Er Det Bare Sjovere Uden Mig?

Skal din kæreste med i byen?   6 stemmer

1. 1. Til alle Mænd: Er det sjovere uden kæresten? Kun med gutterne.

• Ja. Det er bare noget andet når ikke hun er med.
    • Nej. Det er da også hyggeligt når hun vil med.
    • Nej tværtimod. Jeg elsker at feste med min kæreste.

Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

6 indlæg i dette emne

Hej..

Ja, som overskriften sige, så foretrækker min kæreste bare byture uden kæresten.

Han bliver altid på en måde skuffet, hvis jeg siger at jeg da meget gerne vil med. Til et sjovt arangement, eller festival osv. Han siger bare "jeg er lidt splittet" når jeg spørger ham. Jeg får så en følelse af at han slet ikke vil have mig med, og at jeg på en måde "bliver holdt udenfor". Men han siger bare hver gang, at det ikke har noget med mig at gøre, men at det bare er noget andet når der ikke er piger med. Og at han bare ikke vil holdes tilbage, eller skal have skæld ud eller til at vælge side, hvis drengene vil én vej, og jeg vil en anden. Og jeg kan fortælle ham gang på gang, at jeg da aldrig vil forlange, at han tager samme vej som mig, hvis hans kammerater tager en anden vej.. så er det da klart at han skal tage med dem. og da især hvis jeg selv har veninder med.

Jeg kan da selvfølgelig godt forstår det med at det er noget andet når det kun er gutterne.. Det er da også noget andet når det kun er mig og pigerne.. Men han vælger ALTID kun drengeturene. Han giver aldrig udtryk for at det kunne være hygge at have mig med. Jeg oplever tit de andre drenge gerne vil have deres kæreste med. og at de hygger sig sammen. Men min kæreste og jeg har været sammen i 4 år nu, og det har ikke ændret sig. Han siger hver gang, at han bare trænger til at lave noget sammen med drengene.. Men det kan han jo ikke når det er dem han er sammen med HVER gang?!

Det giver mig et godt indtryk af, at det bare ikke er sjovt når jeg er med, og at jeg bare sænker ham, som han selv siger.. Det gør mig rigtig ked af det. Det ved jeg andre kvinder og ville blive ked af, men når jeg hele min barndom er blevet mobbet, og altid blev holdt udenfor, så er det ikke sjovt for mig, i mit voksenliv også, at blive holdt udenfor, og så af min egen kæreste.. :'(

Er det lige præcis mig der er træls at have med i byen? Hvad kan jeg gøre? Det går mig rigtig meget på.. Jeg har aldrig nogensinde nægtet ham at tage i byen eller være sammen med vennerne.. Men jeg bliver bare ked af det, når jeg gang på gang føler at jeg er hans 2. prioritet.

Hvordan har i andre fyrer det med at have jeres kæreste med i byen??

På forhånd tak.. :')

Zitro

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hej Zitro.

Min første tanke da jeg læste dit indlæg, var "Drop ham, ikke værd at samle på."

Uden at være den store ekspert i kærlighed.

Jeg håber at du vil tilgive mig min direkte måde at sige min mening på.

Naturligvis skal en mand have lov til at gå ud uden at have kæresten med.

Men en mand der aldrig tager kæresten med, lyder som en, der er ude på noget andet. Min erfaring siger mig, at han er ude på at skore, hvis han aldrig vil have dig med, og hvis det er tilfældet, så er der masser af bedre mænd derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Zitro.

Danm - en idiot! Ja, undskyld - men din kæreste lyder godt nok til at være noget af en nar i mine ører. Så har jeg vist sagt det direkte... sorry.

Det er naturligt at en mand ønsker at hygge sig med sine kammerater, uden at der er tøser med. Men ikke altid!

Hvis man er i et fast forhold, så bør man ønske at være sammen med sin kæreste! Ellers er der sgu ingen grund til at være i det forhold, efter min mening. Også selv om man har været sammen i 4 år eller mere... Og som du skriver - så har din kæreste altid været sådan. Det fortæller mig, at han egentlig ikke ønsker at dele hele sit liv med dig.. At ja, du er udelukket fra visse sider af ham. Beklageligvis!

For det er sgu vigtigt at være sammen! Lige så vigtigt, som at man har fritidsinteresser hver for sig.

Jeg nyder at feste sammen med min kone! Jeg har stor fornøjelse i at se hvordan andre mænd sender blikke til hende, og jeg er pisse stolt når hun afviser dem - og kommer hen til mig! Jeg nyder at se min kone i heftige diskussioner med vores venner (hun vinder oftest.. hehe) - og jeg er stolt af at have hende ved min side! Hun tænder mig vildt, når vi er på et dansegulv, og jeg har det skønt sammen med hende. Også i byen...

På den anden side, så nyder jeg også hyggeture med mine mandlige venner.. uden vores tøser er med.. Vi går så ikke i byen på den måde, men foretager os andre ting.. Det kan være vi spiller poker hos en, går på stripbar eller noget i den retning..

For mig handler det ikke om hverken ballance eller diplomati. Det handler om at jeg har valgt at være sammen med min kone, fordi jeg elsker hende overalt på jorden. Jeg ønsker at tilbringe tid sammen med hende, og jeg ønsker at se hende glad. Det indbefatter også at tage i byen sammen - danse, grine og snakke med fælles venner, hver vores venner og nye venner derude et sted. :)

Så... Jeg synes ikke dit forhold lyder optimalt. Det er ikke meningen at du skal være 2. prioritet for din kæreste - at han vælger sine venner frem for dig! Du skal være hans første valg, hans opmærksomhed skal ligge på dig allerførst! Din glæde, din lykke skal være hans ypperste fokus - resten kommer længere nede på prioritetslisten!

Men hvad skal du gøre? Tja.. gå fra ham, er en mulighed... Men det lyder ikke til at du er klar til det... Så.. hvorfor ikke gøre som ham? Gå i byen med dine veninder - uden fyre! Nyd livet, flirt og gør hvad du vil.. Gerne oftere end han går i byen med hans venner.. hehe. Vis ham hvordan det er at blive vraget til fordel for andre - giv ham lidt af hans egen medicin... Afvis ham, hvis han foreslår et eller andet - og ring straks, mens han hører det, til en veninde og aftale f.eks. et cafebesøg, en tur på diskotek - eller hvad I har lyst til...

Og helt ærligt, kære Zitro... Hvis du føler din kæreste nærmest mobber dig, og holder dig udenfor - hvorfor er du så sammen med ham? Du er langt mere værd, end at "tilhøre" sådan en nar!!!!!!! Skip ham, lev livet og find dig en rigtig mand!

Held og lykke!

Knus fra Morten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ærlig talt godt forstå ham.

Det ER noget andet at gå i byen med gutterne alene.. man (taler om mig selv ligenu) gir mere slip på hæmningerne og kan flirte uhæmmet med andre piger - og det ER altså lidt svært at stå og snakke med en pige i baren, når kæresten er i samme rum - man kan ik lade vær med at få bagtanker om sig selv, selvom at det jo er okay at flirte med andre :)

Samtidig kan snakken blandt gutterne også være af en tone/art som du måske ikke ville bryde dig om - ikke at du blir kritiseret, men der blir bare snakket patter og kusse i en helt anden tone - og der blir gjort grin med det, og taget pis på hinandens kærester og joket omkring med alt muligt - det er drengehørm så det basker... - og det er i og for sig uskyldigt, for man gejler hinanden op på et underligt lidt blærerøvs-agtigt niveau hehe.. :)(forestil dig scenariet - 3 gutter kommer gående gennem gå-gaden, den ene råber "GO RÅV" efter en dame, den anden pifter bagefter og så griner de og tager en slurk af deres fadøl)

Pointen bagved... Man (igen kan kun tale på mig selv og mine egne venners vegne) føler sig LANGT mere fri og det er altså rart...

MEN (og det er et stort men) - jeg synes du skal sætte dig ned og snakke med din kæreste omkring det - gå i dybden - og sige at det er skide fedt at han ser til gutterne, men du VIL altså også gerne have et par byture med ham engang imellem - han er nødt til at gå lidt på kompromis - det er super fedt at han tør tænke på sig selv først (positivt), men han skal også kunne gå i byen med dig engang imellem :)

Håber det kan bruges :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er bare sjovere at gå i byen uden kæreste, hvis man vil slappe af, flirte og møde nye mennesker. Kort og godt.

Jeg forstår godt din kæreste... Han vil da sikkert ikke have dig med, fordi en kæreste kan være et anker, som man så hænger på.

- At man så ikke burde have en kæreste, når man har den holdning, er så noget andet. Jeg synes, det lyder som om din kæreste tager i byen for at flirte, og det behøver ikke betyde at han er dig utro, men han bruger nok sin aften på at kigge efter andre piger. Hvis du har et stort problem med den tanke, så synes jeg helt klart at du skal fortælle ham det...

Hvis I bor sammen, så kan det også bare være at han faktisk trænger til at holde lidt fri fra dig, og det er vel fair nok, at man gerne vil have sit eget liv.

Du er nok ikke hans 2. prioritet. Han vil bare gerne beholde sin frihed - og det kan man ikke helt på samme måde i et fast forhold... (Ja, jeg ved godt at der er nogen der kan. Men det er godt nok ikke mange unge jeg kender, der har det sådan...)

Når det sårer dig sådan, så burde du virkeligt tale med ham om det. Som tonnilerche siger, så bliver han nødt til at gå på kompromis. Du skal bare også regne med at du skal finde dig i, at han ikke altid vil have dig med...

Tonen når fyre ikke har damer omkring sig er helt klart en anden, end når der er piger. Det har ikke noget med dig at gøre ;) En aften med tøserne ville godt nok også blive ødelagt hvis der sad en kæreste ved siden af!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Din kæreste skal elske dig, beundre dig, føle at du er hans ET OG ALT! Han skal være så pavestolt over at han har scoret dig, at han ønsker at vise dig frem til flest mulig lejligheder! :)

Forholdet skal have tøseaftner hvor kæresten bliver smidt ud, og jeg forventer ikke at jeg skal med kæresten og hans bedste kammerat ned og spille billiard en fredag aften. Vi har byture hver for sig, men oftest tager vi da afsted sammen, og benytter en chance for at vise verden hvor heldige vi er, lige netop at have scoret vores partner.

Jeg får en underlig følelse af, at din kæreste ikke er stolt af at være sammen med dig? det her er ikke kun dig, og specielt hvis du har været mobbet meget, kan jeg godt forstå at det går dig på. Dit forhold er det vigtigt at der er bekræftigelse - forskelligt hvor meget man har brug for, men man skal bekræftets igennem hele ens forhold, og det han gør der, er ikke at bekræfte - tvært imod.

Jeg ville tage en god lang snak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu