Venskab Vs. Sex

8 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Her for en lille uges tid siden fik jeg et opkald fra en gammel skole kamerat, vi har set hinanden et par gange om året over en middag eller lign siden folkeskolen, og vi har kendt hinanden i mere end 20 år. Han forklarede mig at han havde fået kæreste på for 2-3 md siden og de eksperimenterede lidt med deres sexliv. Fint nok, men så spurgte han om jeg havde lyst til en et besøg hos dem, lidt middag og så kunne vi se hvad der skete, Han fortalte samtidig at de faktisk havde haft besøg af en extra fyr de sidste par uger fordi hun syntes det var frækt, vi løb lidt tør for telefon tid selvom jeg godtk kunne mærke der var lidt mere han gerne ville tale om.

Men dagen kom så her i går fredag, Jeg kørte derud til hans lækre hus, han er murer og maler så der gik lidt tid med lidt håndværks snak før vi kom ind, så mødte jeg hans kæreste, Hun var 22, meget lille og fra korea (Adoptivbarn) og meget meget smuk. Alt forløb derefter meget normalt, vi spidste sammen og snakkede, mest mig og hende, han sagde ikke så meget, da vi så var færdig røg vi over i sofaerne, mig i midten og hun begyndte ret hurtigt at holde lidt om mig og rører lidt på inderlåret, imens snakkede jeg med ham om alt muligt, var trods alt 5 md siden vi havde set hinanden sidst. De var langt mere inde i det her "spil" end jeg var, og efter 30 mins tid og en smøg spurgte hun om vi ikke skulle gå ind i soveværelset, det var jeg jo ikke imod og vi gik derind, da vi så lå under dynerne og følte os lidt frem, kom der et lille udbrud fra hende "Nej hvor er den stor, meget større end Sørens", det var kæresten som havde fat i mig under dynen. Jeg kiggede på hende og smilede og derefter over på Søren. Så kunne jeg godt se at det var han bestemt ikke tilfreds med, så blev jeg lidt nysgerig, stak hovedet under dynen og så hans, så kunne jeg godt se at der var et grundlag for et lille udbrud fra hendes side, Hans var vel som min var da jeg var 12, havde man lagt en 2 kr oven på havde du ikke kunnet se den oppe fra. Hun var nu allerede godt i gang med et skønt blowjob. Men jeg kunne se på Søren at han ikke var helt tilfreds, efter ganske kort id rejste han sig op og gik ud af rummet og smækkede døren, Hun var totalt ligeglad og forsatte.

Så var jeg jo i lidt af et dilemma, mit første blowjob af en meget tiltrækkende ung asiatisk kvinde og en ven der havde brug for mig. Men jeg blev jo nød til at snakke med ham om det, så jeg sagde hun skulle hygge for sig selv lidt mens jeg lige snakkede med Søren, Hun sagde at han ofte var sådan og det skulle jeg ikke tag mig af. Men ud af døren kom jeg da, Søren sad i stuen, vi var begge nøgne, jeg fik hurtigt dækket mig lidt til, ingen grund til at træde mere i det. Han var ret ked af det og sagde det var 3 gang den her md at hendes husvenner havde været meget større end ham og han vidste at hun slet ikke gad ham når de var på besøg som f.eks i aften og han var så fucking træt af det. Jeg fortalte ham om hvad hun havde sagt lige før jeg gik, det hjalp ikke ligefrem. Søren har altid været en ret følsom type meget kærlig og tro, men ikke den slags mand andre mænd ser op til. Vi snakkede i 20 mins tid om gamle dage og lign eksempler hvor jeg engang havde scoret hans kæreste i 8 kl. Han forklarede mere om deres forhold og sexliv og det blev meget hurtigt tydeligt for mig at hun kun var ude efter hans penge og et sted at bo, hun gik bare hele dagen uden at lave noget mens han arbejder fra 7 til 18 hver dag med transport. Så jeg foreslog ham at siden hun tydeligtvis ikke elskede ham at han skulle smide hende ud og NU. Og her kom der for første gang i mange år gang i søren, Han løb ind på soveværelset, tog fat i kæresten som stadig var nøgen og hev hende hen imod hoveddøren, uden at sige noget smed han hende ud i forhaven, klokken var 23.30 cirka så igen så noget tror jeg. Søren løb så ind i stuen igen og satte sig med et tomt blik i sofaen. Jeg fik samlet mine tanker og gik ind i soveværelset og fandt hendes tøj og gik ud med det til hende, hun fattede ikke en skid og var meget sur, jeg forklarede at hun nok selv havde været ude om det og hun nok lige skulle vente lidt med at snakke med søren igen. Hendes forældre bor kun et par hundrede meter væk. Men før jeg gik inden for igen spurgte hun om jeg havde lyst til at mødes igen og gav mig hendes nummer.

Jeg gik ind til Søren igen og talte tingene igennem med ham og jeg er ikke i tvivl om at han gjorde det rigtige selvom det måske var lidt drastisk, han var blevet pisset så meget på at jeg ikke kunne have meget medlidenhed med hans nu forhåbenlig ex kæreste. Efter et par timer gik han i seng og jeg kørte. Da jeg så kom hjem var der 2 sms fra hans ex kæreste, hvor hun havde mit nummer fra ved jeg ikke, men nu står jeg med dilemmaet skal jeg skrive til hende og få lidt sex for første gang i årevis eller skal jeg holde mig væk og være lidt solidarisk med Søren. Det sidste hælder jeg mest til, hvem ved hvad hun ellers har gået og lavet mens de har været sammen. Rundetøser siger mig ikke det vilde generelt.

Moralen fra denne lille historie fra virkeligheden må være at man skal have ret godt styr på sit forhold og sig selv før man begynder at tage andre med ind over, Den her gang endte det meget ulykkeligt for Søren. Jeg kan nemt forstille mig andre par der kan ende i samme situation.

KBmaster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

wow... jeg er hele vejen igennem imponeret over dit valg! der ville de fleste mænd nok have valgt med pikken, specielt hvis man har fået så lidt som du har, og yderligere - at det er en ven du ser meget sjældent. Dette faktum, ville faktisk gøre det utrolig let for dig diskret at kunne mødes med hans x kæreste, men som du har påpeget er hun en rundetrundte, der leder efter de største, eller også leder hun simpelthen bare efter bekræftigelse, og føler sig mere værd ved at kunne træde på søren. det er en underlig mani mennesker har, med at det kan få dem til at føle sig bedre tilpas med sig selv. Nå, det var jo en sidespringsfilosofi.

jeg ville slette hendes nr, og anmode hende om også, at gøre det samme den anden vej. Fristelsen en fredag aften med dunkende underliv kan blive ret stor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da også svært når det var første gang i 5+ år at en kvinde/pige har vist interesse for mig og så mit første blowjob ever. Tror ikke rigtigt du helt kan sætte dig ind i hvor svært valget var. Selvfølig og heldigvis er der flere grunde til at lade være. Min ven f.eks. kører lige ud til ham i aften og snakker lidt og hører hvordan han har det. På den anden side når man har haft sex sammenlagt i 30-40 min i ens liv er det ikke noget som ligger øverst i hukommelsen og noget man lærer at leve uden, så om der går et par år endnu er jeg vant til. Hul i det, det er jo ikke noget jeg bestemmer så ingen grund til at blive sur over det.

Redigeret af KBmaster28

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg forstår ikke hvordan du har det, har aldrig været i nærheden af sådan en cølibat, og selv den jeg har, har jeg trods alt selv valgt. der var i hvert ikke noget fysisk der forhindrede mig i bare at dyrke sex. Så nej, jeg kan ikke sætte mig ind i det, vil ikke engang prøve. Hader personer der siger/skriver "jeg forstår dig / hvordan du må have haft det". Nå det var igen off topic.

nej, og har aldrig været i en synderligt ligende situation, så er det meget begrænset, hvad jeg kan gøre, for at give dig den fulde opbakning. jeg syntes blot at det var nævneværdigt, at du havde truffet et imponerende flot valg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg forstår ikke hvordan du har det, har aldrig været i nærheden af sådan en cølibat, og selv den jeg har, har jeg trods alt selv valgt. der var i hvert ikke noget fysisk der forhindrede mig i bare at dyrke sex. Så nej, jeg kan ikke sætte mig ind i det, vil ikke engang prøve. Hader personer der siger/skriver "jeg forstår dig / hvordan du må have haft det". Nå det var igen off topic.

nej, og har aldrig været i en synderligt ligende situation, så er det meget begrænset, hvad jeg kan gøre, for at give dig den fulde opbakning. jeg syntes blot at det var nævneværdigt, at du havde truffet et imponerende flot valg

Er helt enig, jeg har det på samme måde, nogle situationer man ikke selv har været i skal man passe på at gøre sig klog på. Og ja vi kommer nemt ud i noget lidt offtopic...

Fik snakket med Søren og han er ved godt mod og er helt overbevidst om at han trak det rigtige valg. Hun har heller ikke skrevet mere til ham eller mig og jeg har slettet hendes nummer. Forhåbenlig har de begge lært noget af det, ligesom jeg gjorde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er jeg glad for at høre, at sådan en uheldig historie alligevel kan ende godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Puh ha, det er altid utroligt svært at blande venskaber og sex, det er vist sjældent det går godt for alle parter, specielt ikke hvis det er tre, hvoraf de to er et par, jeg ville ikke turde rode mig ind i det i hvert fald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"nattens-lyst"

Jamen jeg tror bestemt du har ret, faktisk prøvede jeg/vi i '68 en "bytte-kone-session", jeg var helt vild med at få det afprøvet, griner, men hvem tror du der endte med at blive pisse-jaloux - mig selvfølgelig!

Jeg indrømmer det ikke gerne ( at jeg var jaloux), men det var helt bestemt noget der burde ha' været snakket grundigt igennem før det skete.

Heldigvis endte det godt for alle parter, men det var i den grad unfair overfor min daværende kone, som undskyldning kan jeg sige, at jeg så godt nok kun var 22 dengang og hun 19, men alligevel.

Resultatet havde givetvis været anderledes hvis det havde været 10-20 år senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu