Hop til indhold

•  
  • Opret Ny Tråd

Foto
* * * * * 1 Stemmer

Malkning Som En Ko

• Opret en bruger for at svare
6 svar til denne tråd

#1 michael88

michael88

Jomfru

• Medlemmer
  • Pip
  • 1 Indlæg:

Skrevet 18 maj 2011 - 02:23

jeg har set nogle film hvor en mand bliver tvangsmalkning
med malkemaskine (som en ko) fastspænt i en stald hvor folk står og kigger på
imens man bliver tvangsmalkning. er der nogle som ved/kender en landmand der gør sådan noget
jeg vil nemlig gerne i praktik som en ko...

#2 MortenAlex

MortenAlex

Horny bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 451 Indlæg:
  • Alder: 40
  • Partnerstatus: Gift
  • Bopæl: Sjælland
  • Køn:

Skrevet 18 maj 2011 - 14:40

Bare du lige husker at passe på!!! De maskiner der bruges til malkekvæg, suger enormt kraftigt!! Så med mindre maskinen er lavet om til formålet at malke en mand - tror jeg det bliver for voldsomt og smertefuldt... Men ja, ideen er tiltalende...!! ;)
Livet er for kort til fordomme og alt for mange grænser...

#3 piah86

piah86

Jomfru

• Medlemmer
  • Pip
  • 21 Indlæg:
  • Alder: 39
  • Partnerstatus: Kæreste
  • Køn:

Skrevet 17 maj 2012 - 08:54

jeg har set nogle film hvor en mand bliver tvangsmalkning
med malkemaskine (som en ko) fastspænt i en stald hvor folk står og kigger på
imens man bliver tvangsmalkning. er der nogle som ved/kender en landmand der gør sådan noget
jeg vil nemlig gerne i praktik som en ko...

Min fyr havde også en drøm om at leve som ko i en uge. I den DBA købte jeg en gammel malkemaskine og et halsjern samt stål kotøjr og så hyggede vi os med ham som ko i en uge.
Om morgenen blev han malket i stalden, mens han stod bundet, han blev fodret som ko og derefter sendt ud på marken hvor han gik bundet rundt som ko, og om aftenen blev han trukket ind i stalden og malket igen inden han natten over stod opstaldet i den den gamle koboks.
Efter 3 dage fik jeg en sjov oplevelse for da jeg kom hjem og ville tage min ko ind i stalden, stod han med en lædermaske på hovedet som kohoved, og ud af masken stak kun hans næse hvori der sad en tyrering med et reb i. Jeg trak ham hjem i stalden, og tænkte hele vejen på hvad der var sket.
Da vi kom ind i stalden lå en seddel fra en ukendt der skrev "din ko var sgu så sød", så jeg har fundet en gammel maske frem han kan gå med, du må gerne beholde den som evigt eje, og tyreringen virker fint den har jeg brugt på flere genstridige tyre når de ikke ville gå ordentligt. Jeg har ikke dyr mere så hav endelig glæde af udstyret.

Han blev malket igen og selvfølgelig opstaldet, men denne gang bandt jeg hans halsjern fast højere oppe så han ikke kunne ligge sig ned, og fødder og håndled blev bundet til 4 kroge i gulvet så han ikke kunne rejse sig - så nu viset han hvordan en rigtig ko havde det i den gamle stald.

Selvfølgelig kom han den uge ikke på toilettet, der var en revne i bukserne så han kunne skide og tisse som en ko gør, og for at sige det mildt så lignede han efter en ug noget af en lorteko.

Men det var en super uge, og malkemaskinen var bestemt hård ved hans pik, og de næste mange dage var den ikke til ret meget.

Og Morten jeg lover dig han havde det ikke rart under malkningen, men han havde jo selv ønsket en uge som ko - så det fik han!
En god slave holdes i kort snor og går med halsbånd

#4 Lillith

Lillith

Sexpert

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.299 Indlæg:
  • Alder: 42
  • Partnerstatus: Single
  • Køn:

Skrevet 17 maj 2012 - 12:43

Spændende historie. Har han nogensinde fortalt dig, hvem der gav jer masken?
Da Gud ville opfinde noget som ikke
var spil eller sport eller mad eller drikke,
så delte han men'sket i kvinden og manden
og opfandt den leg de kan ha' med hinanden.

#5 bent-larsen

bent-larsen

Sexpert

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.230 Indlæg:
  • Alder: 68
  • Bopæl: Kerteminde
  • Køn:

Skrevet 19 maj 2012 - 12:22

Vedhæftet Fil  malkning-lille.jpg   165,33KB   39 Antal downloadsHer er den lille tegning så, synes den passede ind lige her, he he:
At jeg er verdens centrum, er ingen hasarderet dom
- jeg slutter mig rent logisk til det, alt andet er jo udenom !

#6 Lillith

Lillith

Sexpert

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.299 Indlæg:
  • Alder: 42
  • Køn:

Skrevet 19 maj 2012 - 19:18

LOL
Da Gud ville opfinde noget som ikke
var spil eller sport eller mad eller drikke,
så delte han men'sket i kvinden og manden
og opfandt den leg de kan ha' med hinanden.

#7 piah86

piah86

Jomfru

• Medlemmer
  • Pip
  • 21 Indlæg:
  • Alder: 39
  • Partnerstatus: Kæreste
  • Køn:

Skrevet 27 november 2012 - 01:06

Spændende historie. Har han nogensinde fortalt dig, hvem der gav jer masken?

I efteråret havde vi en "staldfest" hvor flere hingste, orner og tyre blev opstaldet af deres fruer i stalden, og her fortalte en af mine gode veninder at hun var glad for at se min fyr var glad for masken, og vi gav de store handyr en hård weekend i stalden, og selvfølgelig blev min ko malket og de andre "dyr" fik en ordentlig gang i stalden, hvor deres pikke var til fri afbenyttelse i den kolde stald, hvor de stod opstaldet på alle 4, så der var fri adgang til dem.

For at undgå de viste hvem der brugte dem havde de mørkt bind for øjnene, og munden var spillet op, så de også kunne slikke os hvor vi havde lyst til de skulle slikke os med deres store tunge.

Det var en rigtig dyrevenlig weekend, og det blev søndag før dyrene blev sluppet løs efter en dejlig hård omgang i stalden!

Redigeret af piah86, 27 november 2012 - 01:10 .

En god slave holdes i kort snor og går med halsbånd

0 Bruger(e) læser denne tråd

0 brugere, 0 gæster, 0 anonyme brugere