Hvilken dildo harness???

15 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg er ny her i forummet, og kunne godt bruge et par fornuftige råd omkring valg af harness, idet fruen i huset er blevet tændt på at bytte rollerne om :) kan kun sige det tænder mig pænt meget :):wink:

Men i den forbindelse skal vi have fundet en harness der bare spiller, idet vi har læst at der er mange mindre gode modeller på market.

Så hvilken type skal vi gå efter?

Og hvad med holdbarhed o.s.v

Bare fyr løs, vi er spændte på at komme igang :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Spændende tema.....

Fortæl gerne lidt mere om hvilke krav I har.. Og om I har nogen gode, eller dårlige erfaringer der skal "medregnes"

Og afhængig af om det mest er minded på en enkeltstående oplevelse.. elller en mere genbrugt tema i det frække... Der er jo noget forskel på kravene til funktionalitet og hvad man nuvil ofre på projektet....

Og lige for at skære den ud i pap... Vi snakker om det der oftes kaldes en "strapon" ikke sandt!! Måske til det lille ord i overskriften give flere reflektioner....

Spændende med links til gode investeringer....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svaret

Vi er forholdsvis nye inden for dette område, og ind til nu har min kæreste gjort brug af div. dildoer på mig, men nu mener nu tiden er inden til den helt store omgang med en påspændnings dildo / strapon ( jeg klager ikke:wink:)

Så erfagringerne omkring området er ikke store, så vi håber på masser af hjælp fra dette kanon gode forum.

Beløbet til legetøjet spiller ikke den store rolle, bare det funger og støtter godt, så hun virkelig har mulighed for at støde igennem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg satte mig for at købe sådan en fætter for noget tid siden. Mange af dem, jeg så på, havde dimser til stimulering at klitoris, og var altså kun beregnet til kvinde-kvinde sex.

Jeg ville helst have haft et harnisk af læder.

Men det var en indvistering til en date(som aldrig fandt sted,) så da jeg endelig fandt en, der ikke havde nogen dimser på, og ikke så for tyk ud, købte jeg den, selvom harnisket var af stof og nylon.

Den hedder Sophias Red Rider.

http://www.bedtimeheaven.co.uk/product_detail-prodID~8767.htm

http://www.lysthulen.dk/product_info.php?cPath=304_135&products_id=8284&osCsid=750c90fa74a05b056a1a6283ffb67680

Den er behagelig at have på. Men da jeg aldrig har brugt den, kan jeg ikke sige noget om hvordan den virker.

Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror også vi er mest interesseret i en harness af læder, har en ide om holdbarheden / behaligheden er bedre end ved brug af en i f.esk. nylon.

Men ellers ser den da interesant ud, er det muligt at skifte dildoen ud med andre, hvis det skulle blive aktuelt??

Vi har set på nogle af de dobbelt dildoer der findes f.esk. feeldoe, findes der en harness hvor i sådan en kan bruges, kunne jo være fedt hvis kærsten også kunne få nogle lyster stillet ud over det frække i at måtte dominere mig :wink:

I skal have mange tak for jeres tilbagemeldninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, dildoen kan skiftes ud. den kan goså bruges løs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Rrally1.

Lad os høre hvilken strap on i har valgt. Vi har længer snakke om selv at købe en.

Vil rigtig gerne har en som også tilfredsstiller hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Vi undersøger stadigvæk market, så har endnu ikke købt en.

Men vi vil meget gerne høre flere erfagringer, så har vi har et bredder udgangspunkt at vælge ud fra.

Har læst nogle steder på nettet at der er flere modeler af selve harness'en der bliver slappe efter et stykke tid, hvilket gør at den er svær at få til at sidde ordenligt nu når fruen skal gå til den :)

Så de modeller vil vi selvfølge helst undgå.

Er der andre der har erfagring for hvad man bør gå efter?

Med hensyn til spørgsmålet fra Njord om det skal være en leg der gentages, så regner vi bestemt med at det er noget vi komme til at dyrke ret ofte, så vi skal sku bare have fundet noget fedt legetøj ;P

Redigeret af rrally1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Er der virkelig ikke andre der har nogle erfagringer med en strapon dildo / harness der kan komme med nogle gode råd :)

Evt. nogle link til nogle forskellige.

Har læst at nogle af de dildoer Funfactory sælger, kan bruges i forskellige harness, er der nogen der har erfagring med det?

Samt evt. et link til en harness.

Bare kom med nogle forslag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ingen erfaringer med dette, men hvis du bor i nærheden af Århus eller København kan du kigge forbi Lust. Medarbejderne ved temmelig meget og de har tit kunne hjælpe mig.

Lust har også en webshop hvor de sælger en læder harness, men jeg har ikke prøvet den så jeg ved ikke hvordan den er...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ligger der ikke også en lust i kbh??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har et par stykker i vores legetøjssamling,den hun syntes er bedst og bruge på mig er klart en latextrusse med en indvendig og en udvendig dildo,sidder godt fast på hende og hun får samtidig også noget ud af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har et par stykker i vores legetøjssamling,den hun syntes er bedst og bruge på mig er klart en latextrusse med en indvendig og en udvendig dildo,sidder godt fast på hende og hun får samtidig også noget ud af det.

Har godt set den type, men turde ikke prøve den, da den var lidt dyr, i forhold til at dildoerne ikke kunne skiftes eller fjernes, hvis man havde lyst. I har ikke den model der også har buddplugg, kan jeg regne ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har godt set den type, men turde ikke prøve den, da den var lidt dyr, i forhold til at dildoerne ikke kunne skiftes eller fjernes, hvis man havde lyst. I har ikke den model der også har buddplugg, kan jeg regne ud?

nej,hun er ikke selv så vild med anal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nej,hun er ikke selv så vild med anal

Jeg har ikke nogen erfaring med det, så jeg kan ikke udtale mig om det.;)

Har bare siddet og set på dem, og overvejet, om det var det værd at skaffe sådan en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu