Lakbukser! Hvor svært kan det være!!

6 indlæg i dette emne

Hej alle,

Søger seriøst efter et sted hvor man kan købe lakbukser til fyre. Eller bare unisex. Mit problem er at jeg er smal om livet og har lange ben. Kan det virkelig passe at man ikke kan få den slags nogen steder..?:unhappy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, hvor svært kan det være? Udover at alt fremstilles standard, hurra for ekstra længde på jeans, men som en person med lange ben kommer man til at elske det. De eneste jeans jeg har kortet ben af på, tilhørte en anden end mig selv. Til gengæld passer jeg meget godt ind i low waist og skal vi sige normale pas former. Men, det er som med læder, skal det sidde superb må pungen op af lommen eller hvor den nu kommer fra, så får du som regel det du betaler for, god pas form. Håber andre kan give dig brugbare links eller tip :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder så'n ca. som mig. Altså det med low waist. :-) Tror næsten jeg har større chance for at finde et par bukser lavet til Q. Men tak for kommentaren. :-) Håber andre følger op på den med links.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle,

Søger seriøst efter et sted hvor man kan købe lakbukser til fyre. Eller bare unisex. Mit problem er at jeg er smal om livet og har lange ben. Kan det virkelig passe at man ikke kan få den slags nogen steder..?:unhappy:

Min anbefaling er lidt underlig, men den er velment.

Jeg har selv læderbukser, lakbukser og så videre, og allesammen er det nogen jeg har fået syet af folk, som kan den slags. Måden det er gjort på er at jeg har taget et par gamle jeans (eller købt et par nye til billig penge) som sad rigtig godt, derefter har jeg sprættet dem op, indkøbt stof, en lynlås/knapper og en knap. De opsprættede jeans skaber en skabelon, som er nem at følge.

Det har givet rigtig gode resultater, og jeg er selv en mand med lange ben og slank af bygning. Det er endvidere også en meget billig løsning hvis man kender en dygtig skrædder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min anbefaling er lidt underlig, men den er velment.

Jeg har selv læderbukser, lakbukser og så videre, og allesammen er det nogen jeg har fået syet af folk, som kan den slags. Måden det er gjort på er at jeg har taget et par gamle jeans (eller købt et par nye til billig penge) som sad rigtig godt, derefter har jeg sprættet dem op, indkøbt stof, en lynlås/knapper og en knap. De opsprættede jeans skaber en skabelon, som er nem at følge.

Det har givet rigtig gode resultater, og jeg er selv en mand med lange ben og slank af bygning. Det er endvidere også en meget billig løsning hvis man kender en dygtig skrædder.

Super godt råd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har selv tidligere købt flere par i super lækker kvalitet, kan bla. anbefale følgende sites:

http://www.honour.co.uk/ - Super lækker UK shop, alt indenfor lak, læder & latex!!

http://www.x-tra-x.de/ - Tysk online shop med er stort udvalg!

www.lip-service.com - US online shop, primært lak og læder outfits!

Har købt flere gange fra alle 3, altid fuldt ud tilfreds med pris og produkterne!

...Go´jagt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu