Jump to content

Hvorfor ? I Emnet Sex

Recommended Posts

Hey Admin!

Hvorfor skal der ikke laves lidt om på de der indlæg i sexforummet,det er jo helt vildt ,og drejer sig jo ikke om debatter overhovedet?????

Jeg synes sgu, da det blir en bitte træls at glo på ,og tror da det bunder i lidt mangel på normalitet,"ja undskyld"

Bullit

Redigeret af bullit

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er alle de emner kun med billeder, så har jeg klaget... Jeg har anmeldt brugeren til admin. Så kan vi kun håbe der snart sker noget... F.eks. at brugeren bliver advaret og de emner bliver slettet helt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu krydser jeg fingre for admin snart ser det, for han er da ved at være ret irriterende med alt hans spamning! Åv at nogen gider at spilde deres sted med at spamme et forum Indsendt Billede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Fedt jeg er ikke den eneste den har opdaget det. kan i bære over med et lille møgfald ? Jeg syntes sku det er fuckt op at ligge så meget lort ind, det er jo ren spam og ikke en skid andet. Syntes virkelig at det er respektløs over for egen af sitet og os bruger som gerne vil hinanden det godt, ( for det meste hehe ) ej jeg må indrømme at det gør mig sur, det jo på flere sider.

Jeg håber også at det bliver gjordt noget ved dette, og det kan ikke få hurtigt nok !!!!

Tilgiv mig mig lille møgfald ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mick - du er tilgivet. Tror jeg skrev noget mere... øhh.. direkte i min henvendelse til admin.. hehe. Jeg gider bare ikke den slags! Slet ikke her!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu