Kneppeaftale Idag...

8 indlæg i dette emne

Har en aftale idag ved middagstid med en fyr, jeg nu har mødt nogle gange.... Skal mødes hos ham, jeg skal iføres nylonstrømper (!), bindes, (dildo)kneppes, sutte ham - og måske ha' GS til sidst. Fuck jeg glæder mig!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder da spændende, men hvad er "GS", det er jeg ikke lige klar over i hvert fald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps... golden shower... den del blev dog ikke til noget....Men blev kneppet godt og grundigt, både m. dilso og pik. Lækkert!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder lækkert. En skam at GS delen udeblev. Det havde gjort aftalen lidt frækkere ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja selvfølgelig da, det spekulerede jeg da slet ikke på - skønt det er en af de ting jeg leger med i tankerne, har aldrig prøvet det, men ideen fik jeg p.g.a. denne side:

http://www.littlesummer.com/tour.html?nats=MDowOjEx&step=2

- der er, næsten nederst i højre side på siden, en lille trailer og ca. 35 sek. inde i traileren, er der en tissescene som tænder mig i hvert fald.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder lækkert. En skam at GS delen udeblev. Det havde gjort aftalen lidt frækkere ;-)

Javist... men han kunne ikke. Han har dog gjort det før... I en tragt jeg fik op bagi samt ud over mig. Frækt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder skam lækkert... Puha ha så fik man nok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu