Hop til indhold

•  
  • Opret Ny Tråd

Foto
- - - - -

slik en skede

• Opret en bruger for at svare
19 svar til denne tråd

#1 xmafioso

xmafioso

Jomfru

• Medlemmer
  • Pip
  • 1 Indlæg:
  • Alder: 30
  • Bopæl: odense

Skrevet 14 januar 2006 - 02:05

hvorfor mener mange det er klamt og slik sin partner ...... selv persoligt syndes jeg det er det rene guf og men partner elsker det selv noget så gammel dags som en 69er er der stadig liv i

#2 Guest_KrussedulleQ_*

Guest_KrussedulleQ_*
  • Gæster

Skrevet 14 januar 2006 - 07:43

hvorfor mener mange det er klamt og slik sin partner ...... selv persoligt syndes jeg det er det rene guf og men partner elsker det selv noget så gammel dags som en 69er er der stadig liv i

Tror nu ikke der er mange herinde som syns at det er klamt at slikke en skede?!
MEN må jeg straks sige- der er enormt mange mænd der IKKE kan finde ud af at gøre det ordentligt/rigtigt :ashame:
Hvis en mand (eller kvinde) slikker min kusse med en hård stiv tunge, så siger det mig INTET andet end at det kilder på en ikke-god måde..
Skal han slikke min skede rigtigt, skal hans tunge føres med lange bløde slik (som på en soft-ice/slikkepind) og selvfølgelig med en bred og blød våd tunge..
WOOOOW så smelter jeg :dryp: og ser bestemt ikke noget klamt i det :)
Men vi er også så forskellige.. både som giver og som modtager :toungue:

#3 Lifetime

Lifetime

Jomfru

• Medlemmer
  • Pip
  • 14 Indlæg:
  • Alder: 51
  • Bopæl: Sydfyn

Skrevet 14 januar 2006 - 10:04

Er nok tilbøjelig til at give KrussedulleQ ret, at der sikkeret ikke er mange mænd, som ikke nyder at slikke fisse :cust31:.....

Selv ved jeg ikke noget bedre end og slikker min kone's fisse!!! :cust31: se hende nyder det så hele hendes krop den dirrer... :slem: Findes der da noget mere liderligt end en kvindekrop hvor man bare kan se at hvert et slik bliver besvaret med et ryk i hele hendes smukke krop.. så er det sku lige før den går på mig)

Nej min mening er det, den anden vej rundt!!!! hvor der er en del kvinderne som ikke er så vilde med at slikke pik,, og her tror jeg de nok synes at det er ulækkert at sluge!!! klatten ???? :adr:

#4 JydeQ

JydeQ

Erfaren

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 205 Indlæg:
  • Alder: 45
  • Partnerstatus: Gift
  • Køn:

Skrevet 14 januar 2006 - 12:16

Nej min mening er det, den anden vej rundt!!!! hvor der er en del kvinderne som ikke er så vilde med at slikke pik,, og her tror jeg de nok synes at det er ulækkert at sluge!!! klatten ???? :adr:

ÅLSKER at slikke på en pik.. og sluge.. altid.. eller lege med spermen og slikke den i mig..

For den man elsker og bliver elsket af forbliver man altid smuk

#5 Guest_Cammo62_*

Guest_Cammo62_*
  • Gæster

Skrevet 14 januar 2006 - 12:33

Elsker at slikke fisse og høre hende nyde det :dryp: . Og har ikke det mindste imod at få afvide hvordan at hun vil have det gjort for faktum er at kvinder vil slikkes forskelligt og som mand er det vigtigt at man gør det rigtigt ved hende. :D

#6 Guest_Cammo62_*

Guest_Cammo62_*
  • Gæster

Skrevet 14 januar 2006 - 12:34

ÅLSKER at slikke på en pik.. og sluge.. altid.. eller lege med spermen og slikke den i mig..

Damm du er hot kvinde :slem: :slem: :wink:

#7 Guest_IlegaL-IzeD_*

Guest_IlegaL-IzeD_*
  • Gæster

Skrevet 14 januar 2006 - 13:32

For mig er oral-sex stort set ligeså stor en del af mit sexliv som samleje....

Det er så dejligt intimt at slikke en kvinde... kæresten bliver helt vild når jeg gør det :love: og så tænder hun på at smage sig selv... hun bliver helt vild efter at snave, slikke og sutte mine fingre når jeg slikker og leger med hende :love: :love: Og når hun så tager min pik i munden... woooouuuu resten af verden omkring mig bliver dæmpet og jeg mærker kun det hun gør ved mig....

#8 JydeQ

JydeQ

Erfaren

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 205 Indlæg:
  • Alder: 45
  • Partnerstatus: Gift
  • Køn:

Skrevet 14 januar 2006 - 15:12

Damm du er hot kvinde :slem: :slem: :wink:

Tak da....

siger jo bare hvad jeg godt kan li.. hehe :love:

For den man elsker og bliver elsket af forbliver man altid smuk

#9 Guest_Cammo62_*

Guest_Cammo62_*
  • Gæster

Skrevet 14 januar 2006 - 19:36

Tak da....

siger jo bare hvad jeg godt kan li.. hehe :love:

Det skal man også... :wink:

#10 roleplayer

roleplayer

Sexaholic

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 525 Indlæg:
  • Alder: 26
  • Partnerstatus: Single
  • Bopæl: Århus

Skrevet 14 januar 2006 - 22:24

Ja det er nok det forkerte sted at blive bekræftet i at det er klamt at slikke kusse.
Jeg selv elsker at slikke. Gerne lang tid af gangen. Jeg bliver selv meget tændt af at mærke, og se hende give efter for mit "arbejde".
Venligst Kasper.

#11 DonOmg

DonOmg

Sexpert

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.394 Indlæg:
  • Alder: 35
  • Bopæl: København

Skrevet 14 januar 2006 - 23:05

MEN må jeg straks sige- der er enormt mange mænd der IKKE kan finde ud af at gøre det ordentligt/rigtigt :ashame:

Jamen, Krusse for fanden. Det er fordi der er mange kvinder, der ikke lærer os det. :D

#12 Guest_KrussedulleQ_*

Guest_KrussedulleQ_*
  • Gæster

Skrevet 15 januar 2006 - 08:26

Jamen, Krusse for fanden. Det er fordi der er mange kvinder, der ikke lærer os det. :D

Ja kæreste DonØ... havde jeg sq nær skrevet.. DonQ mener jeg :lol: :lol:
MEN det er fordi der desværre STADIG er en tendens til ikke at ha helt fat i kommunikationen på sex-områderne, er mit indtryk..
Mange mænd oplever det måske også som et nederlag hvis man f.eks siger;
" Jeg kan godt li at du slikker mig med en blød tunge".. Hvis han lige har brugt tungespidsen /Doh
Så det er lidt af en "ond" cirkel... :skv_mine:

Krusse - der undrer sig over at hvor lidt folk snakker sex under seancerne irl, mens mange mænd er vilde med kvinder der står frem og siger det som de vil ha :happy:

#13 Guest_Cammo62_*

Guest_Cammo62_*
  • Gæster

Skrevet 15 januar 2006 - 11:14

Ja kæreste DonÅ... havde jeg sq nær skrevet.. DonQ mener jeg :lol: :lol:
MEN det er fordi der desværre STADIG er en tendens til ikke at ha helt fat i kommunikationen på sex-områderne, er mit indtryk..
Mange mænd oplever det måske også som et nederlag hvis man f.eks siger;
" Jeg kan godt li at du slikker mig med en blød tunge".. Hvis han lige har brugt tungespidsen /Doh
Så det er lidt af en "ond" cirkel... :skv_mine:

Krusse - der undrer sig over at hvor lidt folk snakker sex under seancerne irl, mens mange mænd er vilde med kvinder der står frem og siger det som de vil ha :happy:

Giver dig ret i at man er nød til at fortælle hinanden om hvordan at man vil slikkes/elske ellers ødelægger man det for hinanden. Og det genere ikke mig hvis kærsten fotæller mig om hvordan at hun vil slikkes hvis jeg gør det forkert for min første priotet er at hun nyder det og får noget ud af det.

#14 FelicityShagwell

FelicityShagwell

Sexgud

• VIP
  • 2.030 Indlæg:
  • Alder: 30
  • Bopæl: Kbh
  • Køn:

Skrevet 30 januar 2006 - 19:08

For mig er oral-sex stort set ligeså stor en del af mit sexliv som samleje....

Det er så dejligt intimt at slikke en kvinde... kæresten bliver helt vild når jeg gør det :love: og så tænder hun på at smage sig selv... hun bliver helt vild efter at snave, slikke og sutte mine fingre når jeg slikker og leger med hende :love: :love: Og når hun så tager min pik i munden... woooouuuu resten af verden omkring mig bliver dæmpet og jeg mærker kun det hun gør ved mig....

Wauw... sikke en beskrivelse... skønt at læse... :bigsmile:

Men jeg tror det er meget få fyre (herinde) som ikke kan lide at slikke fisse.. .min kæreste elsker det og jeg er fuldstændig ligesom din kæreste Illegal-I... Jeg elsker også at sutte hans fingre og tungekysse ham, når han har været nede på mig.. ligesom jeg elsker at få hans pik i munden, når den har været inde i mig først... Der er da ikke noget frækkere... .:love:

Yes sir!...
Shag well by name, shag VERY well by reputation... :sunglass:

Livet er fuld af fristelser, kunsten er at takke nej..
:rolleyes: OG hvis man ikke kan sige nej, så skal man være klar til at tage konsekvenserne!

#15 Guest_kittekattepige_*

Guest_kittekattepige_*
  • Gæster

Skrevet 30 januar 2006 - 21:48

Jeg elsker også at sutte hans fingre og tungekysse ham, når han har været nede på mig.. ligesom jeg elsker at få hans pik i munden, når den har været inde i mig først... Der er da ikke noget frækkere... .:love:

Yes sir!...

Giver dig helt ret i det du har skrevet, Jeg elsker at smage på mig selv gør det altid når jeg har onaneret,at få lov til at slikke kærestens fingere rene for mine safter,syntes det er ophidsende at man kan smage sig selv på kæresten :love:

#16 kallan

kallan

Jomfru

• Medlemmer
  • Pip
  • 5 Indlæg:
  • Bopæl: Herning

Skrevet 27 juli 2006 - 00:40

Jeg kan heller ikke se noget ulækkert ved at slikke.. Det er der dejlgt..
My life is my message :gaab:
Gratis danske dating - Free EU Dating

#17 J-man

J-man

Amatør

• Medlemmer
  • PipPip
  • 74 Indlæg:
  • Alder: 44

Skrevet 30 juli 2006 - 16:32

hmmm, har en god ven, som synes, at det er klamt at slikke fisse, hvilket jeg ikke er enig i. Han vil dog gerne have, at hans kæreste slikker ham. OG hvis han skal slikke hende, så skal hun i hvert fald have slikket ham først......såååååå der findes altså nogle af mindretallet
Man skal yde for at nyde - dette gælder alle steder - også i soveværelset!:kiss:

Man bliver bedre til ens forhold og sexliv des ældre man bliver:wink:

:cust25: Kommunikation er dét, som bliver forstået og ikke det som bliver sagt

#18 tilde_tusindfryd

tilde_tusindfryd

Jomfru

• Medlemmer
  • Pip
  • 2 Indlæg:
  • Alder: 32

Skrevet 01 august 2006 - 17:48

jamen, hvor er det hyggeligt det her... Alle er enige, skønt...*lol*

Ej, jeg har en tilføjelse, og et spørgsmål.

Jeg, som selv er af hunkøn, syntes også det er fedt at slikke en pige. Og jeg har tidligere syntes det var ligeså fedt at slikke min mand. Men nu, efter jeg har fået børn er det ligesom mine smags og lugtesans har ændret sig, så jeg kan bare ikke have det.æ Jo, hvis jeg har fået en halv flaske hvidvin, så er det helt ok, men ellers....*lol*
Og det er sgu' synd for ham, for han gør det jo gerne for mig.
Nogen der har prøvet det, / har nogen gode råd??

#19 Guest_KrussedulleQ_*

Guest_KrussedulleQ_*
  • Gæster

Skrevet 06 august 2006 - 15:20

jamen, hvor er det hyggeligt det her... Alle er enige, skønt...*lol*

Ej, jeg har en tilføjelse, og et spørgsmål.

Jeg, som selv er af hunkøn, syntes også det er fedt at slikke en pige. Og jeg har tidligere syntes det var ligeså fedt at slikke min mand. Men nu, efter jeg har fået børn er det ligesom mine smags og lugtesans har ændret sig, så jeg kan bare ikke have det.æ Jo, hvis jeg har fået en halv flaske hvidvin, så er det helt ok, men ellers....*lol*
Og det er sgu' synd for ham, for han gør det jo gerne for mig.
Nogen der har prøvet det, / har nogen gode råd??

ÅV ja.......
Ville gerne ha hjulpet i sådan en skøn situation som slik kan være.. MEN har ikke de oplevelser og aldrig hørt om det før - faktisk :happy:

#20 Justme

Justme

Jomfru

• Medlemmer
  • Pip
  • 17 Indlæg:
  • Alder: 23
  • Bopæl: Randers

Skrevet 30 marts 2008 - 11:45

Jeg elsker selv at sutte, slikke og bare nyde min kæreste pik. Gerne gennem lang tid og bare mærke hvordan han nyder det.

0 Bruger(e) læser denne tråd

0 brugere, 0 gæster, 0 anonyme brugere