Bagbundet

49 indlæg i dette emne

Har det på samme måde... Bare pikkens bløde hud på mine læber, i min mund og smagen af ham.. FUCK- blir sq våd af den snak.. og ja.. har han bagbundet mig og "tvinger" mig til et blow.. :flojt: så går jeg da helt amok... :dryp:

Er der nogen der kan følge mig?? :P

Nej nej... ved slet ikke hvad du snakker om... :rolleyes:

JO for fanden... præcis som du skriver.. : Bare pikkens bløde hud på mine læber, i min mund og smagen af ham

Det er bare lækkert.. mh... :bigsmile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker også at være bagbundet med håndjern, følelsen af det glatte hårde metal omkring håndledene tænder mig, og det at armene bliver trukket om på ryggen skyder brysterne frem og brystvorterne strutter. Det er også lækkert når jeg liggende på knæ og armene trukket om på ryggen bliver fast gjort til metalstængerne i min seng. Lyden af metallet der skramler mod hinanden, og når han så stikker pikken i munden på mig og befaler mig til at slikke ham og sluge det hele

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker også at være bagbundet med håndjern, følelsen af det glatte hårde metal omkring håndledene tænder mig, og det at armene bliver trukket om på ryggen skyder brysterne frem og brystvorterne strutter. Det er også lækkert når jeg liggende på knæ og armene trukket om på ryggen bliver fast gjort til metalstængerne i min seng. Lyden af metallet der skramler mod hinanden, og når han så stikker pikken i munden på mig og befaler mig til at slikke ham og sluge det hele

Wee man får sgu helt lyst, har ikke prøvet det men kan forestille mig hvordan det er:p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Wee man får sgu helt lyst, har ikke prøvet det men kan forestille mig hvordan det er:p

Stiller da gerne - helt frivilligt! - mig selv til rådighed for at du ka' få det prøvet :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Stiller da gerne - helt frivilligt! - mig selv til rådighed for at du ka' få det prøvet :P

det bliver kun i dine drømme du må bruge mig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det bliver kun i dine drømme du må bruge mig :P

:( øv!, øv! og 3 gange øv!:cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Desuden tænder min mand også mest på at se mine arme bagbundet med stålkæder når jeg sutter hans pik. Har du nogle billeder hvor du er bagbundet?

Ja, der er næsten alle fordele ved at have sin kvinde bagbundet. Når man som jeg anvender reb, er det temmelig vanskeligt for hende at løse knuderne - hvad interesse hun så skulle have i det :wink: For mig er det væsentligt at der er en vis realisme i hendes fangenskab, at jeg ved, at når jeg har bundet hende er det nødvendigvis også mig der løser hende igen.

Japansk bondage er i den sammenhæng en rigtig smuk og effektiv måde at binde sin partner på. Det tager lang tid at placere rebene og derfor skal hun selvfølgelig også helst være bundet i lang tid, gerne flere timer ad gangen.

Men til blowjobs skal hun sq ikke være bagbundet. Så skal hun have hænderne bundet foran. Og så kan hun bare se at komme i gang, med både mund og to flittige hænder. Falder aktivitetsniveauet kan der vanke et klask eller to indtil hun igen har fuld fart på. Det kan sgu have sine ubetvivlelige fordele at have den dominerende rolle :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Men til blowjobs skal hun sq ikke være bagbundet. Så skal hun have hænderne bundet foran. Og så kan hun bare se at komme i gang, med både mund og to flittige hænder. Falder aktivitetsniveauet kan der vanke et klask eller to indtil hun igen har fuld fart på. Det kan sgu have sine ubetvivlelige fordele at have den dominerende rolle :lol:

Det lyder satme også frækt... :dryp:

mh... det ville jeg sq gerne opleve... det må jeg foreslå kæresten..:dryp::dryp:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her i weekenden var kæresten hos mig, på et tidspungt under sexen bliver jeg bagbundt med håndjern den der følelse af at jeg ikke kunne gører noget og vide at han barer kunne bruge mig som han havde lyst til var helt vildt ophisende.:love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her i weekenden var kæresten hos mig, på et tidspungt under sexen bliver jeg bagbundt med håndjern den der følelse af at jeg ikke kunne gører noget og vide at han barer kunne bruge mig som han havde lyst til var helt vildt ophisende.:love:

:o :o :love: :kiss:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er SÅ frækt at være bagbundet, eller på anden måde bundet så man er magtesløs og tanken om at partneren kan så´n set gøre hva´ hun har lyst til med én. Mums. Det er for længe siden at det er sket...må liiiige snakke med hende....Sliiiiimiiiiie :D

180.attach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det ophidser også mig heldt vildt at være bagbundet med håndjern, specielt også bagom jernstangen på sengegærdet. Jeg elsker også lænkernes skramlen mod jernstangen. Sutter du tit pik sådan bagbundet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det ophidser også mig heldt vildt at være bagbundet med håndjern, specielt også bagom jernstangen på sengegærdet. Jeg elsker også lænkernes skramlen mod jernstangen. Sutter du tit pik sådan bagbundet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh.. ja det er så dejligt, når man bliver frataget al magt og bare er helt hjelpeløs..hmmm..

Har brugt hva der lige var i nærheden (håndhjern, tørklæde, reb osv.) Og det er jo bare skønt :dryp:

MVH Sille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg sutter ofte pik bagbundet på denne måde. Han styrer mig så med et godt tag i mit hår. Brysterne strutter også så fristende i denne stilling, atjeg næsten altid bliver nappet i mine brystvorter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg sutter ofte pik bagbundet på denne måde. Han styrer mig så med et godt tag i mit hår. Brysterne strutter også så fristende i denne stilling, atjeg næsten altid bliver nappet i mine brystvorter

Jeg sutter selv også tit pik sådan bagbundet, men jeg kan lide at sutte pik bagbundet på mange andre lækre måder også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan sagtens følge næsten alle her...specielt Felicity og Foxy...nogen der kender lignende steder med billeder af det Felicity henviste til (som er frække men også pæne..)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:P Jeg sidder her og stønner lige så stille af at læse jeres frække og vidunderlige små indlæg. :P

Har aldrig prøvet at være bagbundet, eller at binde, men tænder helt vildt på tanken. havde egentlig planlagt at prøve med min sidste kæreste, men han bakkede ud. :( Mon jeg skræmte ham?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:P Jeg sidder her og stønner lige så stille af at læse jeres frække og vidunderlige små indlæg. :P

Har aldrig prøvet at være bagbundet, eller at binde, men tænder helt vildt på tanken. havde egentlig planlagt at prøve med min sidste kæreste, men han bakkede ud. :( Mon jeg skræmte ham?

Det er så lækkert at høre at andre piger også tænder på at blive bagbundet.

Jeg håber du finder en fyr der vil prøve at bagbinde dig. Mange fyre tænder meget på at kunne bagbinde piger. Min mand tænder meget på at bagbinde mig, og lade mig sutte hans pik af med bagbundne hænder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det skræmte han var han i værd at samle på :lol: nej pjat men det er da fedt at lege med de ting men for mig kræver det bare en kæreste hvor den gensidige tillid er helt i top

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er ret frækt at "tage magten" fra en pige, jeg elsker at binde og styre en piges "liderlighed" hvis man kan sige det på den måde.

Jeg bruger selv en del reb, manchetter og en gang i mellem også håndjern, så når man har fikseret hende, er det dejligt frækt at lade sine hænder og tunge gå på opdagelse, på og ikke mindst i hende *sxf

Der er tit at jeg også bruger div legetøj og sætter en GAG i munden på hende

Hmm..en skam at man er singel lige for tiden...øv øv :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min yndlingsstilling er helt klart en hogtie.jeg blir bundet med håndjern men foretrækker tørklæder men har ikk fået overtalt kæresten til vi skal købe nogen .nogen her inde der har prøvet langtids bondage ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja alle burde prøve en langtidsbondage, jeg tænder vildt når jeg ligger dejlig bundet i reb og kæder i uvished om hvornår jeg kommer fri.

Jeg holder meget af at sidde sammenkrøllet og bundet på knæ på gulvet med en sort maske over hovedet og vente på at min nøgne krop bliver brugt, og skulle der falde et par slag med pisken så er det også ok - det kan jeg jo alligevel ikke gøre noget ved når jeg sidder bundet dejligt sammenkrøllet i reb som her på billedet.

God påske til alle sammen håber nogle er godt sikret med reb eller kæder i påsken.

dejlig bundet ræv klar til hvad du har lyst til.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hos os er det mig der er rigger og svinebinder min ven.

Hver den første weekend i måneden møder han op hos mig fredag kl. 18.00 præcis, hvor jeg har rebene klar og efter han har fået lidt god mad, bliver han bundet og han ved ikke hvornår han kommer fri af de dejlige reb.

Her er lige et billede af hvordan han lå og drev den af for 2 uger siden hvor han først kom fri mandag morgen kl. 6, inden han blev sendt på arbejde.

Jeg har masser af dejligt reb, da mit motto er hellere mega mange meter reb end for lidt tovværk når vennen skal bindes, og det værste der kan ske er han slipper fri eller der er for lidt reb, så reb kan der aldrig bliver for meget af her hos os.

dejligsikret.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu