Hvornår onanerede du sidst? - og hvad tænkte du på?

152 indlæg i dette emne

" You dont make me cum, all the sick toughts in my head make me cum " Jim Jefferies ;-)

Tænkte på min nabo - for satan hun er lækker, og beskidt i mine fantasier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Griner, må sgu' hellere holde mig fra at skrive, jeg får bare CG på nakken - dog en lille bemærkning: Håber fandme ikke at jeg har onaneret SIDSTE gang endnu, LooooL !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

16 dage siden. Prøver at holde det til et minimum. Ingen grund til at få gang i alt for mange tanker man ikke kan få udlevet alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Suk KBmaster28, det er godt nok ikke megen selvtillid du har ;)

Synes din skrivestil minder meget om en fyr, jeg har set på et andet site, som også altid brokker sig over, at han ikke kan få kvinder og at kvinder er overfladiske og uopnåelige. Gad vide om du også er ham....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Suk KBmaster28, det er godt nok ikke megen selvtillid du har ;)

Synes din skrivestil minder meget om en fyr, jeg har set på et andet site, som også altid brokker sig over, at han ikke kan få kvinder og at kvinder er overfladiske og uopnåelige. Gad vide om du også er ham....

Slet ikke umuligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige spillet pik nu i badet snuppede lige en håndfuld sperm i munden dejligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gjorder jeg i eftermiddags, for har en veninde der gerne bare vil har jeg skal stå og spille den a foran hende mens hun ligger og kigger og leger. Og til sidst skal jeg så bare kommer ud over det hele på hende... Det er nu meget frækt. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

har lige gjort det efter at have læst nogle frække tråde........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg onaner tit gjore det i morges jeg gør det 2-3 gange dagligt ... jeg er 46 år og min lyst er meget stor og vil gerne vise hvordan jeg gør det ,, skulle det være en der har lyst til at se at jeg onaner så skriv til glat@hotmail.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vel 5-6 dage siden, har ikke rigtigt haft lyst, tænkte på nogle tøser jeg så i kvickly.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er nogle dage siden og lader fantasien køre nå det er :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har gjort det det meste af dagen i dag, sidst for 2 min siden med min venus butterfly jeg har på inden under læderkjolen.

2 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har gjort det det meste af dagen i dag, sidst for 2 min siden med min venus butterfly jeg har på inden under læderkjolen.

Ej hvor morsomt at se dig her, kender dig fra SOL'en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er sgu flere nicks herinde, jeg har set på andre sites. Bl.a. dit, Bent Larsen, da du vist hedder det samme alle steder, hvor du færdes ;)

Nå ja, jeg har da også profil på 3-4 andre sjove sites, men benytter bare andre nicks der, netop fordi jeg ikke gider, at folk skal sidde og buste mig overalt og sige "aha, ham der kender vi også fra det og det site". At der så altid er et par stykker, der gætter hvem man er, det er så en anden sag...det er nu heller ikke fordi det er hemmeligt, men jeg kan bare godt lide at holde tingene lidt adskilte.

Redigeret af Cinquecontrouno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er sgu flere nicks herinde, jeg har set på andre sites. Bl.a. dit, Bent Larsen, da du vist hedder det samme alle steder, hvor du færdes ;)

Ja den er god nok, jeg holder mig til et nick jeg kan huske, i hvert fald på "sjove sider" som du udtrykker der, det har jeg det bedst ved, og mine holdninger er jo de samme, uanset hvor jeg er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hver gang jeg ser denne her tråd tænker jeg: Hvor meget skal man pille før det er onani? Skal man komme? I så fald er mit svar:Næsten aldrig. Jeg gnider ofte lidt ekstra når jeg har været på wc, piller lidt når jeg sidder alene eller ingen kan se det. Jeg kommer stort set aldrig ved det, men føler alligevel vellyst og glæde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hver gang jeg ser denne her tråd tænker jeg: Hvor meget skal man pille før det er onani? Skal man komme? I så fald er mit svar:Næsten aldrig. Jeg gnider ofte lidt ekstra når jeg har været på wc, piller lidt når jeg sidder alene eller ingen kan se det. Jeg kommer stort set aldrig ved det, men føler alligevel vellyst og glæde.

Jamen er det ikke onani hvis man bare piller Lillith, uanset om man når at komme eller ej, det vil jeg umiddelbart mene, i hvert fald hvis hensigten er at det skal være dejligt.

Jeg kan også sagtens pille uden at komme, enten fordi inspirationen mangler, eller tiden ikke er til det eller andre årsager, men jeg betragter det alligevel som onani.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste gang var i går hvor jeg lå på maven i min kærestes seng, mens han lå ovenpå mig og stødte ind i mig. Hans højre arm skiftede mellem at ligge på tværs af min lænd og presse mig ned og holde fast i min skulder. Jeg forestillede mig, at jeg ikke kunne slippe væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tæller som onani, for ellers tænk på de kvinder der aldrig har kommet - så har de aldrig onaneret? Noo, alle piller da.. og jeg gør det sjældent selv til orgasme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville jeg også mene.. men hver kan jo mene noget forskelligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville jeg også mene.. men hver kan jo mene noget forskelligt.

Joh det er selvfølgelig sandt, men så skyldes det sikkert at man så bare ikke vil være ved det overfor sig selv tror jeg.

Hvis det ikke er fordi det er rart, så tror jeg egentlig ikke at der er ret mange der rører sig selv på netop dét sted, det kræver dog for de fleste en håndvask bagefter, og så er det da et lidt upraktisk sted på kroppen, specielt hvis man er påklædt, smiler med et glimt i øjet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mhh, sidst jeg onanerede var imorges. Tænkte ( eller fantaserede) faktisk om den pige fra klassen jeg er lun på :*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I morges.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I morges.. :)

ja det er godt skat <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det er godt skat <3

Det var nu bedre da du gjorde det i aftes.. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu