Nævn en af dine fetish

267 indlæg i dette emne

At blive domineret af en pige. Elsker at blive onaneret ud over mig selv og i mit eget ansigt. Komme på nogle bryster, hvor efter mit hoved bliver presset ned imod dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Møde en kvinde hvor jeg bliver bedt om at gå ind på et værelse og lægge mig på alle fire. Hun kommer ind og malker mig og bruger en dildo på mig - herefter tilkalder hun en mand med en stor pik som jeg skal slikke stor og stiv.

hun lægger sig på ryggen og beder mig trænge op i hende i en missionær-stilling mens hun fodrer mig med hans pik - jeg vil gerne komme i hendes bløde fisse - men jeg må ikke før han er kommet og har sprøjtet sin varme sæd ud over mig ansigt............når han har gjort det beder hun mig om at kysse hende med hans sæd - og jeg skal nu vente og han knepper hende mens jeg kigger på. Jeg må gerne onanere men ikke komme. Jeg massere mine brystvorter og bruger en dildo på mig selv.

Nu er han næsten færdig og trækker sig ud lige før han kommer og jeg får lov at kneppe hende i missionær mens han presser sin store pik op i min anus...........jeg må komme når han kommer op i mig - ikke før........da han kommer klemmer hun mine kugler så det smerter og jeg kommer så voldsomt.

(man er altid velkommen til at kontakte mig hvis man har et set-up der kan hjælpe med ovenstående fantasi - jeg bor i Nordsjælland og har mail caines@outlook.dk )

Redigeret af Caines

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Møde en kvinde hvor jeg bliver bedt om at gå ind på et værelse og lægge mig på alle fire. Hun kommer ind og malker mig og bruger en dildo på mig - herefter tilkalder hun en mand med en stor pik som jeg skal slikke stor og stiv.

hun lægger sig på ryggen og beder mig trænge op i hende i en missionær-stilling mens hun fodrer mig med hans pik - jeg vil gerne komme i hendes bløde fisse - men jeg må ikke før han er kommet og har sprøjtet sin varme sæd ud over mig ansigt............når han har gjort det beder hun mig om at kysse hende med hans sæd - og jeg skal nu vente og han knepper hende mens jeg kigger på. Jeg må gerne onanere men ikke komme. Jeg massere mine brystvorter og bruger en dildo på mig selv.

Nu er han færdig og jeg får lov at kneppe hende i missionær mens han presser sin store pik op i min anus...........jeg må komme når han kommer op i mig - ikke før........

Kvinden må også gerne have tøj på mens hun i sin sorte nederdel og skjorte - beder mig om at bruge dildo på mig selv.........onanere og andre ydmygende stillinger.

Redigeret af Caines

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, Caines skrev:

Nu er han næsten færdig og trækker sig ud lige før han kommer og jeg får lov at kneppe hende i missionær mens han presser sin store pik op i min anus...........jeg må komme når han kommer op i mig - ikke før........da han kommer klemmer hun mine kugler så det smerter og jeg kommer så voldsomt.

(man er altid velkommen til at kontakte mig hvis man har et set-up der kan hjælpe med ovenstående fantasi - jeg bor i Nordsjælland og har mail caines@outlook.dk )

Lyder super frækt. 

Ville elske at blive spermet i ansigtet og dele det med en pige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bløde Balletsko.

Jeg er helt vild med Bløde Balletsko, Specielt hvis de er røde.

Røde Balletsko og jeg er solgt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At blive forført af en lettere dominerende transkvinde og dele et badekar med hende. Så skulle jeg sæbe hendes vidunderlige krop ind, mens vi tungekyssede, og mærke hvordan hendes lækre pik langsomt men sikkert blev stiv jo mere jeg strejfede den. Og det samme med min. Sutte hendes bryster samtidig og så slikke hendes anus og pik for så til sidst at glide ind i røven på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sort lakkjole og lårhøje støvler. En flot makeup og så hotwife hvor jeg selv er med. Så kører det for mig.

Redigeret af viking

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Buttede kvinder, iført balletsko, strømpebukser både uld og nylon, nederdel løs og stram, og en fræk løshængende overdel - Huh så drejer jeg derne hovedet når jeg ruller forbi :ph34r:

Sex/Lingeri/påklædning generelt herfra :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige åbned en pakke med brugte trusser fra Tanjas i Aalborg. Får dem sendt til mit firma og nu skal jeg lige ind og ha en spiller mens jeg slikker og dufter dejlige Tanja.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At blive domineret :)

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En kvinde der tager mig med en strapon... mens der er tilskuer på...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At dominere - ikke med slag, men med ord...

At binde en pige til en seng og holde hende på kanten af at komme indtil hun ikke har andet i hovedet - det ender selvfølgelig lykkeligt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min fetich er strømpebukser, jeg elsker at ha dem på både hjemme og ude og gerne i skoven hvor jeg leger med mig selv , jeg tisser og skider idem og spermer i dem både inde og udenfor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Breathcontrol

Mundkneppes

Blow job

Vacbed

Vacuum bagging 

Være slave

Ziplock Bag

^_^ 

allan 035.JPG

Redigeret af breathplay

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

dejlig slep sack boy der kender sin plads

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Besvaret (rettet)

folieballoner

Redigeret af Bruger128

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Besvaret (rettet)

Har mange.

Men edging og sperm-lege må være ubetinget det jeg bedst kan lide.

Det er dog ikke helt nemt at finde kvinder der vil være med til dette.

433056_2ee848c.jpg

Redigeret af Cumplay
Upload af billede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu