Glidecreme Der Glider - Og Bliver Ved :)

43 indlæg i dette emne

Er den god, sammen med legetøj ? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm har ikke rigtig testet.

jeg onanerede dog igår med min jessica (en rabbit) - men det tæller ikke helt for jeg "vender den på hovedet" og bruger den som en kraftig vibrator, og har derfor "dildo-delen" op mod navlen i stedet. Synes jeg er mere rart.

men den er helt fantastisk til at ridde kæresten, og en lille dråbe lidt over pikroden. Klitten glider så fantastisk hen over hans krop! mmm for hurtig og lækker orgasme!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm har ikke rigtig testet.

jeg onanerede dog igår med min jessica (en rabbit) - men det tæller ikke helt for jeg "vender den på hovedet" og bruger den som en kraftig vibrator, og har derfor "dildo-delen" op mod navlen i stedet. Synes jeg er mere rart.

men den er helt fantastisk til at ridde kæresten, og en lille dråbe lidt over pikroden. Klitten glider så fantastisk hen over hans krop! mmm for hurtig og lækker orgasme!

Har du også købt den "henne" i England ? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yup. tsp skrev en hjemmeside. Det er den bedste glidecreme jeg nogen sinde har brugt, og elsker at jeg ikke skal tænke over om den må bruges med hvad legetøj. Og den har den sejeste nemme tube. Desuden hvis du piller mærkaten af, er den diskret. Min står fremme på natbordet fra nu af. man ved aldrig hvornår et tryg gør aftenen lidt sjovere. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yup. tsp skrev en hjemmeside. Det er den bedste glidecreme jeg nogen sinde har brugt, og elsker at jeg ikke skal tænke over om den må bruges med hvad legetøj. Og den har den sejeste nemme tube. Desuden hvis du piller mærkaten af, er den diskret. Min står fremme på natbordet fra nu af. man ved aldrig hvornår et tryg gør aftenen lidt sjovere. ;)

Måske man skulle prøve, har dog ikke prøvet udenlands nethandel før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske man skulle prøve, har dog ikke prøvet udenlands nethandel før.

Det er virkelig en god butik. Du har intet at frygte overhovedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De er gode, pundet er lavt, så det er super billigt og fragten er gratis (ja også til danmark).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvad står der på kontoudtoget fra banken ? (revisoren skulle nødig blive rød i hovedet :D ).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg citerer mi

Og hvad står der på kontoudtoget fra banken ? (revisoren skulle nødig blive rød i hovedet :D ).

Jeg citerer mit kontoudtog " 11.08.2011 netbank/images/DA/Meddelelse1.gif VDK GBP 9,99 -86,29"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

øhh lignede ikke helt netbank. Nå pointen er, at det står kun kurs når du handler udenlands. Den skriver ikke firmanavne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg citerer mi

Jeg citerer mit kontoudtog " 11.08.2011 netbank/images/DA/Meddelelse1.gif VDK GBP 9,99 -86,29"

Ja det gennemskuer han jo nok ikke, lige med det første :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

han gennemskuer kun at du har købt noget udenlands. ved ikke om gbp betyder england, men i så fald kan man jo bestille et hav af ting fra england. Der behøver jo ikke tolkes glidecreme. Under normale omstændigheder ville de fleste jo faktisk nok købe glidecremen i den lokale shop, med mindre man har god smag og er træt af de danske mærker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er glad for at mit råd kunne bruges :)
1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey CG gbp betyder great british pound, som egentlig bare er britiske pund, bare hvis du ville vide det.men jeg har en lignende liqued silk og ja den er bare en fed glide cream

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey CG gbp betyder great british pound, som egentlig bare er britiske pund, bare hvis du ville vide det.men jeg har en lignende liqued silk og ja den er bare en fed glide cream

burde jeg have gættet. Mange tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg læst så meget godt om Liquid Silk at jeg er blevet nysgerrig og har bestilt den, vi plejer at bruge den fra matas men den udtørrer hurtig særlig ved anal lege.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med dit køb. Du bliver ikke skuffet. Blev jeg i hvert fald bestemt ikke da tsp fik overtalt mig til at købe den

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror nu jeg holder mig til J-lube og Crisco, det smører godt og er billigt at bruge :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu