Hvornår onanerede du sidst? - og hvad tænkte du på?

152 indlæg i dette emne

I morges under ordre fra min kæreste. Da jeg havde svært ved at komme skulle jeg tænke på straffen, hvis jeg ikke kom... det hjalp :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I morges under ordre fra min kæreste. Da jeg havde svært ved at komme skulle jeg tænke på straffen, hvis jeg ikke kom... det hjalp :)

hvad var straffen da hvis du ikk kom ?? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I tirsdags..

Meget unormalt hvis ikke jeg gør det et par gange om dagen (de dage der ikke er sex), men planen for idag var S E X..

Hele dagen..

Og jeg ville sikre mig at jeg var max tanket op.. ok jeg pillede lidt i går, for at der virkelig skulle være tryk på mig.. og det var der!!

så nu sidder jeg med en godt brugt pik og er vældigt tilfreds..

Det har været en FED dag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Før, da jeg var på tøjlettet. Jeg tænkte ikke på noget specielt.. gør det bare.

Det vil sige... jeg onanerer ofte når jeg skriver. Og så tænker jeg naturligvis på det, som hovedpersonerne oplever.

Når jeg bruger min rabbit ligger jeg som regel i min seng, og så forestiller jeg mig ofte, at jeg er bundet og bliver taget og stimuleret af en mand. I sjældne tilfælde af en kvinde.

Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad var straffen da hvis du ikk kom ?? ;)

At jeg skulle gå en hel dag med en trusse, hvor der er to dildoer i. Et til hvert hul...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At jeg skulle gå en hel dag med en trusse, hvor der er to dildoer i. Et til hvert hul...

Ja okay, det ville nok ikk bære rart i længten :(

Så godt du kom :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Jeg gik ind og tog et par strømpebukser på og onaneret i dem til det løb ned af strømpen det er bare så lægget at sprøjte i strømpebukser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidst onaneret det var i forgårs fantaserede om en fræk nøgen pige der lege med sig selv samtidig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor længe? På arbejde? Hele dagen? (Blev lige nysgerrig)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor længe? På arbejde? Hele dagen? (Blev lige nysgerrig)

Han gav ikke truslen konkret. Han sagde blot, at jeg skulle tænke på straffen uden at han sagde hvad straffen var. På den måde kunne min hjerne selv finde den straf, der virkede bedst på det tidspunkt.

Det er lidt snedigt på den måde, da han jo så ikke rammer ved siden af, ved at true med noget, som jeg ikke lige tænder på i det øjeblik.

Samtidig kan jeg så fortælle ham det bagefter, så han ved at når han vil true med noget bestemt, er det en af de ting, der kunne virke.

Da han sagde det, forestillede jeg mig, at jeg stod og kiggede på en væg med forskellige slagvåben på og at der udenfor rummet var store fyre med store pikke, der ville kneppe mig, så det gjorde ondt. Der for enden af rækken af våben så jeg så den trusse, som vi tidligere på dagen var faldet over i en netbutik, og som jeg opdagede var fræk at tænke på. Jeg forestillede mig, at hvis jeg ikke kom, ville jeg få ordre på at tage dem på, når jeg skulle på arbejde og først måtte tage dem af når han gav besked om det. Og jeg vidste ikke om det ville være efter arbejde, efter aftensmad eller først ved sengetid... usikkerheden med hvornår det ville være slut og jeg havde udstået min straf og ville blive kneppet og først derefter ville den seksuelle leg stoppe var en del af det, der tændte mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Smiler, det kunne sikkert godt blive en anelse ømt dernede, hvis man skulle gå med sådan én en hel dag, om ikke andet så sikkert lidt hudløs, fordi en gummitrusse jo ikke giver huden mulighed for at ånde og komme af med den fugt der naturligt er på det sted, den problematik har jeg i hvert fald læst et eller andet sted..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder sandsynligt. Jeg har godt set sådan en trusse, men ikke prøvet den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg læste for flere år siden om en pige, som havde brugt et par gamle trusser med huller der var klippet til så de passede til gummipikken i gummitrussen (dansetrusse hed de vist), og så var det til at holde ud, når det var stoffet der var ind mod huden i stedet for de rå gummi, måske var det en idé til afprøvning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

DSiden ejg skrev det ovenstående, har ejg faktisk prøvet en trusse det minder lidt om den. Ikke af gummi med af læder, hvor dildoerne knappes på. Det var en grænseoverskridenden, men interessant oplevelse, . men jeg skulle også kun ligge stille i sengen med den på. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv prøvet en latex dansetrusse til mænd, med en gummipik i røven, det var ganske frækt at gå igennem København med den monteret, i bumletoget var det også frækt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv prøvet en latex dansetrusse til mænd, med en gummipik i røven, det var ganske frækt at gå igennem København med den monteret, i bumletoget var det også frækt :-)

Ha ha, jeg kan godt li' især den med "i bumletoget var det også frækt"...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I går aftes ;) Brittany Andrews' skønne bryster var lukket om min pik..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må blive inden for kort tid,tror jeg må have gang i den sorte vibrerende også

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I går aftes, og igen fra morgenen af.

Begge gange med en God dildo bagi :rolleyes:

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For en time siden. Sad og chattede med en fræk veninde og udfyldte hendes sexpartner-liste som hun er ved at gøre detajlerig på min opfordring

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I morges kl 5, hvor mig og kærestede havde skype sex :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For lidt siden. Tænkte på læderremme om kroppen og en mand der tager sig af resten. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I går aftes med min kæreste. Jeg forestillede mig at min Herre lå ved siden af mig og åndede mig i øret mens han nulrede min brystvorte (det gjorde min kæreste) imen en kvinde med lange negle stimulerede min klitoris og mine fødder enten blev holdt fast af to mænd, eller var bundet fast til sengen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I går aftes med min kæreste. Jeg forestillede mig at min Herre lå ved siden af mig og åndede mig i øret mens han nulrede min brystvorte (det gjorde min kæreste) imen en kvinde med lange negle stimulerede min klitoris og mine fødder enten blev holdt fast af to mænd, eller var bundet fast til sengen.

Dejlig fantasi og det er jo herligt at vi har det sådan vi mennesker, i fantasien kan man jo tilpasse "virkeligheden" akkurat som vi har lyst til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu