Jump to content

De Mange Spamtråde

Recommended Posts

Hvorfor bliver spamindlæggene ikke slettet?

Jeg aner det ikke, men så snart jeg ser et af dem, skriver jeg lige med det samme en linie der udelukkende har til formål, at man ikke starter med at se den skøre billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den eller dem som har rettigheder til at slette tråde/bruger er vist ikke så aktive som nogle andre her.

Smiler, næh det tror jeg at I har ret i, men okay, jeg er jo herinde flere gange om dagen alligevel, måske er jeg lidt for aktiv, det må andre jo lige give mig et hint om, hvis det er tilfældet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

admin må da have adgang til sletning af tråde...

Og nej, man kan ikke være for aktiv ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Både admin og tsp kan.

Tror kun admin linker fra eb.dk mens tsp er lidt i debatterne, sletter lidt spam og sådan. Men ved det selvf. ikk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pyh, ånder lidt lette op, det ku' jo være at der var nogen der blev træt af ens indlæg, men man prøver jo at give sit besyv med, hvis man da har en mening om tingene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

eller man smalltalker bare??? ;)

Ja det kan også ske, men som regel er det et eller andet der kræver et svar af en eller anden slags, ind imellem bliver debatten jo nok brugt som en art "chat", hvor man svarer hinanden, dels fordi chatten som oftest ikke virker, men også fordi det er svært at ramme tidspunkter, hvor man er på samtidig, hvis det er en bestemt man gerne vil svare/kommentere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

(...) men også fordi det er svært at ramme tidspunkter, hvor man er på samtidig, hvis det er en bestemt man gerne vil svare/kommentere.

Man kunne også bare svare på sine gb indlæg eller være bedre til pb :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

LOL, oki jeg er sikkert ikke så kvik mere som da jeg var 30, men jeg er sgu'tte helt med: "gb-indlæg" og bedre til "pb"....???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

LOL, oki jeg er sikkert ikke så kvik mere som da jeg var 30, men jeg er sgu'tte helt med: "gb-indlæg" og bedre til "pb"....???

Gæste bog = gb

Private beakeder = pb

Fuck r svært at skrive i en brandert efter kato & friends. XD bær' over med stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæste bog = gb

Private beakeder = pb

Fuck r svært at skrive i en brandert efter kato & friends. XD bær' over med stavefejl

Ha ha ha, ja det kan jeg se, okay, jamen jeg spekulerede og spekulerede, men ku' dælme ikke finde ud af hvad det stod for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu