Mit møde med min mor (opdigtet)

12 indlæg i dette emne

Mit møde med mor. Det var en dag som alle andre. Jeg stod op, gik på badeværelset og tog så tøj på. Jeg havde en vane med ikke at tage undetøj på, og i dag var ingen undtagelse. Jeg valsede op i køkkenet hvor min mor stod. Hun var en skøn 40årig med faste bryster og en veltrænet bagdel. Hun havde skulderlangt brunt hår og blå øjne. Jeg havde længe syntes hun var en dejlig tøs. Lige siden jeg blev teenager og mine hormoner overtog styringen. Jeg havde tit forestillet mig hende og min far have sex. Har da også brudt ind midt i det hele ved at vade gennem soveværelset. . ups. Min far var en 38årig halvfed skolelærer som hverken lignede Brad Pitt, eller ham den fede fra tv serien Cheers. Hvorom alting er stod jeg en dag inde på mit værelse og skiftede tøj, havde ingen undebukser på, da min mor kom forbi. Jeg skyndte mig at have op i bukserne da hun sagde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlig historie!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, ville ønske det var ægte :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, det kan jeg godt forstå. Det lyder som en ret fræk oplevelse. Nu tænder jeg så ikke på min egen mor, men en tidligere kammerats mor har fået fornøjelsen et par gange.. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lækkert lækkert. Gid det var mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vild fantasi og der er lidt Ådipus over det. . . . .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er dejligt :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan da godt lege lidt med på disse historier, ikke fordi jeg tænder på min mor, slet ikke, Men jeg husker da jeg var mindre at jeg så flere halvklædte-mødre om sommeren når jeg besøgte mine venner/skolekammerater. Nogle gik rundt topløs eller lå kun i bikni ude i haven og slikkede sol,jeg husker en der ikke brugte bikini men bare trusser... fuck hvor blev jeg kåd. Det er disse mødre jeg tænker på når jeg læser sådan en historie....gade vide om disse mødre ved hvad de gjorde ved en ung knægt på ca. 13-14 år?

Redigeret af Heman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg kan da heller ikke sige mig fri for at den da påvirker en, lidt uro i de nedre regioner, jeg kan også sagtens ha' fantasier der ligner den der, specielt to i min familie kan have den virkning når jeg mangler inspiration til gør-det-selv-arbejdet, - som jo er det mit sexliv består af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At været kommet i sexlære hos sin mor,ville nok have givet noget man kunne bruge senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan da godt lege lidt med på disse historier, ikke fordi jeg tænder på min mor, slet ikke, Men jeg husker da jeg var mindre at jeg så flere halvklædte-mødre om sommeren når jeg besøgte mine venner/skolekammerater. Nogle gik rundt topløs eller lå kun i bikni ude i haven og slikkede sol,jeg husker en der ikke brugte bikini men bare trusser... fuck hvor blev jeg kåd. Det er disse mødre jeg tænker på når jeg læser sådan en historie....gade vide om disse mødre ved hvad de gjorde ved en ung knægt på ca. 13-14 år?

...Det tror jeg roligt du kan regne med at de gjorde ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu