Hvor Kraftig En Pisk?

3 indlæg i dette emne

Hej

Min kone og jeg har pt. en ridepisk som vi bruger nogle gange. Men det er sommetider lidt hård at starte med. Det er svært at sammenligne den med andre, da vi ikke rigtig kender dem. Er der nogle her som kan fortælle en pisk som er lidt blødere som evt. kan bruges som opvarmning?

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I kan starte med en flogger. De fås i mange forskellige udformninger, og både hårde og bløde, men en med ruskindssnerter er ikke så slem at starte med.

Indsendt Billede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som JackONeill skriver ovenfor så vil jeg også klart anbefale en flogger.

En ridepisk som den i har er rigtig god som ny fordi den er så stiv som den er. Den er derfor lettere at styre og slå præcist med.

Man kan få noget som hedder intimpiske. De er ikke særlig lange og er derfor meget nemme at styre. Dem kan man bruge overalt på kroppen. Man kan også bruge dem til at tirre med.

Så er der nogle piske som kaldes Easy Heat, de er lidt længere og har flere snerter. De er rigtig gode til når man er helt ny. De er forholdsvis korte og derfor stadig nemme at bruge i starten. Mange af de billige billige piske der findes ude på markedet er lidt for lange og derfor ret svære at styre, man skal tilføre et større energi(slå mere til) for at snerterne rammer der hvor man ønsker det. Og så er snerterne ofte af en ringe kvalitet så de er lidt hårde i kanterne.

Så ud og hav fingrene i dem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu