Nævn en af dine fetish

267 indlæg i dette emne

Hej

Nævn en fetish.Lig evt et billede på.

jeg starter.

Damm jeg gad godt være syg hvis hun var sygeplejske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har bare et eller andet med stilletter og korsetter :love:

164.attach

165.attach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En af mine fetish??

hmm......

svært at svare på med få ord.. :rolleyes:

Pervers sex må svaret blive..

FUCK er sq næsten besat af de perverse tanker :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En fetish? Een af dem kunne jo være min fascination af halvt afklædt/delvis påklædt... hvis det da tæller som en fetish? Synes, at det er superfrækt, når kæresten render sådan til dels påklædt/til del afklædt rundt. Uanstændigt og fandens frækt :love:

Og lige som så mange andre har jeg nok også et eller andet med lange støvler.... :toungue:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det en fetish, men jeg er fuldstændig vild med selvsiddende strømper. Har min kæreste det på, evt. suppleret med en hofteholder når vi har sex, så er det virkelig tryk på kanonen når jeg kommer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en fetish med dildoer, jeg elsker simpelthen at bruge dem på min kone. De bliver nu også brugt flittigt til tider, her, der og alle vegne :love:

.....og så er der vist lige noget med en strapon :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en fetish med dildoer, jeg elsker simpelthen at bruge dem på min kone. De bliver nu også brugt flittigt til tider, her, der og alle vegne :love:

.....og så er der vist lige noget med en strapon :wink:

Hehe! Nemo!! Vi har de samme fetish´er.. Dildoer og en strep on dildo på pigen... Elsker når hun tilbyder at kneppe mig!

Min anden fetish er Gloryholes.. Det er for frækt at slikke en fremmed pik gennem et hul i væggen!

Smurfs!

Jesper!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe! Nemo!! Vi har de samme fetish´er.. Dildoer og en strep on dildo på pigen... Elsker når hun tilbyder at kneppe mig!

Smurfs!

Jesper!

FUCK du er sq forbandet fræk Smurfs.. det kunne jeg dæleme godt tænke mig at prøve... :slem:

Ja bare sutte en fremmed pik som man ikke kender ejeren på (det vil jeg nemlig ikke) og mærke spermen sprøjte.. FUCK det er sq frækt :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min anden fetish er Gloryholes.. Det er for frækt at slikke en fremmed pik gennem et hul i væggen!

Smurfs!

Jesper!

Tjah, jeg er nu stricktly hetero, men med konen og strap'en.... der er jeg på :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Gloryholes er megafrække, og har min faste rasteplads til de fornøjelser, men toiletterne er ved at blive renoveret og har osse forsømt den kinky leg længe, osse fordi vi har solgt vores bil. Men vi har dog været på rastepladsen og lege alfonsen og luderen et par gange el. tre, og gæt hvem der var luderen, hi hi. Engang vi var deroppe, var der en meget utilfreds bøsse som dyttede og gav os lygterne fra hans bil, men vi innorede ham og hyggede os. Hun havde sin strap-on på under sin pelsfrakke og brugte mig på bænken og inde på toiletterne, samt i bilen. Hun befaldede mig til at skaffe "kunder" og lade dem bruge mig gratis. Nogle frække og oplevelsesrige week-ends nætter vi har oplevet på de offenlige og skumle toiletter.

Week-enden efter episoden m. bøssen, lavede politiet en razzia på rastepladsen efter en klage om at stedet blev brugt af prostituerede...det var sq en griner.

Min store fetish er jo min kvinde m. sin frække strap-on. Se hende iført den, samt m. frækt undertøj på, giver et dejligt sug i maven. Hun finder tit på at tisse på den først så jeg skal slikke og sluge den til roden med et godt og hårdt tag i nakken på mig og bruger den osse på sig selv så jeg skal sutte den bagefter med min frække røde mund, samt efter hun har kneppet mig hårdt og grundigt.

Mit undertøj elsker jeg osse, mine toppe m. hofteholdere, selvsiddende strømper, mine stiletsko/støvler oma. At se min kvinde og jeg selv, i meget frækt make-up stil, som tit hedder luderlooket. Det er blandtandet min og vores små fetisher.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har bare et eller andet med stilletter og korsetter :love:

Absolute helt enig. :wink:

Superlækre billeder! :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om det er en "Fetish".. Men jeg er sååå glad for bondage... det er så ualmindelig frækt... har lige været ovre og besøge kæresten og en af aftenerne, da vi havde været ude og drikke (og danse), der var vi RIGTIG godt oppe og køre og han bagbandt mig, blindfoldede mig og tvang mig til at sutte hans pik/få den helt ned i halsen/gøre hvad han sagde og han "tvang" mig ned på gulvet med røven oppe, så han kunne gennemkneppe mig bagfra... Damn... jeg er virkelig virkelig forelsket i bondage og den slags dejlige lege... mh mh mh.... :love: :love:

Fetish...?!? Hvis det er, så er det min klare favorit... bliver våd bare af at tænke på det... mh....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja at blive bagbundet er helt klart også min favoritfetish. Jeg tænder også vildt på at sutte pik på min mand, når han har bagbundet mig lækkert med håndjern og stållænker på overarmene. I det hele taget er det vildt ophidsende at sidde baglænket og forsøge at få armene fri af kæderne, selvom man er hjælpeløst lænket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når en mand og en kvinde eller bedre en gruppe af mænd og kvinder er samlet og kvinderne som køn dominerer selskabet verbalt og psyksisk og mht. påklædning. Det kan være mande-auktioner, mandestrip seancer (dog uden elementet af mandlig ekshibitionisme, da det netop er mandens visuelle afmagt der tænder mig) eller forsamlinger hvor kvinderne kammer over i styg men feminin kvindehørm og hensætter mændene i forlegenhed. Allerbedst ville en kombineret mande-auktion og mandestrip med karaktergivning være. Der bør ikke være tale om professionelle strippere, men om mennesker der kender hindanden tilstrækkeligt meget til at føle forlegenhed/"skadefryd" og tilstrækkeligt lidt til at situationen stadig kan virke autentisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når en mand og en kvinde eller bedre en gruppe af mænd og kvinder er samlet og kvinderne som køn dominerer selskabet verbalt og psyksisk og mht. påklædning. Det kan være mande-auktioner, mandestrip seancer (dog uden elementet af mandlig ekshibitionisme, da det netop er mandens visuelle afmagt der tænder mig) eller forsamlinger hvor kvinderne kammer over i styg men feminin kvindehørm og hensætter mændene i forlegenhed. Allerbedst ville en kombineret mande-auktion og mandestrip med karaktergivning være. Der bør ikke være tale om professionelle strippere, men om mennesker der kender hindanden tilstrækkeligt meget til at føle forlegenhed/"skadefryd" og tilstrækkeligt lidt til at situationen stadig kan virke autentisk.

Hvad pokker kunne man kalde den Fetish????

Menneske-auktions Fetish?? :wink:

Er det noget du har prøvet af??

Damn jeg er nysgerrig :fnis:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad pokker kunne man kalde den Fetish????

Menneske-auktions Fetish?? :wink:

Er det noget du har prøvet af??

Damn jeg er nysgerrig :fnis:

En delvis beskrivelse er udtrykket cfnm (clothed female naked male). cfnm indebærer dog alle mulige situationer hvor kvinden har bukserne på - bogstaveligt talt, hvor dele af min fetish til gengæld ikke er kredset ind. Desværre er det sparsomt hvad jeg har prøvet af det. Jeg har dog for nogle år tilbage været til en fest som udviklede hen i den retning. De tilstedeværende mænd tog opstilling i et hjørne og strippede ned til underbukserne mens kvinderne - ganske vist i det stille - sad og afgav karakterer, hvorefter en vinder blev udråbt.:flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

WoooooW har ikke hørt om den model/fetish før men virker da vildt fræk på mig :flov:

Glæder mig at der er nyt og måske spændende jeg kan få suget til mig :fnis:

Mon der findes link til denne fetish?? :wink:

Mvh en nysgerrig med-debattør, der er tændt på tanken om orgie-leg :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

WoooooW har ikke hørt om den model/fetish før men virker da vildt fræk på mig :flov:

Glæder mig at der er nyt og måske spændende jeg kan få suget til mig :fnis:

Mon der findes link til denne fetish?? :wink:

Mvh en nysgerrig med-debattør, der er tændt på tanken om orgie-leg :P

Det er vidunderligt at høre din positive og ligefremme reaktion på min fetish. :) Det er første gang jeg udtrykker mine tanker desangåede.

Ingen tvivl om at det er situationer som jeg drømmer om at komme til at udleve.:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

en fetish som jeg tænder meget på men endnu ikke er prøvet er sex med en ældre moden Qvinde det kunne være for nice måske også der er noget sikkerhed (moder figur over det ved det ikke) men frækt kunne det være SF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

gloryholes :lol::P lyder da også for nice :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ohhhh frække ,min fetish er høj hæle sandale ,stilettó ,hvor min domina sidder på en stole og jeg er på gulvet og slikke dem , også bliver taget analt med strapon ,jubiiiii jeg har prøvet det 3 gange og venter på nr 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kun én? Pjat, vi tager en lille håndfuld. Bondage, dominans, let SM - alle sammen som både giver og tager. Og så selvfølgelig en masse nuancer imellem dem. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Breathcontrol. En hånd på halsen, der lukker af for luften eller en hånd, der klemmer næsen sammen, mens min mund er fuld af pik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Breathcontrol

Smæk

Spyt

Bindelege

Være slave

Mundkneppes

Anal

Blow job

At blive slået på kroppen

Smerte

Osv osv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu