Bryster ;)

20 indlæg i dette emne

Jeg har gået og spekuleret over, hvilke bryster mænd synes er de frækkeste (smukkeste eller lækreste - er der forskel på de udtryk når det kommer til bryster? Er smukke bryster noget andet end frække bryster for jer mænd?).

Så det ville jeg da gerne høre jeres mening om? Skal de være store, spænstige, bløde, små, hængende og med store brystvorter eller med små? Skal brystvorterne være lyserøde eller brunlige?

Personligt kan jeg bedst lide dem små, lidt "ungpige"-agtige (men de kan godt blive for små - B eller C skål er passende). Med små, lyserøde brystvorter. Og så skal de være faste, men bløde. De må ikke hænge og brystvorten skal sidde midt på :love: Men nu er jeg jo en kvinde selv, så min holdning tæller ikke i denne tråd ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har gået og spekuleret over, hvilke bryster mænd synes er de frækkeste (smukkeste eller lækreste - er der forskel på de udtryk når det kommer til bryster? Er smukke bryster noget andet end frække bryster for jer mænd?).

Så det ville jeg da gerne høre jeres mening om? Skal de være store, spænstige, bløde, små, hængende og med store brystvorter eller med små? Skal brystvorterne være lyserøde eller brunlige?

Personligt kan jeg bedst lide dem små, lidt "ungpige"-agtige (men de kan godt blive for små - B eller C skål er passende). Med små, lyserøde brystvorter. Og så skal de være faste, men bløde. De må ikke hænge og brystvorten skal sidde midt på :love: Men nu er jeg jo en kvinde selv, så min holdning tæller ikke i denne tråd ;)

Tjaaa... jo... det lyder faktisk ok. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Men er de de bedste? Jeg er bare nysgerrig... For venner jeg har spurgt plejer at svare undvigende, og mine kærester har alle - selvfølgeligt - sagt at mine var perfekte...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt ærlig :-)

Som natur har skabt kvinden skal i ikke ødelægge den krop i har fået - helt naturlige bryster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt ærlig :-)

Som natur har skabt kvinden skal i ikke ødelægge den krop i har fået - helt naturlige bryster

Har aldrig prøvet plastik-bryster, men jeg synes sgu ikke at naturen er lige heldig hver gang.

Kan godt finde nogle eksempler på nettet hvor jeg mener lidt kirurgi ville være bedre end natur... jeg er træt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig rørt ved plastik patter, men jeg tror ikke de føles lige så rare og dejlige som den ægte vare :wink:

Jeg er glad for bryster, især hvis de er lidt større en gennemsnittet. Det gør mig ikke noget hvis de hænger lidt, bare de hænger lige langt :lol:

Men jeg foretrækker klart større end en C skål. Min kæreste løber rundt med en F-skål og det er lige mig :D

Brystvorterne skal helst være brune og ikke alt for store, men ej heller for små.

Når ja.. noget af det bedste ved bryster er kavalergangen og den må helst gerne være lidt "lang" og tæt

.... savle...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når ja.. noget af det bedste ved bryster er kavalergangen og den må helst gerne være lidt "lang"

Jep, jeg havde engang en kæreste med lang kavalergang - meget lang. Det var seriøst som at se to overdimensionerede the-poser var klasket ned af hendes mave... Det var virkelig ikke specielt sexet.

Jeg ved hvad du mener, kavalergang er røv frækt, helt enig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig rørt ved plastik patter, men jeg tror ikke de føles lige så rare og dejlige som den ægte vare :wink:

Plastik patter, som du så malende kalder dem :lol: er, hvis de er lavet rigtigt, helt fantastiske! Jeg har haft fat i begge slags, nogle der var stenhårde, og nogle der var helt vidunderlige, hvor man skulle se rigtig godt efter for at opdage at de var kunstige. Jeg er også tilhænger af store bryster, og hvis kvinden synes det er fedt at få lavet små bryster store, så støtter jeg op om initiativet :ashame:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt foretrækker jeg små bryster - lige fra næsten ingenting andet end at man lige kan ane en bule til maks b-skål (og jeg mener vitterlig maks). Brystvortens størrelse og farve er jeg sådan set ligeglad med, areola er så lidt anderledes - skal passe til brystets og brystvortens størrelse. Om de hænger eller stritter lige ud er også lidt ligegyldigt, trods strittende da ser lidt ekstra sexede ud. Alfa og omega er at de er naturprodukter. Nåja, lidt ekstra sexet er det da hvis der er et flat stykke mellem brysterne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey

Ja, selvom det måske ikke er politisk korrekt, så er jeg bare vild med store bryster... de kan næsten ikke blive for store til mig.

Min kæreste har en G --- så det er bare perfekt ;)

Garp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey

Ja, selvom det måske ikke er politisk korrekt, så er jeg bare vild med store bryster... de kan næsten ikke blive for store til mig.

Min kæreste har en G --- så det er bare perfekt ;)

Garp

Garp - You'r my man :lol:

Forstår dog ikke det 'næsten' du sætter ind i sætningen...Kan bryster da blive for store? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

.. hehe... nej ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig er proportionerne vigtigst.

På en lille spinkel pige foretrækker jeg små bryster; B er ofte passende og gerne med en struttende areola (den farvede ring omkring brystvorten).

På erotisk buttede piger ønsker jeg lidt større bryster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig er proportionerne vigtigst.

På en lille spinkel pige foretrækker jeg små bryster; B er ofte passende og gerne med en struttende areola (den farvede ring omkring brystvorten).

På erotisk buttede piger ønsker jeg lidt større bryster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt lide dine bryster :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt lide dine bryster :)

Desværre er det ikke mine :skv_mine:

- men dem jeg bedst kan lide andre kvinder har ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt er jeg til bryster man kan kramme, d.v.s. en god håndfuld. C skål op til E skål. Jeg foretrækker naturlige bryster fremfor bryster med implantater da jeg foretrækker bryster, som kan klare at blive bundet stramt op, at blive ramt af en god paddle, få påsat klemmer og som føles som et bryst. Implantater er ved at blive bedre, men der er stadig et punkt hvor brystvævet og implantatet mødes, og dette punkt føles bare ikke sexet hos mig.

Jeg har ikke noget imod at bryster begynder at hænge med alderen, faktisk vil jeg sige at bryster som hænger kan være væsentligt mere sexede end små strittende bryster, som i mine øjne mere signalerer mindre-årig end seksuel partner. Smag og behag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er fløjtende ligeglad med hvordan brysterne ser ud på en kvinde. Bare hun er frisk og fræk. Det er langt mere hendes være måde end bryster der tæller og tænder : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er fløjtende ligeglad med hvordan brysterne ser ud på en kvinde. Bare hun er frisk og fræk. Det er langt mere hendes være måde end bryster der tæller og tænder : )

er helt enig

skide med de hænger

bare de er lige lange :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En tilføjelse til mit tidligere indlæg - en kavalergang som denne kan få mig til at savle :slem:

Indsendt Billede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu