Opmærksomhed Kontra Frihed

31 indlæg i dette emne

Hej dejlige mennesker herinde!

Min kæreste og jeg er uenige om, hvordan et forhold skal se ud. Vi har været sammen 1½ år og jeg er meget forelsket endnu. Ingen fyr er så god som han. Men han er lige begyndt på uni, og nu har han endnu mindre tid til mig, end han havde før. Vi ses ca. 2 nætter om ugen. Jeg kommer over efter aftensmad. Vi ser tv eller en film, har sex og sover. Så står vi op og han tager i skole.

Og jeg synes slet slet ikke det er nok! Vi snakkede lidt om det igår, og nu har jeg skrevet et brev til ham. Han vil ringe i aften...

Vi er hhv. 22 og 24 år.

Hvad tænker I? Er jeg urimelig? Mine tanker er forklaret i mit brev (og det er lidt langt...) Jeg har forsøgt ikke at skyde skylden på ham:

Hvor er det godt skrevet..... Jeg kan næsten mærke hvor meget du prøver..... :) Jeg synes simpelthen bare det kommer fra hjertet og hvis hun elskede dig ville hun sige til dig at det var et rigtig godt forslag... :) Det håber jeg hun gjorde.... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej soiwish!

Jeg ved godt at det virker sådan. Problemet er at vi har forskellige krav. Han giver sig meget, i forhold til hvordan han optimalt ville have et forhold. Han er en enlig ulv, der pludseligt skal være sammen med en anden og tage hensyn. Det er svært for ham. Jeg ville jo bare tro at han havde tilvænnet sig i løbet af det sidste 1½ år. Men det er så ikke sket. Nu har vil fået snakket og jeg håber at han vil tage sig lidt sammen nu. Det føltes det nu også som om han gjorde, sidst vi var sammen...

Og tak, fordi du ikke synes jeg er skør wink.gif

Jeg forstår ham godt... :) OG du håndterer det fuldstændig forkert!... Du får ham til at føle at han ikke er god nok når du stiller sådanne krav til ham som han ikke føler han kan opfylde... Han skriver jo netop til dig at I på sigt har et mål at flytte sammen... Ting tager tid og hvis man virkelig elsker, så giver du ham den frihed han har brug  for... Ellers ka du godt glemme at blive lykkelig med ham... Sorry men det er sandhed... Jeg er som han er.. Jeg ka heller ikke noget jeg ikke er parat til... Simple as that og ingen andre end mig selv ka lave om på det... Accepter det eller find en anden... :) PS... Det er i en kærlig tone... :) God luck!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er ikke nem. Det bedste du kan gøre for jer begge er, at fortælle ham om det stille og roligt og så ellers give ham den plads, som han har brug for. Mænd er bare nogen gange skruet anderledes sammen, og de har brug for luft. Sådan er din kæreste, og du må aldrig prøve at lave om på ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber sandelig, at der er kommet en løsning her 3 år senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber sandelig, at der er kommet en løsning her 3 år sen

Hvor der er håb er der en vej ;) Hvis ikke de har fundet en løsning, så var det måske på tide de gjorde det.. Just saying… :)) Glædelig jul...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er ikke nem. Det bedste du kan gøre for jer begge er, at fortælle ham om det stille og roligt og så ellers give ham den plads, som han har brug for. Mænd er bare nogen gange skruet anderledes sammen, og de har brug for luft. Sådan er din kæreste, og du må aldrig prøve at lave om på ham.

Tror jeg heller ikke hun gør men måske ved hun ikke hvad hun skal gøre… Så kom med nogle hints… ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu