Hun mangler fantasi og initiativ

7 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg er i et rimelig nyt forhold ( 2 måneder gammelt ), men føler allerede nu at sex'en er ved at være små-kedelig... Jeg har varieret den, og vi har prøvet lidt analsex af en enkelt gang også ( more to come )

Men jeg savner noget seksuel respons/initiativ fra hende. Når jeg skriver en lidt fræk kommentar til hende - fx: "glæder mig til at tungekysse dig og bide dig i øreflippen når du kommer hjem", så svarer hun kun, men fortsætter ikke "legen"...

Det er altid mig der lægger op til sex - hun sender nogle meget små signaler i løbet af dagen, men hun kan ikke finde ud af at eskalere dem videre, så jeg faktisk forstår dem tydeligt :(

Lad os så sige at vi ligger i sengen og kysser lidt - og vi begynder at lege med hinanden - så er jeg altid hurtig til at give hende en orgasme - og så snart hun er kommet, så glemmer hun alt om mig - ikke fordi at jeg KRÅVER at hun fortsætter - for det gør jeg ikke - men jeg ville ønske at hun gjorde det af ren lyst og begær :D

Parforholdet fungerer, men sex-delen synes jeg ALT for hurtigt er blevet kedelig :/

Nu hvor jeg kender hende, og hun har fortalt om hendes tidligere partner, så lyser det af at hun har været "brugt" i sengen, og nu forbinder et simpelt blowjob med noget ydmygende og negativt.

Samtidig er hun en dejlig rund pige, så hun ser sig ikke som særlig sexy....

Kan give nogle gode eksempler på hvordan jeg hjælper hende med at genvinde sin frække lyst og begær til at tilfredsstille sin fyr?

Hun skal have plads til selv at prøve af, men hvordan motiverer jeg hende til det, ud over at sige at de ting hun gør er dejlige og jeg tænder på dem?

For mit vedkommende, så går jeg for det meste og driller hende, og flirter med hende i hverdagen - sender frække blikke.. Kan sagtens finde på at stå og rå-snave og bide øreflip, på hende, op af væggen i stuen - men så trækker jeg mig lidt tilbage, i håb om at hun selv tør fortsætte..

Så jeg skulle mene at MIN side er til stede... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Tonnerliche.

Det er noget af en opgave du har foran dig! Og let er den ikke!!!

Nu vil jeg ikke tage modet fra dig, men jeg har selv stået i en ligende situation som du gør nu. Min ex-kone kendte ikke til orgasmer på egen krop, og var meget usikker på om hun overhovedet var sexet. Hun hørte nemlig ikke til de mindste og tyndeste kvinder...

Jeg nægtede at "bruge" hende selvisk og uden hensyn. Jeg kæmpede bravt for at vække hende, og det lykkedes!

Det jeg gjorde, var nærmest at bombardere hende med mine tilkendegivelser af at hun var en sexet pige. At jeg totalt tændte på hende og ikke kunne få nok af hende. Jeg skrev lange breve til hende, hvor jeg fortalte om mine fantasier og hvad jeg drømte om hun gjorde ved mig.

I starten fulgte hun næsten blindt mine fantasier, udførte dem sgu næsten punkt for punkt, som jeg havde beskrevet i mine breve til hende. Jeg sørgede samtidig for at hun fik alle de orgasmer jeg kunne give hende, så det ikke kun var mig der fik noget ud af det. Langsomt (og jeg mener langsomt!) begyndte hun at vågne, og blev mere og mere modig på at blande mine fantasier med hendes egne.

Det vigtigste er kommunikation. I bliver nødt til at snakke grundigt og detaljeret om det her. Jeg synes det er kanon at du er opmærksom på problemet, og ønsker at gøre noget ved det. At du tager hensyn til hende, når du nu ved hun har en grim og vist tung bagage med sig.

Du er nødt til at overbevise hende om at du virkelig tænder på hende. At hun er noget værd. Du skal være romantisk, give hende blomster, små gaver og søde samt frække sms'ere. Give hende en rolig og usexet gang blid massage, når I alligevel sidder og ser fjernsyn. Være opmærksom på hendes behov uden for sengen, og være en rigtig gentleman. Få hende til at forstå, at du er hendes - og ikke bare smutter væk.

Det kan godt virke underligt, at du skal gøre så meget der ikke har sex som grundlag. Men den sex et par har sammen, afspejler deres samliv generelt. Man kan ikke være kreativ, fri og åben - hvis man ikke har det godt sammen ellers. Hendes tillid til dig skal opbygges på alle punkter, før hun kan frigøre sig fra sin fortid.

Hvis hun har været vant til at blive brugt i sengen, så er du nødt til først og fremmest at sætte hendes behov i fokus. Spørge hende hvad hun har lyst til. Vise hende fuldt ud at du ønsker at tilfredsstille hende, og ikke bare bruge hende egoistisk.

Noget du også kan gøre, er at give hende mere end en orgasme. Altså ikke stoppe ved første orgasme, men blive ved og ved - indtil hun kommer igen. Bremse hendes "nedtur", ikke acceptere at hun nøjes med en enkelt tilfredsstillelse. Hvis du f.eks. slikker hende til en orgasme, så hold hende fysisk fast og bliv ved med at slikke, selv om hun er kommet. Giv hende klart udtryk for at du ikke er færdig, og at hun SKAL deltage. At hun sagtens kan få flere orgasmer efter hinanden, hvis hun ellers giver sig selv lov..

Ellers må du vende hele situationen om. Vise hende hvor skønt det kan være, når begge parter får noget ud af det. Det kan være at binde hende til sengen, så hun ikke kan komme fri, evt. blindfolde hende - og så skiftevis give hende en orgasme, kræve du får en orgasme - give hende en orgasme mere, så din tur osv... Det kan være en farlig leg, da hun jo tidligere er blevet brugt - men hvis du er opmærksom nok på hendes reaktioner og sørger for at hun ved du gør alt for at tilfredsstille hende samtidig, så kan det være en mulig leg.

Jeg tror det vigtigste for jer begge, er at jeres indbyrdes tillid bliver komplet, og at I får snakket om det. Og at du får vist hende hvor skøn sex kan være, når man ikke bare nøjes med en smule.

Jeg ønsker dig al held og lykke med det!

Knus fra Morten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Morten..

Jeg kan nikke genkendende til mange af de ting du skriver - og inderst inde har jeg faktisk været igang med det i et lille stykke tid, på den måde som du forklarer.. Det lægger meget til min natur at gå og forkæle hende på mange forskellige måder.. :)

Også i sengen, hvor jeg, inden hun skulle på arbejde, gav hende 2-3 orgasmer inden for 2-3 minutter - (svært at vide præcist, da de overlappede lidt og sådan).

Samtidig har jeg også prøvet at forklare hende at jeg bliver utrolig glad når hun også giver MIN pik opmærksomhed - også selvom hun er kommet...

Jeg tror jeg er på rette spor med det jeg gør - det handler vist bare om tid og "lidt mere af det hele" :) - og netop som du selv siger... tillid :)

Jeg kan ikke lide det med at "kræve" at jeg får en orgasme efter hun har fået en - jeg ønsker at hun selv tænker det, og GÅR det... Men samtidig kan jeg ikke lade vær med at have en "snak" om det engang imellem...

Jeg elsker at gøre "ikke sexy" ting for hende - bare hun lige lader mig vide at det er nice, det jeg gør hehe :)

Tak for ordene Morten - jeg kan høre at jeg er på nogenlunde rette spor :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også du er på rette spor :). Uanset hvad der ligger bag, skal man huske at en kvinde der ikke er vant til at se sig selv som super sexet, formentlig har nogle dumme oplevelser i bagagen. Der er nogle ting hun ikke vil føle sig tilpas med uanset hvor velment det er. Smid tøjet og lad mig massere dig, kan føles som et pres, hvis hendes fokus er på at hun er lidt for rund fx. Det er i mine øjne også vigtigt at skabe noget balance, gør opmærksom på du har brug for hende, at du elsker at putte dig ind til hendes varme krop om natten, elsker at favne hendes bryst med din hånd. Den slags vil gøre hende tryg og øge hendes følelse af værdi for dig. Jeg elsker når en mand er direkte erotisk og byder op, men for nogle kvinder bliver det et pres. Fortsæt det gode arbejde, jeg tror det kommer dig tilgode ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

MyohMy:

tak - jeg tror ihvertfald jeg er på rette spor...

Men hun har mange undertanker med "nu er jeg kommet, kræver han så at jeg sutter ham?"...

Håber det er tid der skal til :)

Men håber også at hun selv er villig til at gøre noget for det, og ÅNSKER at ændre sig... Jeg har lige fortalt hende at jeg elsker at slikke hende - det blev hun utrolig glad for at høre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du lyder til at være på rette spor. Kan se meget af mig selv i din kæreste, da jeg selv var den pige for blot 3 år siden. Jeg har også nogle forhold bag mig der gør at jeg ikke har følt mig tryg og har gjort at jeg altid behagede ham og indimellem følte mig som det jeg kalder en feltmadras....dvs en der blot ligger og tager imod!

Så mødte jeg den fantastiske mand jeg er sammen med idag, og han har lært mig SÅ meget nyt og spændende, og lært mig at sex er vildt lækkert, samt at det er en leg for 2!!!

Jeg er gået fra at kun have prøvet den kedelige missionær til nu hvor vi taler om at tilføre vores lege ekstra krydderi i form af en ekstra mand eller kvinde :P Gået fra altid være den kedelige grå mus i lange bukser og alt for stor trøje pga vægt på 100+, til at gå med selvsiddende strømper, stiletter, lårkorte kjoler, gennemsigtige bluser eller corsager (efter vægttab på knap 50kg), så helt sikkert selvtilliden også har fået et kæmpe boost. Men det hjælper da også med komplimenter fra kæresten, samt det at se og høre andre mænd (og kvinder) synes man er vild lækker!!!! Så man må sige der da er sket lidt på 3år....

Men vil give de andre ret; det er et spørgsmål om 100% tillid og du er nødt til at vise og fortælle hende mange gange sikkert, at hun er vildt lækker og sexet, og god til de ting hun gør for dig.

Giv ikke op der er håb endnu.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er vild med MortenAlexs svar :) og vil kun tilføje i relation til, at du gerne så at hun har lyst til at tilfredsstille dig, når hun selv er kommet. Kan du vende det om? Så du kommer først og derefter sørger for at hun kommer? Jeg må indrømme, at når jeg er kommet, så mister jeg lysten til at fortsætte. Så vil jeg bare ligge og slappe af.

Men jeg elsker oplevelsen, når min kæreste fortsætter, efter han er kommet. Det er helt klart et tegn på stor kærlighed. Så er jeg bare den egoistiske, når jeg ikke kaster mig over ham, når jeg selv er kommet. Når han fører mig hånd til hans pik efterfølgende så tager jeg mig dog sammen :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu