af dine drenge....mener du her din søn eller?? kan ikke helt finde ud af det? og er det almindeligt??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååå....en af dine drenge....mener du her din søn eller?? kan ikke helt finde ud af det? og er det almindeligt??

Hej, og godt at du spørger - hellere skulle forklare mig end risikere at folk går rundt med en forkert opfattelse.

Jeg er Storebror i legen, altså en slags rollespil hvor jeg er Caretaker overfor min partner og nogle af vores venner - der så leger at de er drenge der har brug for omsorg (og sex).

Jeg har derfor nogle fyre, på 17-22 år, samt min partner på 36, som jeg omtaler som "mine drenge" - nogle gange (ofte) får de venskab, omsorg og hygge og andre gang er det sexlege ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som KrussedulleQ tænder jeg på næsten alt der er perverst! Men jeg må indrømme at det mest væsentligste for mig er smoking fetish, som LookGoldQ19 også har. Piger/kvinder der ryger er det allerbedste i verden, når de gør det på en fræk og forførende måde. Jeg vil vove at påstå man kan få mig til alt ved blot at charmere sig til det med en lang cigaret!

Jeg har aldrig prøvet det, men håber på at komme til det en gang i fremtiden!

Udover det kan jeg godt li at blive domineret af pigen/kvinden. Jeg elsker at tilfredsstille og blive udnyttet. Jeg kunne også godt tænke mig at blive taget af en kvinde med en strap-on (gerne mens hun ryger). Endnu engang har jeg ikke prøvet det, men jeg har et par dildoer og vibratoer som jeg engang imellem kan lege med i nr. 2 - og jeg elsker det!

Når man tænker på hvor meget der findes, har jeg egentlig ikke prøvet særlig meget. Forskellige stillinger, forskellige steder og lidt blid domination. Jeg vil meget gerne prøve mere i fremtiden - især smoking fetish, som jeg har "lidt" af lige så længe jeg kan huske.

Indsendt Billede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gummi / latex-beklædning krydret med Sm og bondage. At se en anden gummifyr bruge min kone - selv at blive brugt af en anden gummiklædt se det er min fetish !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nylonstrømper... det er det bedste der findes.... særligt i forbindelse med hofteholder men også selvsiddende kan give mig sved på panden :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nylonstrømper... det er det bedste der findes.... særligt i forbindelse med hofteholder men også selvsiddende kan give mig sved på panden :-)

Men kan du også li at en Q har nylonstrømper på når I har sex??

Er det selve stoffet når du berører det eller skal det sidde på din egen krop?

Nysgerrige KrussedulleQ :toungue:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er til støvler og korsetter der er sku noget mega frækt over det.

510.attach

511.attach

512.attach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sygeplejersker i uniform .... Autentiske - ikke lak eller læder, men en rigtig dansk uniform, og gerne med alt "udstyret" på : Sygeplejenål, sygeplejeur, kuglepenne, stetoskop osv. osc .... :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sygeplejersker i uniform .... Autentiske - ikke lak eller læder, men en rigtig dansk uniform, og gerne med alt "udstyret" på : Sygeplejenål, sygeplejeur, kuglepenne, stetoskop osv. osc .... :love:

513.attach

515.attach

516.attach

518.attach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Nævn en fetish.Lig evt et billede på.

jeg starter.

Damm jeg gad godt være syg hvis hun var sygeplejske.

Jeg er vild med gummi. Tænder på at være iklædt gummi fra top til tå evt med gasmaske også. Tænder på ligeledes på kvinder i samme outfit. Helst mange lag gummi og gerne stram bondage, åndedrætskontrol og dominans indblandet også. At kneppe en pige i gummi er da bare for lækkert!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu