Jump to content

Nyt Udseende Meeeen...!

Recommended Posts

Nu er der så kommet nyt udseende, det er da fint ok, men synes da nok at der er et par fejl:

Så sent som i nat bemærkede jeg, at jeg havde skrevet 541 indlæg, det her er så nummer 542, men går jeg ind på min profil står der 499 og ude i debatterne står der 523, det er en smule underligt synes jeg...!!!

Desuden har jeg stået som "erfaren" i umindelige tider, der er ingen opdateringer på det felt heller.

Endelig så mangler ens avatar (det lille billede/ikon) ved ens profil også.

Det kan godt være at jeg måske fremstår som et brokkehoved, det er jeg normalt ikke, men er da for en gangs skyld en anelse irriteret, men måske er det andre ting igennem dagen der påvirker mig lige nu.

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for input. Jeg ser det absolut ikke som brok. Det skal fungere og gør det ikke det, så skal det fixes.

1. Årsagen til at din indlægstæller er faldet, og det gælder sådan set for alle brugere er fordi der er ryddet op i indlæg på websitet. Dvs. alle indlæg som er slettet bliver ikke længere talt med. Det kan fx være hvis du har svaret på en spamrobots indlæg, og de så senere er blevet slettet.

2. Vedr din "erfaren" titel så kigger jeg videre på dette.

3. I forbindelse med opgraderingen gik der desværre en del avatars/profil billeder tabt. Dette er beklageligt. Jeg arbejder på en løsning til dem hvor det er gået galt, men man kan hvis man vil fremskynde processen uploade et nyt billede og så er den ude af verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kommer styr på det hele lidt efter lidt. Den her opdatering er meget bedre på iphonen :)! Og notifikationerne er lidt bedre i denne her udgave men der har allerede lavet 2 fejl her til morgen. Den bliver nok aldrig rigtig god den funktion, eller er det bare mig fordi jeg skifter mellem iphone og pc?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Umm.. ved du hvilken version du bruger på iphonen? Ser debatten nøjagtig ud som på computeren? eller er den formateret anderledes på iphonen??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nooo admin! Den gamle side havde i bunden af forsiden en funktion med dagens aktive emner - så man vidste hvad der skete selv i de forums man "ikke var med i". Er den funktion væk? Savner den meget!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I toppen af debatten "se nyt indhold".... derinde kan du klikke på 24 timer eller noget andet, så får du alt hver der er sket for den sidste dag. :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lækkert! Lige hvad jeg gerne ville vide. I det her lille skrive felt er der ikke plads til at man kan citere folk. Hvis du trykker svar på dit indlæg, er hele feltet fyldt, og på iphonen er der ikke nogle piletaster ned så man kan komme ned i bunden af teksten og begynde at skrive. Er lidt irriterende. Man kan faktisk kun fange en brugers opmærksomhed ved til sidst i debatten at have haft kopieret koden, og så trykke sæt ind til sidst i indlægget. Så burde jeg fange din opmærksomhed, men selve pointen i at citere noget direkte og gøre indlæggene mere overskuelige går helt tabt på iphonen.

I toppen af debatten "se nyt indhold".... derinde kan du klikke på 24 timer eller noget andet, så får du alt hver der er sket for den sidste dag. :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

3. I forbindelse med opgraderingen gik der desværre en del avatars/profil billeder tabt. Dette er beklageligt. Jeg arbejder på en løsning til dem hvor det er gået galt, men man kan hvis man vil fremskynde processen uploade et nyt billede og så er den ude af verden.

synes ikke jeg kan finde stedet hvor man kan sende ny avatar ind ?

og forsøger man feks at skifte profilbilled kommer der bare at der er en fejl på siden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bimand: det er profilbillede du skal have fat i. Der er kun et sted man skifter billede nu.

Den fejl du får, kan du viderbringe den?

Alternativt prøv at slette dit billede og så gem. Og så upload det igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bimand: det er profilbillede du skal have fat i. Der er kun et sted man skifter billede nu.

Den fejl du får, kan du viderbringe den?

Alternativt prøv at slette dit billede og så gem. Og så upload det igen.

den skriver "Failed to set a new photo" også selv om det gamle er slettet først

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bemærk profil billede og avatar er det samme i denne version. Så når du uploader et profil billede bliver det også din avatar.

I dine indlæg ser jeg dit nye profil billede som avatar.... så det ser ud til at virke.

Jeg kigger dog lige på den fejl du nævnte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det billed der vises ved indlæg og oppe under ,mit navn er det jeg slettede for at ligge et nyt op , når jeg går ind på min profil er det nye bille der godt nok men det er som om det ikke kommer videre , mit nye billed skulle gerne se sådan her ud

post-4384-0-35764600-1313953447.jpg

Redigeret af bimand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og admin. hvorfor har sex-debat besluttet på forhånd for nogle bruger, hvad karakter de skal have? kan godt se jeg kan ændre den, men hvorfor er der allerede afgivet en på forhånd på nogle af de profiler jeg besøger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det billed der vises ved indlæg og oppe under ,mit navn er det jeg slettede for at ligge et nyt op , når jeg går ind på min profil er det nye bille der godt nok men det er som om det ikke kommer videre , mit nye billed skulle gerne se sådan her ud

post-4384-0-35764600-1313953447.jpg

Jeg ser også to ens billeder. Prøv at slet din cache og indlæs siden igen. Evt prøv F5 på siden.

Og admin. hvorfor har sex-debat besluttet på forhånd for nogle bruger, hvad karakter de skal have? kan godt se jeg kan ændre den, men hvorfor er der allerede afgivet en på forhånd på nogle af de profiler jeg besøger?

uden at kunne sige det med sikkerhed, vil jeg tro at det gamle karma system er konverteret til stjerner....

Det er ikke bare delt tilfældigt ud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm nice for dem med høj karma, så har de automatisk 5 stjerner fra alle indtil folk ændrer xD okay så er det opklaret. Tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er måske lidt underlig.. hehe, men jeg mangler faktisk at kunne se hvem der har fødselsdag.. Jeg har gjort det for vane lige at scrolle ned i bunden - og tjekke om jeg kender nogen der skal ønskes tillykke....

Ellers ser det okay ud. Vi skal bare vænne os til det nye... igen. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er måske lidt underlig.. hehe, men jeg mangler faktisk at kunne se hvem der har fødselsdag.. Jeg har gjort det for vane lige at scrolle ned i bunden - og tjekke om jeg kender nogen der skal ønskes tillykke....

Ellers ser det okay ud. Vi skal bare vænne os til det nye... igen. ;)

Jeg har det lidt ligesom MortenAlex, jeg plejer også lige at kigge efter om der er nogen jeg lige skal smide et "Tillykke" til, det savner jeg lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der kommet styr på det med titlerne/rang.

Hvis der er andre som har problemer med at deres rang ikke opdaterer, så meld lige tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu