Bagbundet

49 indlæg i dette emne

Er der andre piger end mig der tænder vildt på at få bagbundet sine hænder med håndjern eller hundelænker af stål på håndleddene og hundelænker på overarmene?

Jeg bliver helt ubeskriveligt ophidset af at være sådan baglænket, og jeg lader tit min mand bagbinde mig, og så elsker jeg når han slikker min fisse og jeg sutter hans pik af, mens jeg kan mærke lænkerne snære ind i mine bløde håndled og arme omme på ryggen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der andre piger end mig der tænder vildt på at få bagbundet sine hænder med håndjern eller hundelænker af stål på håndleddene og hundelænker på overarmene?

Jeg bliver helt ubeskriveligt ophidset af at være sådan baglænket, og jeg lader tit min mand bagbinde mig, og så elsker jeg når han slikker min fisse og jeg sutter hans pik af, mens jeg kan mærke lænkerne snære ind i mine bløde håndled og arme omme på ryggen.

Jeg har ikke prøvet med hundelænker, men kæresten havde købt sådan noget tape-agtigt, som ikke er ligesom tape, men som man kan bruge til at bagbinde.. og det bruger vi tit til mine ben, hvor mine hænder så er "bundet" af håndjern, det synes jeg er super frækt... :bigsmile: Netop den der følelse af håndjernene som lidt "skærer" lidt ind håndledene mens man bliver "brugt".. heh.. jo, jeg må indrømme det blankt: Love it... :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hænder har du dem så bagbundet med håndjernene? Det er i hvert fald det, der tænder mig mest. Jeg synes det føles vildt frækt at have klirrende stålhåndjern på i bagbunden stilling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hænder har du dem så bagbundet med håndjernene? Det er i hvert fald det, der tænder mig mest. Jeg synes det føles vildt frækt at have klirrende stålhåndjern på i bagbunden stilling.

Ja, hænderne er bagbundet af håndjernene (som er stål..)..

Men tænder du mest på at Være bagbundet generelt, eller skal det være metal du er bagbundet af? fordi for mit vedkommende er jeg lidt ligeglad med hvad jeg bliver bagbundet med.. så længe jeg er bundet hård fast (reb kan nemlig også bore lidt ind i håndleddende)... :bigsmile: :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tænder klart mest på at være bagbundet med håndjern og/eller stållænker. Men reb kan da også bruges, de giver bare mere røde brændmærker i huden, specielt hvis håndleddene er stramt bagbundet med reb. Desuden tænder min mand også mest på at se mine arme bagbundet med stålkæder når jeg sutter hans pik. Har du nogle billeder hvor du er bagbundet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tænder klart mest på at være bagbundet med håndjern og/eller stållænker. Men reb kan da også bruges, de giver bare mere røde brændmærker i huden, specielt hvis håndleddene er stramt bagbundet med reb. Desuden tænder min mand også mest på at se mine arme bagbundet med stålkæder når jeg sutter hans pik. Har du nogle billeder hvor du er bagbundet?

Ikke på computeren.. Men har faktisk lige fået en film fremkaldt med mig bagbundet... :ashame: Det ser lidt voldsomt ud synes jeg... men fuck, hvor var det frækt.. har du nogle billeder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det billede du har lagt ind på din profil. Har du ikke det i større? Det ser ret lækkert ud. Jo jeg har faktisk et par billeder, mest af mine arme med hænderne bagbundet med håndjern.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det billede du har lagt ind på din profil. Har du ikke det i større? Det ser ret lækkert ud. Jo jeg har faktisk et par billeder, mest af mine arme med hænderne bagbundet med håndjern.

Det er ikke mig på billedet skal det lige siges... kunne ikke finde på at ligge et billede af mig bagbundet som profil billede.. ah... der går min grænse.. men hvis jeg engang får lagt "papir"- billederne ind på computeren kan jeg sende dig nogle i en PB... Men jo, her er billedet i stort... :)

ps. ja, billedet ser ret lækkert ud... :toungue:

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det lige billedet er i stort, jeg kan ikke se det? Hvis du får dem lagt ind på pc´en af dig bagbundet, må du meget gerne sende dem. Det kan måske give mig lidt inspiration.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det lige billedet er i stort, jeg kan ikke se det? Hvis du får dem lagt ind på pc´en af dig bagbundet, må du meget gerne sende dem. Det kan måske give mig lidt inspiration.

Nej, desværre kan vi ikke uploade filer herinde mere... (se under ris og ros, hvor jeg oprettede en tråd..) Men yep.. når jeg får dem lagt ind på computeren, så sender jeg dem..!

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er tændt på at være bagbundet, men bestemt også at han er det.. Jeg nyder især når han har "foræret" mig en af sine kropsdele (pikken, røven, munden osv) og jeg så bagbinder ham og "misbruger" den del han end har "foræret" mig.. FUCK det er frækt at se ham helt i min magt :tommel:

På den anden side nyder jeg at han bagbinder mig, får mig til at gøre ting der er tæt på det grænseoverskridende- ja kører mig lige tæt på grænsen at det tilladelige :P

Elsker især at føle mig magtesløs når han river mig i håret eller holder fast på struben med en hård hånd mens jeg er bagbundet.. Damn, det får kussen til at dryppe :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du også lide at sutte pik, når du er bagbundet? Det tænder mig helt vildt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, desværre kan vi ikke uploade filer herinde mere... (se under ris og ros, hvor jeg oprettede en tråd..) Men yep.. når jeg får dem lagt ind på computeren, så sender jeg dem..!

:)

Hvor har du ellers fundet det billede på din profil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du også lide at sutte pik, når du er bagbundet? Det tænder mig helt vildt.

Ja - meget - og især hvis han "tvinger mig til det" :dryp:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

uuuuuuh det at være bagbundet er bare guf... Det er virkelig noget der kan få liderligheden op i mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

uuuuuuh det at være bagbundet er bare guf... Det er virkelig noget der kan få liderligheden op i mig...

Også mig :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

at høre at der er så mange andre tøser, der elsker at være bagbundet. Ud over en enkelt af mine veninder(der i øvrigt også tænder på at have bagbundet sine hænder) har jeg ikke turdet spørge mine andre veninder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

http://img504.imageshack.us/my.php?image=nickolai16sh.jpg

Så, der burde det være i lidt større format.. JA for fanden at give BJ mens man er Bundet.. Det er bare lækkert og kan få mig såååå våd, så det er helt sindsygt... og så skal han helst også have en hånd på mit hovede, så han kan styre, hvor langt ind den skal... uh... yes sir.. Det er lige mig... :toungue: :toungue:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig lækkert billede. Jeg får vildt lyst til at blive sådan bagbundet og sutte pik. Gør du ikke?

Jeg foretrækker dog at blive bagbundet med stållænker i stedet for reb. Det føles mere ophidsende at have stållænker på sine bløde håndled, synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så, der burde det være i lidt større format.. JA for fanden at give BJ mens man er Bundet.. Det er bare lækkert og kan få mig såååå våd, så det er helt sindsygt... og så skal han helst også have en hånd på mit hovede, så han kan styre, hvor langt ind den skal... uh... yes sir.. Det er lige mig... :toungue: :toungue:

rigtig frækt billede FS.. :P

Men nu ved jeg ikke om du er pigen som kan deepthroat, men hvis i laver det nummer der, og han så presser pikken helt i bund, og du ikke kan deepthroat, ville det så ikke være lidt surt?? eller tænder det dig også??? :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes Yes... samme her..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig dejligt billed og initiativ :wink: Sjovt at spillet om magt og afmagt også virker så dragende når det kommer til sex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

rigtig frækt billede FS.. :P

Men nu ved jeg ikke om du er pigen som kan deepthroat, men hvis i laver det nummer der, og han så presser pikken helt i bund, og du ikke kan deepthroat, ville det så ikke være lidt surt?? eller tænder det dig også??? :wink:

Jeg kan - næsten - deep throat.. mit mål er at kunne det, men det kræver satme øvelse og nogle gange kommer han da lidt for langt ned... Men han plejer at kunne mærke på mig, hvornår han ikke skal køre den længere ned (hvis han vil undgå at jeg kaster op..) Men efterhånden kan jeg få den hele ind i munden/halsen, så der skal virkelig meget til før jeg får kvalme...

OG JAAAAA... Det tænder mig helt sindsyg meget.. jeg forstår faktisk ikke, at det kan tænde mig så meget at have hans pik i munden og få den helt ned i halsen, men det gør det altså... :bigsmile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ikke så meget på at få min mands pik ned i halsen, selvom den da godt kan komme helt i bund ind i mellem, men jeg tænder helt vildt på at have hans stive pik i munden. Det er så vanvittigt lækkert synes jeg at mærke og smage pikken og jeg elsker at sutte på hans dejlige pik til han får udløsning i min mund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ikke så meget på at få min mands pik ned i halsen, selvom den da godt kan komme helt i bund ind i mellem, men jeg tænder helt vildt på at have hans stive pik i munden. Det er så vanvittigt lækkert synes jeg at mærke og smage pikken og jeg elsker at sutte på hans dejlige pik til han får udløsning i min mund.

Har det på samme måde... Bare pikkens bløde hud på mine læber, i min mund og smagen af ham.. FUCK- blir sq våd af den snak.. og ja.. har han bagbundet mig og "tvinger" mig til et blow.. :flojt: så går jeg da helt amok... :dryp:

Er der nogen der kan følge mig?? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu