Lolitadukke - meget livagtig

12 indlæg i dette emne

Faldt lige over denne lolitadukke på en anden debat, damn den ligner godt nok godt!!!!

link: http://www.realdoll.com/sample11.asp

billeder:

Indsendt Billede

Indsendt Billede

Indsendt Billede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja på det første billede er det dælme ikke til at se at det er en dukke. Godt lavet må man sige, lidt mere livagtig end de der: Tre huller og hår og altid klar til dig:lol: din frække tyr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

WOW de re da sindsyg livagtige i forhold til hvordan at lolita-dukker ellers er... Synes at det er ret imponerende at de kan laves at de ligner den ægte vare så meget. Men gætter på at de tilgengæld er vildt dyre at købe.

Troede virkelig at det var en levende pige på det første billede. Man skal virkelig se efter for at kunne se at det er en dukke... På de andre billeder er det lidt lettere at se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg mener at have læst de koster 50000kr

men er ikke sikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

WOW de re da sindsyg livagtige i forhold til hvordan at lolita-dukker ellers er... Synes at det er ret imponerende at de kan laves at de ligner den ægte vare så meget. Men gætter på at de tilgengæld er vildt dyre at købe.

Troede virkelig at det var en levende pige på det første billede. Man skal virkelig se efter for at kunne se at det er en dukke... På de andre billeder er det lidt lettere at se

Ja I mænd har det sq dejligt i den retning..SUK! :sunglass:

Glæder mig til den dag hvor lignende dukker kommer på markedet til kvinder..

FUCK at ha en "pik" i nærheden når man er stang liderlig?? :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja I mænd har det sq dejligt i den retning..SUK! :sunglass:

Glæder mig til den dag hvor lignende dukker kommer på markedet til kvinder..

FUCK at ha en "pik" i nærheden når man er stang liderlig?? :slem:

Man kan efterhånden få en dildo der næsten føles som den virkelige vare. Det er vildt hvor meget at selve det der er på dildoen føles som mandens bløde hud på pikken... Mener at de kalder det nature skin. Mærkede det til en fuckerware party...

Men så mangler der bare resten til en dukke til os kvinder :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan efterhånden få en dildo der næsten føles som den virkelige vare. Det er vildt hvor meget at selve det der er på dildoen føles som mandens bløde hud på pikken... Mener at de kalder det nature skin. Mærkede det til en fuckerware party...

Men så mangler der bare resten til en dukke til os kvinder :lol:

Jeps Isodora- har selv et hav af dildoer og elsker at købe legetøj.. mdl. budget= 1000 kr ca.. i gennemsnit :slem:

MEN ja-- hele kroppen mangler og ja.. man skal vel heller ikke regne med at den kan sperme, mon dog?? :P :p

Krusse venter på "manden" i sit liv (læs underliv) :lol: :lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de er sku seje de dukker der.

Isodora: hvis du kigger deres side så er der faktisk en male doll.

Syntes det er sjovt nok at læse om. Men jeg ser nu helst en kvinde ved min side istedet for en dukke (sjovt nok?)...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Damn det er godt nok livagtigt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Admin .. hvad hedder du i den anden debat .. ? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det samme fabrikant der har fremstillet Paris Hilton ?:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps Isodora- har selv et hav af dildoer og elsker at købe legetøj.. mdl. budget= 1000 kr ca.. i gennemsnit :slem:

MEN ja-- hele kroppen mangler og ja.. man skal vel heller ikke regne med at den kan sperme, mon dog?? :P :p

Krusse venter på "manden" i sit liv (læs underliv) :lol: :lol: :lol: :lol:

Nøj hvor ville jeg ønske at jeg havde pengene til det... Har en anelse af den slags, men ville meget meget meget gerne have mere... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu