Kunne Ikke Sove....

3 indlæg i dette emne

Kender I det, når man bare ikke kan falde i søvn? Den anden nat, lå jeg ved siden af min kæreste og burde sove. Han var faldet i søvn og jeg lå og så tv... Jeg begyndte at kede mig, og jeg blev mere og mere tændt af at ligge så tæt på Michael. Han sov tungt på siden, med en arm og et ben hen over mig. Tung og varm. Jeg fik bakset hans ben ned og begyndte at onanere. Jeg kom i en lidt for ynkelig orgasme og jeg følte mig slet ikke tilfredsstillet. Michael lå nu på ryggen. Han sov stadig tungt. Jeg tog ørepropperne i og forsøgte at falde i søvn. Men jeg var pludseligt lysvågen, og kunne ikke ligge stille.

Jeg rakte en hånd under dynen og fandt hans pik. Helt slap og blød - det var den ikke længe, da jeg begyndte at massere den forsigtigt. Kæresten begyndte at ligge uroligt. Jeg kunne ikke høre ham for ørepropperne. Men han begyndte at brokke sig, kunne jeg fornemme. Han forsøgte at skubbe mine hænder væk, men han var ikke rigtigt vågen og derfor klodset. Jeg kravlede under dynen og begyndte at slikke ham... pikken blev helt stiv. Michael var begyndt at opfatte hvad jeg havde gang i og fordi han skulle tidligt op, skubbede han mig forsigtigt ned og sagde noget, jeg ikke kunne høre. Jeg hviskede til ham at jeg intet kunne høre for ørepropperne.

Så satte jeg mig hurtigt ovenpå ham. Hans sanser var sløvede af træthed, så han nåede ikke at skubbe mig ned, før jeg havde hans pik oppe i mig. Igen kunne jeg høre at Michael sagde noget og jeg sagde at jeg også elskede ham. Jeg kunne mærke at han grinede, da han hev mig ned over ham og sagde helt tæt på mit øre at jeg var ond, så bed han mig i halsen. Jeg grinede og begyndte at ride ham hårdt. Han vågnede tilsyneladende også helt nu, for han tog fat i mine knæhaser og hjalp til med at gøre ridtet hårdere og hurtigere. Jeg begyndte at stønne, sikkert højlydt, for jeg kunne selv høre det. Jeg var helt stram efter manglen på opvarmning og han stødte helt i bund. Da jeg ikke kunne mere, væltede han mig ned og tog mig bagfra. Det gjorde næsten ondt, fordi han var så hårdhændet. Pludseligt trillede han ned af mig, og jeg begyndte hurtigt at slikke ham og give ham et hand-job for at få ham til at komme mig i munden. Men han grinede og tog mig op i sine arme og holdt mig fast. Jeg tog ørepropperne ud. "Du får ikke lov, når du er så ond!" Sagde han. Jeg sukkede tungt. Han kyssede mig og jeg puttede mig ind til ham. Pludseligt var jeg meget træt og jeg faldt i søvn i hans favn.

Det vilde i denne oplevelse var, at jeg hverken kunne se ordentligt eller høre noget. Michael syntes det var fedt, selvom han var noget irriteret over at blive vækket. Desuden tog han magten, selvom han knapt nok var vågen. Muligvis er det noget der skal prøves igen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

super fræk oplevelse ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu