Tiltrukket af latex

10 indlæg i dette emne

Hej :)

Jeg føler mig rigtig tiltrukket af tøser i latex. Alt fra frække uniformer til catsuits. Der er virkelig ikke noget der tænder mig mere end det.

Men absolut INGEN af mine venner har vidst interesse for det og det virker heller ikke som om nogle af mine venninder tænder på det?

Det virker lidt som om at det er meget få mennesker der egentlig tænder på latex beklædning?

Jeg har aldrig selv iført mig latex men det skal da helt klart prøves en dag når jeg er flyttet fra de gamle. :happy:

Mit spørgsmål fremgår mellem linjerne; Er det lidt en undergroud fetich at tænde på tøser i latex uniformer?

Håbber i vil tage godt imod mig her på Forum. :happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :)

Jeg føler mig rigtig tiltrukket af tøser i latex. Alt fra frække uniformer til catsuits. Der er virkelig ikke noget der tænder mig mere end det.

Men absolut INGEN af mine venner har vidst interesse for det og det virker heller ikke som om nogle af mine venninder tænder på det?

Det virker lidt som om at det er meget få mennesker der egentlig tænder på latex beklædning?

Jeg har aldrig selv iført mig latex men det skal da helt klart prøves en dag når jeg er flyttet fra de gamle. :happy:

Mit spørgsmål fremgår mellem linjerne; Er det lidt en undergroud fetich at tænde på tøser i latex uniformer?

Håbber i vil tage godt imod mig her på Forum. :happy:

Hejsa og velkommen til :)

Jeg tror nu ikke det er så meget en underground fetich, og jeg tror ikke at det er så usædvanligt igen. Jeg ved da, at der er en del herinde, både mænd og kvinder, som tænder på det. Jeg gør det nu ikke selv.

Jeg har fået opfattelsen af, at det ofte (læs: IKKE altid) er knyttet til en eller flere af disciplinerne indenfor BDSM, så muligvis vil du have større chance for at finde ligesindede i et BDSM-miljø, evt. genem SMil, end på det lokale diskotek.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa og velkommen til :)

Tak, tak. :happy:

Jeg tror nu ikke det er så meget en underground fetich, og jeg tror ikke at det er så usædvanligt igen. Jeg ved da, at der er en del herinde, både mænd og kvinder, som tænder på det. Jeg gør det nu ikke selv.

Okay.. :)

Jeg har fået opfattelsen af, at det ofte (læs: IKKE altid) er knyttet til en eller flere af disciplinerne indenfor BDSM, så muligvis vil du have større chance for at finde ligesindede i et BDSM-miljø, evt. genem SMil, end på det lokale diskotek.

Tjah... det har du nok ret i.

"Problemet" hvis man da kan kalde det det er nok at jeg bare ikke rigtig tænder på Bondage/SM/Slave seancer osv. måske i en meget mild form hvor kvinden måske styre lidt kunne sikkert være meget frækt men helst ikke for meget.

Men tak for svaret. :happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjah... det har du nok ret i.

"Problemet" hvis man da kan kalde det det er nok at jeg bare ikke rigtig tænder på Bondage/SM/Slave seancer osv. måske i en meget mild form hvor kvinden måske styre lidt kunne sikkert være meget frækt men helst ikke for meget.

Men tak for svaret. :happy:

Nej nej, det behøver man heller ikke. Heldigvis er BDSM ret løseligt defineret, og ofte optræder rene feticher i BDSM-miljøer, uden at det nødvendigvis er BDSM der er fokus på, men selve fetichen.

Jeg checkede lige www.sado.dk (SMils hjemmeside), og der står bl.a. "SMil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej, det behøver man heller ikke. Heldigvis er BDSM ret løseligt defineret, og ofte optræder rene feticher i BDSM-miljøer, uden at det nødvendigvis er BDSM der er fokus på, men selve fetichen.

Nice. :happy:

Jeg checkede lige www.sado.dk (SMils hjemmeside), og der står bl.a. "SMil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Et godt sted at møde nye mennesker i fetish miljøet er hos Manifest´s fetish fester, her er alle slags mennesker samlet, alle med hver deres fetish.....et godt sted at starte. ;o))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Manifest.eu er altid en fed oplevelse.

God stemning en samme fede mennesker med fræk og kinky påklædning, fed musik og event´s der sparker røv ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også en stor lyst til piger iført latex og fetish for latex. Dog synes jeg kun det er at se pigerne i det. Har ikke selv nogen behov for at iføre mig den beklædning. :)

Dette her fås næsten ikke bedre:

post-6069-0-02451600-1393084278_thumb.jp

post-6069-0-52079100-1393084301_thumb.jp

post-6069-0-24770700-1393084326_thumb.jp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yndigt... latex...og gummi...læder.. feticher, som også dyrkes i klubberne. Men tror nok Manifest er stedet, når de har gang i deres fester.Og deres hjemmeside havde i et hvert fald tonnevis af fotos fra fester gennem årene.... vildt flot.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ligger en god del forberedelse i at iføre sig latex kjoler og outfit og shine det op, så det er værd at se på. Sansningen ændrer sig helt automatisk. Materialet sidder jo stramt og gør i sig selv, at der genereres varme. Og jo mere udfoldelse, jo mere varme og intensitet. Man sveder en del uanset kropsvægt. Det er ikke unormalt, at man drypper bagefter. Jeg bliver bevidst om min krop på en anden måde og kan godt have fornemmelsen af at være lidt mere stram end uden.

Som sagt bliver sansningen ændret og det er fedt, når det går direkte i lysten hos partneren. Det betyder ikke nødvendigvis at blive kombineret med dominans eller bondage. Det giver blot skærpet lyst......for dem som kan lide det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu