Jump to content

At Blive Kvalt

Recommended Posts

Breath Controle.. at forhindre folk i at trække vejret, andet end når man tillader det. Det gøres på mange måder, blandt andet ved kvælning med hænderne, med reb, med en plastikpose over hovedet, ved at tape munden til og holde for næsten, sætte sig på ansigtet ect.

Og ja, det kan være farligt, og nej, jeg synes ikke det er sjovt eller dejligt på noget som hels niveau. Men jeg respekterer at andre synes det.

Nåååh ja, selvfølgelig, smiler, jeg kunne ikke med min bedste vilje regne ud hvad BC var for noget, jeg lærer noget nyt hver dag, det er jo herligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg godt forstå, at du ikke kan regne ud. Det er vildt mange forkortelser i sex-verden - især inden for s/m og homoseksuelle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er flere gange blevet smidt i en stor stof kornsæk ( 100 kg ), som er bundet til så jeg ligger i sækken, de første gange følte jeg at jeg skulle kvæles, men efterhånden har jeg lært at holder jeg mig roligt i sækken, og trækker vejret normalt, så kan jeg sagtens holde ud at ligge i flere timer i sækken, uden at vide hvornår jeg slipper fri. Særlig effektivt er det når der bindes remme omkring sækken så jeg ligner en rullepølse og ligger som i en bedre sovepose, og venter på min kæreste syntes jeg skal fri.

Så lærer man virkelig at forholde sig i ro for at undgå klaustrofobi og kvælningsfornemmelserne, men ellers er det en super måde at være fanget på, og de gamle store stofsække er så kraftige så der er ingen mulighed for at slippe ud før din hersker syntes du skal ud af sækken, så man kan roligt sige sækken er snørret til med dig som fange.

Hvor længe kan man ligge i sådan en sæk, er den af lærred eller en plast sæk, og kan du se ud gennem sækken så du ved du ikke er alene. Hvad gør du hvis du får krampe i sækken og hvad hvis du skal tisse kommer du så fri og så sendes tilbage i sækken. Hvor længe kan du ligge i sådan en sæk uden at komme ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger altid stofsække, undtaget hvis jeg er genstridig og ikke vil lege med - så kommer hovedet i en sort affaldssæk der tapes til ved halsen og efter nogen tid lærer jeg at slappe af og smides så i stofsæk .

Ved langtids sækbondage bindes mine ankler og håndled sammen så jeg ikke kan lege med mig selv, og sækken snørres sammen ved halsen som jeg ligger i sækken med hele kroppen og hovedet udenfor sækken. Ligger jeg sådan er der ingen grænser for hvor længe jeg kan holdes indespærret i sækken - og for at jeg ikke kan se noget bindes et haltørklæde, eller andet, stramt om øjnene så jer er totalt blændet.

Hvis jeg er for vild med mine bevægelser presses hovedet ned i sækken som snørres til så hovedet er sammen med resten af kroppen i sækken, og er jeg først der slapper jeg hurtigt af, da jeg ellers får smeretuld krampe, og det er et helvede som lærer selv den værste at slappe af i sækken.

Jeg har været straffet med at ligge en en sackbondage en hel nat, og skal jeg skide eller pisse må jeg ligge i min egen afføring i sækken, hvis min hersker ikke har givet mig en ble på.

Det mest rare er at ligge på brystet - eller ryggen - i sækken, men skal straffen være særlig hård sættes jeg op af en væg, så jkeg sidder på hug i sækken og halsen fastgøres til en krog i væggen så jeg ikke kan rejse mig op, eller ligge mig ned. Siddende sådan er super hårdt og trætheden i dine ben gør at du hurtigt gøler den totale nedværdigelse.

Finder jeg på at skrige så et det effektivt at binde et reb stamt om munden udenpå sækken, så jeg er kneblet og ikke kan sige det mindste i sækken, så har min hersker ro og kommer ikke til at høre på min gråd eller klynk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Christian

Efter at have læst dit svar blev jeg så tændt på at min kæreste skulle overraskes af mig med en gang sække bondage. Vi snakkede flere gange om det, og han syntes ikke særligt om det, og sagde jeg alligevel aldrig kunne gøre det hårdt nok og gennemføre legen med ham uden hans hjælp.

I sidset uge var vi alene i sommerhus, og her opdagede jeg at han i skuret havde en stak sække og reb som jeg ikke før havde set. Jeg tænkte det skulle sgu bruges på ham. Hele fredagen havde vi været til havnefest og da vi kom hjem var han godt træt og ikke særlig ædru, så han faldt i søvn siddende i en lænestol foran TV alt imens OL braget var i TV.

Jeg kom til at tænke på min plan og gik ud og hentede reb og sække, og stille bandt jeg hans håndled fast til stolen og hans ankler blev bundet fast til stolebenene. Han sov stadig dybt, og jeg stod og så på de store sække.

Den ene var en stor sæk, som var så stor at jeg kunne komme den over hovedet og kroppen på ham og over ryggen på stolen, så han sad fastspændt i stolen indelukket med sækken.

Straks han fik sækken over hovedet vågnede han op og råbte hvad fanden laver du - jeg sagde stille og roligt, jeg bruger de sække og reb du har taget med her op, og så tog jeg et langt tov og snørrede stramt omkring sækken så han sad helt fastspændt i stolen.

Han skreg mere og mere, og derfor valgte jeg at binde et reb om sækken omkring hans hals så hovedet var lukket inde i stofsækken, og sagde så at hvia han foprtsatte sit skrigeri ville jeg finde en der kunne lukke kæften på ham.

Jeg sad længe og grinede og kom så i tanke om at jeg viste vores nabo han var til mænd, så jeg gik over til ham og spurgte om han ville være med i en leg jeg havde med min kæreste. Ja da - svarede han kækt, jeg sagde så at han skulle have håndjern på så jeg var sikker på han ikke var ond ved min kæreste, og så gik vi sammen tilbage til vores somemrhus hvor han grinende da han så min kæerste side fastspændt i stolen indpakket i en sæk og emd stramme reb omkring kroppen.

Vi du stadig være med spurgte jeg - ja svarede han.

Jeg gav ham så en gagg i munden og en sort sæk over hovedet, inde jeg trak bukserne af ham og begyndte at lege med hans pik der hurtigt blev stiv af mine kærlige hænder.

Jeg tog så en saks og klippede hul i sækken der var over min kæresets hoed ved munden, og trak så naboen i pikken hen til hullet og pressede den stoer pik dybt ind i halsen på min kæreste der tydligevis var overrasket over angrebet fra den stive pik.

Jeg tog endnu et reb som jeg bandt omkring røven på vores nabo og omkring hovedet på min kæreste så de var bundet stramt sammen med pikken dybt inde i halsen.

Naboens ankler blev også bundet fast til stolebenet, og således fik de to store drenge lov til at hygge sig en god times tid.

Mens de sad fast sammen lavede jeg en lækker aftensmad, og da den var færdig blev de begge løsnet fra deres reb og sække, og vi satte os alle sammen til bords og spiste en skøn middag sammen, og under kaffen fik vi en rigtig god snak om dagens leg med reb og sække.

Vi hyggede os alle 3 meget godt sammen og de 2 drenge sagde jeg sgu kunne vente mig til næste gang vi var sammen i sommerhuset, så skulle de nok lære mig hvordan det kan hævnes at være ulydig overfor to stoer mandfolk.

Vores ferie er desværre slut idag, så hvad ejg får i gave for mit påfund ved jeg ikke, men mange tak til dig Christian da det var dig der fik det gjort klar for mig at vi også er til reb og sækkebondage

Så tak skal lyde med masser af reb og sæk! ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Pia

Super dejligt at læse om din læring, er din fyr stadig med på legen, og er du blevet værre til at bruge reb og sække overfor din ven?

Jeg vil gerne have en tur i sækken hos dig sammen med din fyr - er du frisk på en gang herre sex og hvad vil din ven sige til 2 hygger sig i samme sæk?

Jeg kan godt tåle langtidsbondage, så vil du have os længe i sækken efter du har snørret den til, så er det OK, og er sækken ikke stor må jeg jo krølles sammen til jeg kan være sammen køllet i en lille sæk, hvor jeg ikke kan røre mig en skid.

Græder jeg, så luk kæften på mig med en kneble af sæk og reb, så jeg holde kajen lukket og ikke generer dine venner og naboer med skrig og klynk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er flere gange blevet smidt i en stor stof kornsæk ( 100 kg ), som er bundet til så jeg ligger i sækken, de første gange følte jeg at jeg skulle kvæles, men efterhånden har jeg lært at holder jeg mig roligt i sækken, og trækker vejret normalt, så kan jeg sagtens holde ud at ligge i flere timer i sækken, uden at vide hvornår jeg slipper fri. Særlig effektivt er det når der bindes remme omkring sækken så jeg ligner en rullepølse og ligger som i en bedre sovepose, og venter på min kæreste syntes jeg skal fri.

Så lærer man virkelig at forholde sig i ro for at undgå klaustrofobi og kvælningsfornemmelserne, men ellers er det en super måde at være fanget på, og de gamle store stofsække er så kraftige så der er ingen mulighed for at slippe ud før din hersker syntes du skal ud af sækken, så man kan roligt sige sækken er snørret til med dig som fange.

Hvorfor ikke bare have en sæk over hovedet, så du ikke skal ligge sammenkrøllet nede i en sæk?

Hvad gør du hvis du skal på toilettet, mens du er i din sæk?

Hvad gør du hvis du får krampe i benene når du er smidt i sækken af din kæreste?

Hvor mange timer kan du holde ud at ligge i sækken - og har du et stop ord så du kan komme ud når du vil ud?

Glæder mig til at høre fra dig, selv om det er længe siden du skev dit indlæg. - undskyld jeg genoptager tråden, men jeg syntes jeg havde nogle spørgsmål som du måske vil hjælpe mig med svar på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen af jer som har prøvet det? Og i så fald hvor hårdt, hvor længe og med hvad?

Jeg har selv prøvet lidt med de bare hænder og nylonstrømper men tænker på måske at prøve mere.

Tanken om at kvæle har tændt mig i nogle år, men aldrig haft en kæreste som vil være med (forståeligt nok som kvælnings begynder haha) før jeg fandt min sidste kæreste som også tænde meget på tanken. og det var/ er rigtig fedt, kæmpe magt i dine hænder. i starten besvimede hun nogle gange, men syntes at det var det vildeste hun hade prøvet. men hurtigt fangede man signalerne fra hendes krop (ryste eller hun begyndte at tilte rundt) og når jeg først hade styr på det, blev det rigtigt godt, fordi jeg bedre kunne holde hende lidt disorienteret og svimmel som gav hende de vildeste orgasmer. men det fedeste for hende var de gange hun besvimede helt, det er måske ikke skide sundt alt for tit :) Så det er bare igang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære Pia

Jeg har prøvet med en sæk over hovedet som spændes fast med et halsbånd, som kan strammes mere og mere til så efterhånden som jeg er for meget sprællemand, men jeg har det bedre når jeg kravler ned i en stor sæk, som snøres til ved "snøvsen" af min kæreste, så jeg ikke selv kan slippe ud af sækken - leger jeg med mig selv kan hun finde på at binde et stramt dejligt reb om sækken fra halsen og ned over kroppen og ben, så jeg er færdig med at lege med mig selv i sækken. :(

Er jeg alene hjemme kan jeg også kravle ned i sækken og så lave nogle små huller for oven i sækken hvor jeg ligger et reb igennem, så jeg kan stramme sækken til selv og ligge i en dejlig selvbondage. Evt kan jeg tage håndjern på når sækken er snøret til, så jeg må ligge og vente på at blive befriet af min kæreste. ;)

Nogle gange har jeg taget min mobil med i sækken og så efter nogen tid har jeg ringet til en ven der kommer og befrier mig fra sækken! :D

Skal jeg tisse eller skide må jeg gøre det i sækken, men nogle gange får jeg også ble på så jeg kan gøre det i den uden at svine sækken til - det er jo ikke et hotel jeg er på, så toilet besøg er der ikke frihed til når jeg er smidt i sækken - så en god ide er at toilette inden du kryber i sækken! :)

Krampe i benene i sækken er der jo ikke noget at gøre ved det er både en straf og en gave, og sparker jeg for hysterisk i sækken så kan min kæreste spænde nogle stramme remme omkring benene, eller snøre mig sammen med et reb, så skal jeg nok være rolig og slappe af med smerterne med krampe i benene - for jeg har jo alligevel ingen mulighed for at gøre andet, så det er dumt ikke bare at glæde sig over det ikke er værre end det er at have krampe i benene når man ligger i sækken. :lol: Det kan godt tage nogen tid inden vennen gider komme, men det er jo en gave at ligge i uvished og vide en ven er på vej for at befri mig for den snerrende sæk og håndjernet.

Jeg har været i sækken en hel weekend, hvor jeg fastede med mad, og vand måtte jeg suge i mig ved at sutte på sækken som blev overhældt med koldt vand, så jeg selv måtte arbejde for at få noget at drikke. Jeg vidste ikke hvornår jeg kom ud, men jeg kom i sækken fredag efter aftensmaden og kom ud til morgenmad og et bad mandag morgen. Det stank ikke særlig rart af den søde tis og den lort jeg havde lagt i sækken.

Stopord findes ikke vi har tillid til hinanden, og min kæreste kender mig så godt så hun ved hvad jeg kan tåle i sækken! :angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Christian

Jeg syntes det lyder som om du har det dejligt når din kæreste kommer dig i sækken, men mand kom for et par år siden for første gang i sækken i sommerhuset, og siden da har han fået det mere og mere hårdt i sækken.

Nu har jeg så fået den ide, at han skal have en fødselsdagsgave hvor du kan hjælpe. Jeg drømmer om at min mand og jeg mødes med dig og din kæreste til en god frokost, og når den er spist kommer du og min mand i en sæk sammen, og så skal i have lov at fejre hans fødselsdag sammen som 2 dejlige sækkedyr.

Du bestemmer om han skal være bundet i sækken og om han skal have munden gagget så han ikke kan sige noget, og selvfølgelig kan det godt være du må lege med ham i sækken.

Mens i hygger jer i sækken skal din kæreste og jeg nok hygge os sammen, på en måde i aldrig glemmer.

Hvad siger du og din kæreste til denne søde gave? :)

Mange hilsner

Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde en dejlig aften og nat i sækken, og det lød også som om i fik fejret din mand´s fødselsdag mens han og jeg lå sammen i en sæk og hyggede os sammen i tavshed og uden mulighed for, at vi kunne lege med hinanden-

Den oppustelig gag vi begge fik i munden gav jo også jer dejlig ro, så det kan jeg godt forstå i valgte, men at i bandt os sammen stående med ryggen mod hinanden og hænderne låst fast bag hinandens bryst så vi ikke kunne røre os det mindste var snedigt og dejlig ondt, og da i så trak sækken ned over vores hoved og krop og snørrede den til med benene bøjet op i sækken, så var vi fanget som usle mænd der ikke kunne gøre noget.

Jeg ved ikke hvor lang tid vi lå i sækken, men jeg prøver det gerne igen til næste år hvis i syntes der skal være gaven til din dejliger mand.

Håber i også nød jeres dejlige påfund med at snørre os sammen og låse hænderne sammen så alt leg var en umulighed og gaggen i munden gjorde vi holdt kæften lukket hele aftenen og natten alt imens vi kunne høre i festede dejligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære christian54 - hjerteligt velkommen tilbage, det er godt nok længe siden.

Jeg håber du vil hjælpe mig igen.

Som jeg har nævnede andet sted, så er jeg lidt tung i opfattelsesevnen og der er selvfølgelig en naturlig forklaring på alt!

piah86 og du delagtiggør os i Jeres beretninger omkring, hvad i hver især laver med Jeres partnere. Det er meget spændende læsning.

Lidt af spændingen går dog tabt, når man ikke kan forstå sammenhængen.

Jeg håber du vil forklare mig, hvordan det skal forstås. :( 

Piah86 skriver om sin mand og, at han og du skal i en sæk sammen. Samtidig vil piah86 hygge sig med din kæreste.

Den 20. juli skriver du, at piah86 og du bor sammen og, at I, i fællesskab, ønsker os alle en fortsat god sommer.

Det er selvfølgeligt dejligt, at I deler Jeres beretninger med os andre, men I kunne jo lige så godt udveksle dem over middagsbordet.

Det rager selvfølgeligt heller ikke mig, men hvad siger piah86’s mand til, at hun bor sammen med dig og hvad siger din kæreste, til det samme?

Som sagt, hjælp mig, jeg forstår ikke sammenhængen – der er naturligvis en forklaring.

Mange hilsner

Chirbolet

Ps.

Der er stadig væk en dusør på Kr. 1000 for oplysninger, der kan bringer mig i besiddelse af en tidsindstillelig hængelås.

Og,

Mit tilbud om, at vi rejser sammen til Hamburg, for at lede efter forretningen, hvor piah86 har købt dem, står ligeledes ved magt. Jeg betaler naturligvis alle omkostninger. :rolleyes: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære piah86/christian54

Lige som du gør andre steder på nettet, synes jeg du skulle placere dine skriverier under ”Noveller”.

Så behøver du ikke være så nøjeregnende med, om det hele passer sammen eller om det er realistisk!

Vi andre slipper også for, at prøve på, at se en sammenhæng i skriverierne.

Der findes naturligvis ikke en hængelås, der kan tidsindstilles.

Den, i den forbindelse, udlovede dusør vil blive fordelt ligeligt mellem foreningen Tuba og Sex-Debat.

Efter anbefaling af CuriousGirl, og til brug for selv-bondage, modtager jeg en af dagene, et ”Kitchen Safe”.

Når jeg har undersøgt den for funktionalitet og styrke, vil jeg give det en anmeldelse her på Sex-Debat.

Chirbolet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu