Rifter oppe i skeden..

5 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg havde fyr på besøg den anden dag da hun skulle have den helt store tur :cust22: og det fik hun da også.. :cust21:

På et tidspunkt i løbet af legen skulle jeg give hende finger imens han stimolerede hendes klit, hvilket gik fint.. Hun blev plaskvåd og fik en god orgasme, men men men i det hun kom bevægede hun underlivet så kraftigt sideværks at mine fingre kom til at rive hende grumt inde i skeden. Syntes ikke jeg havde særligt lange negle, men det lykkedes mig at rive hende... :skv_mine: :cry:

Har i prøvet noget lignende og hvad gjorde i ved det bagefter??

Hvad kan man gøre for at forhindre dette??

Smurfs!

Jesper!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke prøvet lige det, men det hænder lidt for ofte, at den tynde hud lige over anus sprækker lidt :skv_mine: Det sker som oftest når han spreder mine baller under legen, jeg må åbenbart være ret sart lige der. Men hva' faen, de heler hurtigt, og jeg vil ikke undvære vores leg bare pga det ;)

Med hensyn til at undgå rifter i kussen, så sørg for altid at have klippet neglene helt ned, og brug også gerne en fil til at afrunde evt. kanter. Det er jo skarpe negle (uanset længden) der er problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

som f.x. hvis jeg har barberet mig og der er kommet rifter - han har også revet mig.. Men det eneste man egentlig kan gøre er at tage en lille pause fra sex i nogle dage eller 5 og lade rifterne hele...

og ja, som Dumbcat skriver så sørg for at klippe og file dine negle... De er sindsyg skarpe nogle gange.. nok også derfor jeg ikke bryder mig så meget om at få finger, da jeg kan mærke hans negle af ingenting.. han skal hellere bruge min dildo eller hans pik...!

så yep, jeg kender det... og nogle kvinder har også mere ømfindig hud dernede end andre...

Ciao..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke prøvet lige det, men det hænder lidt for ofte, at den tynde hud lige over anus sprækker lidt :skv_mine: Det sker som oftest når han spreder mine baller under legen, jeg må åbenbart være ret sart lige der. Men hva' faen, de heler hurtigt, og jeg vil ikke undvære vores leg bare pga det ;)

Med hensyn til at undgå rifter i kussen, så sørg for altid at have klippet neglene helt ned, og brug også gerne en fil til at afrunde evt. kanter. Det er jo skarpe negle (uanset længden) der er problemet.

MEGET enig der... :tommel:

Især under anale lege (hvis der går noget tid imellem og ringen er stram) skal neglene altid være korte og afrundede/uden skarpe kanter..

AV for den da hvor skarpe negle kan få mig til at miste lysten for en stund ÅV!

Morer mig alligevel ofte med at se de kvinder der har mega lange negle.. Tænker på at de ikke leger med numser :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu