dominat leg

4 indlæg i dette emne

Hej

Søger ideer og inspiraton til noget dominat leg hvor hun styre legen og har magten kom med ideer til hvad hun skal gøre ved mig.......Hvordan hun skal straffe mig og hvordan hun skal misbruge mig og min krop......Hun må gerne bruge redskaber men helst noget som de fleste har i deres hjem da vi ikke rigtig har de store legeredskaber...Har dog en pisk ...:sunglass:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

NU er det jo individuelt hva man tænder på... Og ofte er det jo også et spørgsmål om i hvilken retninge legen drejer sig undervejs....

Men med de alm forekomne redskaber...

Ja så må der da absolut være en del tovværk at gøre godt med.... Altså må hun hellere tøjre dig.. så kan du jo helle rikke bare lige stikke af igen....

Og tøjklemmerne kan du jo passende få en hel del af.... Ja hvor... Brystvorterne og områderne omkring.. Pungen kan dekoreres meget... Forhuden kan holdes fast.... Mange miligheder.... Husk på smerten kommer når de fjernes.. masser området når de er fjernet.. Der skal sikres et blodomløb...

Naturligvis er du da blindfoldet undervejs.. det klares med et tørklæde...

Måske et tørklæde bindes stramt om pikken.. så hun bedre kan styre dig..... Eller trække dig en tur med ud i haven.. eller parken...

Der er masser af andre muligheder... Du kan jo fixeres ind over spisebordet... Nyd at hun masserer din stjerne.. godt med olie eller glidecreme.. Åbner dig ... Leger med dig.. Tager dig med en dildo eller strapon.... UHA UHA der er mange muligheder....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle leger 'hunde lege' hvor sub personen går på alle fireofte udstyret med diverse former for restraints, som for eksempel løst sammenbundle arme og ben, og forskellige ting i og omkring kønsorganerne.

Mange straffes også med at skulle spise på gulvet, af en skål.

hvis hun står op og du sidder ned er der jo også mulighed for, at hun kan 'tvinge' dig til at slikke hende diverse stedder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bind ankler og håndled stramt sammen, og kom ham i en stof sæk med hele kroppen nede i, og lad ham så sove i uvished i sækken om hvornår han kommer ud af sovesækken:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu