Nævn en af dine fetish

267 indlæg i dette emne

Få håndjern på og få armene trukket om på ryggen, og blive nappet i brystvorterne og blive kneppet i munden samtidig. Jeg bliver våd ved tanken.

3 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er nu noget frækt over gravide kvinder!!! :love:

278.attach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er nu noget frækt over gravide kvinder!!! :love:

jeg nød meget at ha sex under begge mine graviditeter, men tror ikke at det dengang ku siges at mine børns far betragtede det som en fetish/dille/særlig lyst..

han kendte jo mine sex lyster og det kom ikke bag på ham at vi ku ha sex lige til dagen før jeg fødte :D :toungue:

Kunne du ha sex med en hvilken som helst gravid kvinde?? Eller skulle det blot være din egen vordende kæreste?? :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

uha jeg nuder meget at se kvinder der har uhled i bukserne osse kaldet panty pee eller panty poop det tænder mig for vildt eller en lækker kvinde der går med ble ville osse gørre mine drømme ret vilde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg nød meget at ha sex under begge mine graviditeter, men tror ikke at det dengang ku siges at mine børns far betragtede det som en fetish/dille/særlig lyst..

han kendte jo mine sex lyster og det kom ikke bag på ham at vi ku ha sex lige til dagen før jeg fødte :D :toungue:

Kunne du ha sex med en hvilken som helst gravid kvinde?? Eller skulle det blot være din egen vordende kæreste?? :wink:

Måske ikke med hvilken som helst gravid kvinde... Men det tænder mig vildt når jeg ser en flot rund mave...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lavement-lege. ikke scat.

men opfyldnings-delen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lavement-lege. ikke scat.

men opfyldnings-delen.

WOOOOW :P

elsker selv delen hvor man "tømmer" sig og ja.. har for nylig prøvet med cacao :ashame:

Købte jo denne her legekammerat (intim sprøjte) for nylig

Indsendt Billede

FUCK den er fræk at lege lavement-lege med både alene og sammen med en :dryp:

Skal man lege med andet end vand i "sprøjten" plejer jeg at skylle mig helt helt ren først..

Skønt at presse væskerne ud på ham og selvfølgelig helst ramme munden :toungue:

Leger du også sådan tonnilerche?? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

helt sikkert frækt lak tøj og diverse dildoer og legetøj i farven sort

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
helt sikkert frækt lak tøj og

øøøøh bifyr ;)

Skal det være i sort?? Og hvorfor det??

Det sq da frækt med lidt color på tossen................øøøøh pikken (læs dildoen) :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

øøøøh bifyr ;)

Skal det være i sort?? Og hvorfor det??

Det sq da frækt med lidt color på tossen................øøøøh pikken (læs dildoen) :P

synes der er nogetfrækt over sådan en sort sag der bare venter på at komme op :wink:

426.attach

427.attach

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sort og rødt gummidress. Lavement. Golden Shower (både som giver og modtager) er blot nogle af mine fetish's

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

#34 / krussedulleQ:

jeps.. jeg plejer også at rense mig selv komplet.. og så prøves der ellers forskellige ting af.. blandinger af vand og babyolie.. også lidt mere faste materialer som yoghurt fx..

og til sidst så plejer jeg ellers at gå amok med hvad jeg nu kan finde af "fast emne".. banan, agurk.. dildo hvis jeg er alene hjemme og har tiden.. savner sgu at bo alene.. ( bor i andel med en kammerat )..

buttplugs siger mig ikke det helt store.. synes det er kedeligt at man bare har noget siddende.. der skal være bevægelse istedet :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Reb masser af hampreb.... som jeg med kærlig fast hånd binder en tøs med.

CCOS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min største fetish er helt klart kvinder i strømpebukser, med eller uden trusser.

Kan faktisk godt finde på at tage strømpebukser på selv mens jeg ornanerer - sjældent men det sker :)

Elsker også at se kvinder tisse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min største fetish er helt klart kvinder i strømpebukser, med eller uden trusser.

Kan faktisk godt finde på at tage strømpebukser på selv mens jeg ornanerer - sjældent men det sker :)

Elsker også at se kvinder tisse

At tisse igennem en nylonstrømpebuks er SÅ frækt :tommel:

Og at se han slikke nylon lårene helt op til kussen.. uha da da :toungue:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu må jeg så kryppe til "korset" og sige at jeg endnu ikke har fundet mine fetish, men fantasierne er der rigeligt af...

Mangler bare at finde den frisindet og åbne kvinde at udleve flere af dem med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg stemmer på krusses fetish. Nylonstrømpebukser.... kvinde.. og tis.... MUMS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vidste ikke rigtigt, at kan kunne havde sex under en graviditeter? er det ikke svært for den storemave?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha jeg er vild med at blive kneppet mens jeg har frækt lingeri på. og ikke mindst hvis det er en moden Q eller en fræk fyr.

Men osse at blive bundet og brugt af en ejer med hanhund, så er jeg totla liderlig og lykkelig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ved ikke om det er en fetich - men tænder vildt på folks sexoplevelser - hvis de kan beskrive dem i detaljer... *sf

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er det lige vi definere fetish :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

griner, blot lige dem der fylder pt. bedækning og creampies... er meget til spermting for tiden - det skifter lidt som moden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad betyder "creampies" ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"creamepie" er vidst at komme i en pige og nyde syntes af det når det løber ud.... eller er jeg helt off?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville nok også være min definition

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu