Hvordan Gør Jeg Mere For Kæresten

13 indlæg i dette emne

kan vel ikke kalde det et problem men alligevel noget jeg tænker meget på.

mig og min pige har været sammen i lidt over 5 år(er begge over de 30) og sex kører fint i det daglige, men hvis jeg spørger ind til hende og hendes lyster/ønsker siger hun at hun gerne vil at jeg er lidt hårdere ved hende, tager hende med magt og bare bruger hende som jeg vil, giver hende lidt klaps.

hun vil ofte/gerne give mig blowjob, har intet imod analsex til hende, og er ikke den der vil ligge med slukket lys under dynen, men nok hellere ser stuen eller køkkenet som stedet hvor vi normalt dyrker sex end soveværelset. vi har også prøvet at indvolvere hende bundet, legetøj og frække film.

jeg har spurgt hende om jeg må komme i munden på hende, eller hvad hun ville sige hvis jeg gjorde det mens jeg bare "tog hende". og hun svarer, med en undertone jeg ikke kan tolke, "det ville jeg nok ikke synes om". undertonen kan måske tolkes som "hvis du tvinger mig synes jeg det er okay, bare jeg ikke skal sige jeg gerne vil frivilligt" (iøvrigt en indstilling som er lidt generel for hende, den meget pæne pige der ikke gør det der du ved

generelt er hun oplært med at sex er ikke noget vi taler om eller siger højt hvad vi gerne vil. på spørgsmålet direkte svarer hun at hun ikke føler noget særligt ved at blive slikket(selv om jeg ved hun kommer), men nyder at give mig.

vi har leget en anelse med ideen om at hun er slave, men jeg falder nok lidt igennem der hvod straffen kommer ind. jeg er den lidt bløde type der aldrig før har "lagt hånd" på en pige - hverken i seksuelle lege eller hverdagen...

nogle tips og trick/erfaringer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Fragtmanden.

Det første I skal gøre, er at aftale et stop-ord. Et ord I ikke bruger normalt, men som er enkelt og let at udtale. Noget I ikke glemmer. Det kan f.eks. være "Brems" - "Pause" - eller "Grænse".

På den måde ved du at du ikke gør noget forkert overfor din kæreste, indtil hun har sagt ordet højt og tydeligt. Nu kan du så slappe lidt mere af, og ikke bruge det meste af din energi på forgæves at lure hendes humør, tyde hendes forvirrende signaler og beherske hendes grænser. Hun siger selv til - og det er okay.

I skal også aftale hvad der skal ske, når/hvis stop-ordet bliver sagt. Om der blot skal gå et par sekunder, før I forsætter - dog selvfølgelig ikke med det du lige gjorde inden stop-ordet, men med noget du tidligere har gjort. Eller om der skal gå minutter - eller om legen er helt slut. Det kan være I her i starten skal have to stop-ord, et til at du har nået hendes grænse og bedes finde på noget andet at gøre ved hende - og et til hvis hun slet ikke vil mere.

Nu kender I begge spillereglerne, og det er pisse vigtigt når I skal lege! Uden synlige regler bliver vi usikre og kommer oftest til at gøre noget vores partner ikke bryder sig om. De fleste gange bliver det dog ikke sagt højt, men oplevelsen bliver ikke nær så god - som den kunne have været..

Hvad kan du så gøre, for at blive mere hård ved din kæreste - og ikke miste dig selv på vejen? Jeg må indrømme, at jeg ikke ved det... Måske skal I melde jer ind i en s/m-klub - med henblik på at du bliver "lært op" som hersker. At du finder din indre tyran/dominator - uden at det bliver for meget for dig.

Jeg synes det er fedt at du tager dette hensyn til din kæreste, og at du er villig til at give hende dette sexuelt! Bravo til dig! Men din kæreste må være opmærksom på, at du ikke kan læse hendes tanker - og at du ikke kan aflæse hendes undertoner og skjulte opfordringer. Hun må - ihvert fald her i starten - blive tydeligere og lære at sige tingene direkte til dig. Det er kun pinligt de første få gange - så bliver det en naturlig ting at snakke om sex direkte og åbent. Det kan ligefrem være en del af forspillet - at sige frække ting til hinanden.. hehe.

Jeg ønsker dig og din kæreste held og lykke! Du er velkommen til at hive fat i mig, hvis du føler jeg kan hjælpe dig.

Knus fra Morten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at spille nogle s/m relaterede rollespil sammen.

Sørg for kodeordet :) rigtig god ide som morten alex skriver.

Og tror du er nød til at bede din kæresten om at blive bedre til at kommunikerer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gode kommentarer!

Som kvinde kan jeg godt lidt leve mig ind i, at hun ikke er vild med at kommunikere om disse her aspekter af hendes seksualitet. Jeg synes ikke, at det er pinligt eller noget, man ikke "burde" gøre, men en del af det ophidsende er måske netop, at man ikke ved på forhånd, nøjagtig hvad der skal ske. At manden netop har magten og at man som kvinde ikke skal tænke over sexen, men bare udleve den..

Derimod er stopordet en god ide, men hvis hun ikke synes om det, kan du jo også tage hende "hårdt" en gang, hvor du så stopper, når hun siger nej eller stop etc., og hvis hun så siger, at hun ikke mente det, har du jo et argument for at få hende til at finde et ord!

Fedt, at du vil gøre det for hende! Held og lykke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten har jeg et tip omkring oralsex; jeg er dårlig til at komme, hvis jeg ikke føler, at jeg "overgiver" mig til min mand, og har faktisk fundet ud af, at 69'eren med mig ovenpå er ideel. Så kan jeg jo lave lidt deepthroat, så jeg føler, jeg bliver "brugt". Men det kan jo sagtens være, at din kæreste er meget anderledes end mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis jeg spørger ind til hende og hendes lyster/ønsker siger hun at hun gerne vil at jeg er lidt hårdere ved hende, tager hende med magt og bare bruger hende som jeg vil, giver hende lidt klaps.

[...]

jeg har spurgt hende om jeg må komme i munden på hende, eller hvad hun ville sige hvis jeg gjorde det mens jeg bare "tog hende". og hun svarer, med en undertone jeg ikke kan tolke, "det ville jeg nok ikke synes om".

[...]

vi har leget en anelse med ideen om at hun er slave, men jeg falder nok lidt igennem der hvod straffen kommer ind. jeg er den lidt bløde type der aldrig før har "lagt hånd" på en pige - hverken i seksuelle lege eller hverdagen...

Heldige svin ... :D

Nå, men du bliver nødt til at kurere dig selv. Læs her - det er guld: http://www.xeromag.c...vbdniceguy.html

Jeg ved godt, at det er svært for dig, når du er vokset op i dette post-feministiske helvede, hvor vi mænds naturlige lederskab og dominans er blevet så forhadt i soveværelset - og hvor kvinderne ikke generelt har accepteret, at mens manden naturligt er dominerende så er kvinden naturligt submissiv. Det jeg lige sagde her, har INTET at gøre med, at den ene er bedre eller dårligere end den anden.

Men sagen er, at din kæreste har tonet så rent flag som hun kan uden at fremstå som en tøjte. Mange kvinder nyder at give sig hen til en mand, der ved hvad han vil og som - stadig med gensidig respekt - tager hende.

Her har jeg klippet lidt i dit indlæg, men du må forstå, at når hun selv siger, at du skal være hårdere ved hende, så nytter det altså absolut ingenting, at du som en pæn lille dreng "spørger mor om lov". Mange kvinder kan ganske enkelt ikke tale ærligt om tingene på den måde, fordi de sociale regler de lider under, siger at de er "sluts", hvis de indrømmer, at de bare vil tages hårdt.

Det, der i virkeligheden er dit dilemma, er at hvis du skal respektere hendes seksualitet, så viser du hende den dybeste disrespekt ved at opføre dig som den pæne, søde, rare fyr. Ikke sådan forstået, at du skal være respektløs på nogen måde. Tværtimod er min pointe, at du bedst viser hende respekt ved at være tro mod din mandlige natur, mens du samtidig viser, at du kan rumme hendes seksualitet.

Selv om vi taler det 21. århundrede og kvinderne burde være seksuelt frigjorte, så er det stadig i høj grad sådan, at en kvinde nemmere kan give sig hen og opnå stor nydelse, når manden hovedsageligt (men naturligvis ikke altid) tager lederskabet og ansvaret for hendes seksualitet. Forstå det ret. Jeg dømmer ikke her nogen hverken bedre eller dårligere end den anden part. Når du tager ansvaret og lederskabet - udviser mandig dominans og lederskab - så kan hun tillade sig at glemme selvsamme feministiske vrøvl, som du lider under, og det tillader hende at være tøjtet, men uden at blive stemplet som en tøjte! Håber du forstår forskellen? Din kæreste har en fritagelsesklausul når du tager styringen, mens - som du selv siger - at det ville gå helt galt, hvis en pæn pige som hende, der ikke taler om sex, selv bad dig gøre det. "Det skete bare", "Der var ikke noget, jeg kunne gøre", "Han tvang mig bare og tog mig som et stykke kød" - eller kort: "jeg er uskyldig" ;)

Der ligger også en generel psykologisk dynamik under: tilladelsesbaseret adfærd. Du kender det, når jeg her beskriver det. For har du ikke lagt mærke til, hvordan du selv og hvordan andre sommetider kan opføre sig meget anderledes det øjeblik nogen skaber en ramme, hvor det er OK at gøre det lettere ekstreme? Som om man er "under ordrer" og derfor kan lægge ansvaret fra sig og blot adlyde den anden - ikke fordi den anden tvinger én, men fordi man altid har haft lyst og nu har fået lov. Det er derfor nudiststrande virker - der er regler, men rammerne for nudiststranden er sådan, at "det er sådan et sted, hvor man går uden tøj". Det er også derfor de fleste - omend lidt provokerede af situationen - alligevel godt kunne klare en tur sådan et sted. Nu når "det er sådan".

Dit udfordring er at blive komfortabel med din egen maskulinitet, således at du er tryg ved at udøve den "hårdhændede" dominans for din kæreste. Kort sagt blive bekvem med den magt, du nu har fået i dine hænder. Start et sted, som kun udfordrer dig selv moderat og hvor du overbevisende kan sige og gøre ting, som du ikke vakler i. Det nytter ikke noget, at du vakler, når du skal være den stærke mand, der ved hvad han vil og tager det. Når det sker, så begår du heller ikke den fejl, at når kæresten har sagt, at:

"hun gerne vil at jeg er lidt hårdere ved hende, tager hende med magt og bare bruger hende som jeg vil, giver hende lidt klaps."

... så begynder du at bede om lov. Der skal være sammenhæng mellem din naturlige dominans og din adfærd.

Og igen: intet at det ovenstående er sagt i andet end respekt for kvinder. Din kæreste har givet dig manualen til hende - også selv om hun ikke kan snakke om det. Sagen er den, at hvad der fungerer i soveværelset, ja det fungerer ikke altid så godt i dagligstuen i en almindelig samtale - for her slår den sociale programmering til igen og så er rammerne forkerte mht. til at snakke om kinky sex.

Spørgsmålet er, om du vil vise hendes kærlighed og respekt nok til at rive hende rundt?

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gammel tråd op igen.

Jeg har lærer stadig at blive bedre til dominans.

Smækker hende fordi jeg nyder at hun elsker det. En finger i fissen der sejler er da svar nok. Hun elsker jeg farer på hende om morgenen inden hun vågner. Bare trænger op ihende uden forspil eller noget og knepper hende hårdt når den er smurt nok. Hun vågner undervejs.

Har stadig en kant at komme i munden på hende. Hun har aldrig prøvet det og ved ikke hvordan det smager, siger hun, men udtrykker "jeg vil nok ikke bryde mig om det" men tænker at det bare er den pæne pige igen. Kanten er for mig om jeg vover at forsøge det en dag.

Anal er det samme, vi har prøvet det før flere gange uden problemer, og hun har sagt en gang at måske gjorde vi det for lidt til at hun rigtig kunne elske det og nyde det helt. Men tør jeg bruge den magt hun vil have jeg skal bruge på at gøre det på hende?

Hun er konsekvent ikke en der udtrykker lyst og ønsker lige ud så den har jeg opgivet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis din kæreste og dig ikke har nogen problemer umiddelbart med at kommunikere - i er jo allerede kommet meget langt - så er min vurdering at du gør ret i ikke at presse hende mht at komme i munden på hende.

Som jeg læser din kæreste så virker det ikke som om det er helt umuligt for hende at tale om sex. Men, et tip til at åbne op for den erotiske snak, kan for eksempel være denne "leg": I skriver hver især ned på fem sedler jeres erotiske ønske. I skiftes så til hveranden gang at trække en seddel op og princippet er jo så at man skal være ok på at prøve det som står på sedlen. Det er selvfølgelig aftalt på forhånd at man er ok på at prøve det der står på sedlen.

Legen kan også bruges som kommunikationsmiddel. I skal sammen snakke om emnet og høre/lytte efter hvad den anden siger om det og hvad den anden synes om det. 

Håber det kan løsne lidt op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis din kæreste og dig ikke har nogen problemer umiddelbart med at kommunikere - i er jo allerede kommet meget langt .

tror du misforstod mig, da kommunikation er hvad nogle vil sige, ikke eksisterende. giver et eksempel:

Hvis jeg siger rent ud, at hun skal sutte mig og jeg vil komme i munden på hende siger hun med et underfundigt smil, "jeg bryder mig ikke rigtig om det", jeg svarer så "du har da aldrig smagt det" og hun siger hmm, og glider lidt af på den så.

Er jeg ansigt til ansigt med hende og spørger om det var hårdt nok i går, siger hun det var okay.

skriver jeg en sms til hende og spørger om det var hårdt nok, skriver hun at det da godt kunne være lidt mere hårdt.

spurgte hende i en sms om grænser, og hun skrev at hun ønskede at jeg pressede lidt mere over hendes grænser, evt i nye ting men kan ikke greje det helt alligevel.

jeg har lært at læse hende godt, og bilder mig ind at jeg kan følge hende et godt stykke i hendes hemmelige tanker...

det jeg nok frygter er at komme til at presse hende for hårdt, og derved føle med mig selv at jeg har mistet respekten for hende som kvinde og partner, og derved tabe lysten(trygheden) til at lege med i hendes ønsker.

jeg har en ide om at hun siger: "føler ikke rigtig for analsex..." og så lukker øjnene og tænker at bare jeg ville rive hende rundt og tvinge hende til at tage den analt med respekt for den tid det tager. men kan jo være farvet af min egen lyst...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlig overskrift. Vidner om at du er godt på vej.

Jeg tyder af din skriv at i kommunikerer godt...som LouiseDk også skriver...at du og kæresten er på samme boldgade.....at hun opretholder hendes feminine uskyld ved ikke at sætte ord på...

Du skal bare udfordre hende...som du i øvrigt også bør i andre facetter i samlivet....

Go førnøjelse..

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, måske hun er lidt genert over hendes lyster. Jeg tror selv du skal presse lidt på med at få hende til at "indrømme" de her lyster.

Næste gang hun står og laver mad, så hiv fat i hendes bagfra, flå bukserne af hendes, pres hende op mod køkkenbordet og så bare tag hende som du vil.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kunne finde på at overveje, om ikke det er 1000 kr værd at få en sexolog ind over? :) 

Jeg er vokset op i "mor gør helt huset rent, far sørger for den rigtige conac til kaffen" Ingen af os fire døtre, skulle have sex før ægteskabet, og var fandme gammel inden jeg fik lov at sove sammen med min første kæreste. Vi havde været sammen i næsten to år. Kender ikke din kones opdragelse, men der kan godt stikke lidt under der også.

Nå min pointe var egentlig at jeg har været rigtig meget samme type. Engang "legede" jeg en masse seksuelle scenarier på sms og msn med en hmm, i mangel af bedre vil jeg kalde ham kæreste. Vi startede en ganske uskyldig fantasi med at gå på stranden, og skrev lidt videre hver hvad der kunne være frækt. Det var ekstremt ophidsende, og han var dygtig med ord. Tror det var en kæmpe hjælp at teste alle mulige scenarier på skrift først, og logge mig med på dem, og se hvad jeg sagde til forskellige situationer. For det var jo ikke mig der ville alt det her, jeg legede jo bare med på hans leg, og skrev videre på hans forskellige scenarier - men det gav ham en fantastisk mulighed for at se bag fascaden hvad jeg gerne ville, og hvad der virkelig ophidsede mig.

Hvad med at printe nogle sexnoveller at læse højt for hinanden? Min nuværende kæreste og jeg har haft meget sjov med at jeg sidder oven på ham og læser sexnoveller højt. Rykker en lille smule, klemmer lidt om hans pik, men ikke ret meget. Ikke for sexens skyld, men for ophidselsens skyld. Den ene gang vendt han mig rundt og bandt mine hænder fast til sengegærdet og sagde "nu er du lige som Inge du lige har læst om. Er du klar til din straf for at pirre og ophidse mig sådan? og gjorde tit ting han havde kunne mærke jeg havde reageret kraftigere på når jeg havde læst forskellige scener op i novellerne. 

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

CuriousGirl, jeg vil give dig helt ret at det med scenarier på den ene eller den anden måde er en super måde at få lukket op for tanker, fantasier og lyster. Man har nemlig så mulighed for at kunne "lade som om" og bare det at prøve at "være" en anden er en øjenåbner for mange.

En anden vigtig ting det er at huske at man jo hele tiden udvikler sig som menneske og det gør man også i sexlivet. Derfor kan det man engang ikke lige forestille sig, måske gå hen og blive noget man godt kunne tænke sig. 

En lille ekstra detalje det er at du har ret CuriousGirl at få en sexolog ind over et sexliv hvor der er den ene eller den anden form for udfordring, viser sig ofte at være en god hjælp til parforholdet. Mange betaler desværre endda meget mere end de 1000 du nævner og det pr. time. Hvis det for nogen har en interesse kan man læse mere om prøveklienter inde på min hjemmeside og passer geografien ikke, så bruger jeg også Skype. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu