Jump to content

Nævn en af dine fetish

Recommended Posts

Tænder for vildt på at min kone er sammen med en anden mand enten se på eller være med når jeg ser på at hun kommer og han bare fylder hendes F.... Med hans safter det kan ikke beskrives hvor vildt det gør mig mums

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt med en sådan tråd...får jo indblik, som kun kan åbne op for ens egen fantasi...så mere af det.

En engangsoplevelse, som har festet sig; swingerklubben, og en fyr eller kvinde i total gummidragt, store fake bryster, enorm strapon....tror jeg nok... halvmørkt i lokalet... jo jo...godt nok i det røde felt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja vi har nok alle sammen en lyst eller noget vi tænder vildt på , men svært for en del at opleve det. Jeg selv har en del jeg kan li kender mine lyster godt, men svært at finde nogen som er som en selv , men men godt vi har fantasien

post-8445-0-86324900-1395196767_thumb.jp

post-8445-0-94356600-1395196847_thumb.jp

post-8445-0-85376600-1395196928_thumb.jp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kyskhedsbælter. Både at være låst i et, og at se kvinder bære dem.

Og så halsbånd. Bare synet af et låst halsbånd på en kvinde, så er jeg stiv... hvis det da ikke var fordi jeg havde et kyskhedsbælte på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kyskhedsbælte, Stål Halsbånd, Japansk bondage, Stål Bondage, Spandex, Latex... 

og når man så kombiner nogle af disse så bliver det super;-)

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kæreste og jeg tænder på at se dyresex fra tid til anden, har tit snakket om at finde nogle flere med samme lyster. Q vil gerne tages hårdt af stor hanhund.

chatpar69@gmail.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænder på kvinder i hættetrøjer og lign.

Hvor det kommer fra, aner jeg ikke, og desværre ikke en fetish som er nem at få gjort meget ved i virkeligheden

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænder på kvinder i hættetrøjer og lign.

Hvor det kommer fra, aner jeg ikke, og desværre ikke en fetish som er nem at få gjort meget ved i virkeligheden

Se en kvinde i hættetrøje eller have sex med hende hvor hun er iført hættetrøje? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Se en kvinde i hættetrøje eller have sex med hende hvor hun er iført hættetrøje? :)

Hehe, jeg ser dem skam også ;) Kan man jo ikke undgå at ligge mærke til de ting man godt kan lide. Men det er overraskende svært at for folk til at acceptere/forstå at man tænder på det, så derfor har jeg haft gevaldigt svært ved den sidste del :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Først nu åbnede jeg øjnene og så at jeg havde set forkert. Tog det som en konstatering ikke et spørgsmål, det undskylder jeg.

Såmænd begge dele. Jeg syntes at en kvinde i en hættetrøje er charmerende og kan være direkte forførende. Men jeg ville bestemt gerne have sex med hende hvor hun beholdt den på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sperm, sperm og sperm! 

Men den lækreste rus jeg kan opnå er smerterne i kroppen dagen derpå efter at være blevet brugt; fistet, slået, pisket mm.

• Like 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Et stykke sæbe i munden og en hård gang smæk i min bare numse så er jeg en meget sød og artig pige i meget lang tid

sæbeogmig.jpg

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At blive bundet stramt med reb fra tæerne / anklerne og op over brystet og ryggen med armene bundet stramt ind til kroppen, så jeg ikke kan lege med selv.

Gerne afsluttet med at jeg kommer i en lærredssæk der bindes stramt til enten ved halsen så hovedet er fri udenfor sækken - eller ved at hele kroppen presses sanneb i sækken som snøres til ved snøvsen så jeg ikke kan komme ud uden hjælp.

Redigeret af christian54
billed fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sex i lædertøj er bare outstanding. En dejlig Q i læderjakke uden noget under og læderbukser dito - og jeg i det samme..... det bliver bare så vildt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu