Køb af læderbukser

7 indlæg i dette emne

Hej I vidende chattere.....

Der skulle vel ikke være en der kender et godt sted, hvor man kan købe læderbukser til mænd?

Jeg synes snart jeg har travet nettet rundt uden rigtig held. Der er selvfølgelig nogle motorcykelforretninger men er det, det rigtige sted?

Hit me with some knowledge :bigsmile:

/refdk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Heg har købt flere læderbukser hos Hein Gericke i Flensborg (ligger i Fördepark ved motorvejen). De er lidt kraftigere med superbløde. Ellers findes der en skindforretning i København på i Filketorvet, hvor jeg også har købt, og sidst har jeg købt et par i Kolding i Jernbanegade :rolleyes:

Læderbukser er så fede, og jeg elsker at have dem på !! B) - altid!! grin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også vild med læderbukser, har nogle lækre jeans som jeg går med samt et par læder ridestøvler under.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Berlin er byen, hvis du har muligheden, så tag et smut der til. Byen er fantastisk på så mange måder. De har et kæmpe fetish-miljø, de har kort over byen med alle butikkerne på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Jomfru

Har du nærmere om butikker - skal til Berlin i januar håber jeg, og lidt nye læderbukser kan da altid bruges...smiler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, har ikke kortet mere. Men Google det. Når du står i den første butik i Berlin, spørger du bare efter kortet. Alle er vildt høflige og hjælpsomme, de fleste vil rigtig gerne snakke og guide dig rundt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu