Læderbukser?

35 indlæg i dette emne

Jeg sad lige og spekulerede på, hvor mange af dem, der er til læder synes, at en kvinde i læderbukser er sexet?:confused:

Jeg mener, når jeg læser mænds fantasier, så er det ofte med lange læderstøvler og korte nederdeler og strømper og højælede sko og hofteholdere og diverse lingeri.:)

Jeg kan ikke huske at have set en mand der sagde: Kvinder i læderbukser! MUMS!

Latex, det er der nogen der siger. Eller almindelige jeans, hvis de er mindre kinky.

:)

Hvad siger I?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære Lillith,

Som svar på dit spørgsmål vil jeg sige, at læder er et dejligt materiale med en rigtig god duft.

Jeg har set adskillige piger i læderbukser, som ikke har vakt min begejstring, fordi bukserne har siddet for dårligt på ejeren. På den anden side, kan læderbukser være fantastisk frække, hvis de sidder næsten som malet på kvinden. En god røv er helt forførende i læder. Samtidig udstråler de noget dominerende eller måske ligefrem sadistisk, hvis de er forsynede med metalpynt i form af synlige lynlåse, nitter eller kæder. Denne udstråling vil tiltrække nogle (mig for eksempel) men frastøde andre.

Så hvis du har mulighed for at få dem skræddersyede, og du ønsker at udsende dominerende signaler, er det bare med at komme i gang. Vi vil selvfølgelig gerne se et foto af resultatet.

Redigeret af sm45

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har set adskillige piger i læderbukser, som ikke har vakt min begejstring, fordi bukserne har siddet for dårligt på ejeren.

Desværre findes der rigtigt mange læderbukser, der ikke er syet ordentligt. Jeg har selv fået flere par forærende. Ingen af dem sad ordentligt.

Jeg pillede det ene par op for at sy dem om, men pludselig en dag havde min mor smidt dem ud, for hun mente ikke, at jeg kunne sy dem alligevel. :angry:

Jeg har aldrig rigtigt fortalt hende, hvor vred jeg er over det, selvom det snart er flere år siden.

På den anden side, kan læderbukser være fantastisk frække, hvis de sidder næsten som malet på kvinden. En god røv er helt forførende i læder. Samtidig udstråler de noget dominerende eller måske ligefrem sadistisk, hvis de er forsynede med metalpynt i form af synlige lynlåse, nitter eller kæder. Denne udstråling vil tiltrække nogle (mig for eksempel) men frastøde andre.

Jeg må indrømme, at nitter og kæder sige mig ikke noget særligt, i det mindste ikke, hvis de sidder på selve tøjet, og ikke kan tages af.

Så hvis du har mulighed for at få dem skræddersyede, og du ønsker at udsende dominerende signaler, er det bare med at komme i gang. Vi vil selvfølgelig gerne se et foto af resultatet.

Skræddersyede?:lol: Gad vide, hvad det ville koste? (Hvor meget er der i lotto-puljen for tiden?):lol:

Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan tilslutte mig at lige så frække og lækre de kan sidde på en velskabt kvinde.. ligeså skidt kan de være hvis der er dårlig pasform....

Jeg er klar til tætsiddende skindbukser, og nitterne kan bedre bruges i anden sammenhæng...

Men et kort skært i læder er bestemt ikke at foragte.. ej heller lange støvler, og slet ikke med snørre...

Men mest af alt er det vis en lækker skindcorsage jeg er vild med..

Desværre er læderbeklædning, der er lavet ordentligt, ikke billigt..

Måske der er nogen der kan suplere med gode links??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må indrømme, at jeg har prøvet et par, som jeg havde tænkt mig at købe ved lejlighed. De var ikke skræddersyede, men sad flot om mine baller og mit liv. Og benene var sigt nogenlunde tynde, så vidt jeg husker. Gad vide, om de stadig har dem i butikken?

(Men der var ingen nitter eller kæder)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Læderbukser er rigtig frække, og som der bliver skrevet skal de også sidde godt. Derfor er det vigtigt, at købe dem i en str eller to mindre end man plejer. Jeg har selv købt nogle læder-bukser som sidder godt til, hvilket skyldes jeg købte dem et nummer mindre end jeg plejer.

Men en anden ting som også skal nævnes i denne sammenhæng er, at det også kommer an på, hvilken type person der har læderbukserne på. Jeg har set nogle typer med skijakke og et par læderbukser på samt et par kondisko, og det sætter ikke mine erotiske tanker i gang.:gaab: Tværtimod

Jeg mener det er vigtigt, at et par læderbukser, når vi snakker til kvinder, kombineres med et par høje hæle, hvor man så lige kan se, at vedkommende har netstrømper indenunder. Dette fremhæver jo de kvindelige former samt det, at hun fremstår mere rå. :love:

Så går det hele op i en højere enhed så kan jeg godt blive lidt svimmel over en kvinde i læderbukser, hvis de sidder som de skal.

Ps og rigtig gode læderbukser koster altså mere end 1000 kroner. De gode læderbukser starter ved små 1500 kroner.

jeg købte mine i københavn for en del år siden, men den butik er lukket. Så jeg kan ikke give dig/jer nogle råd omkring indkøb af disse.

det nærmeste jeg kan finde ved, at søge på Internette er:

http://www.skinogsko.dk/group.asp?group=29

Men dette er måske lidt for wester-agtigt.

Redigeret af KFS2006

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Se nu er jeg så typen, der godt kan finde på at tage en hvid piratskjorte på til et par læderbukser. Jeg kan ikke lade være med at spekulere på, om det også er antierotisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Se nu er jeg så typen, der godt kan finde på at tage en hvid piratskjorte på til et par læderbukser. Jeg kan ikke lade være med at spekulere på, om det også er antierotisk.

Det vil jeg ikke mene, hvis det er en piratskjorte der sidder tæt til kroppen og med store ærmer samt en god åbning omkring barmen. Det er igen det rå kombineret med det uskyldige/feminine.:happy:

Så topkarakter herfra( Udfra de billeder jeg får på nethinden):love:

Redigeret af KFS2006

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hello lill..

Uerotisk... Nu kan alt vist være erotisk under de rette former... ganske som omvendt....

Men er det en flot skjorte.. gerne med lidt lækker solbrun barm.. og store flagrende ærmer... Ja så vil du fange mit blik.... Og jeg indrømmer gerne jeg også lige checker din bagdel.. specielt i et par lækre starmtsiddende skindbukser.. så må der kigges....

Og er stedet det rette.. Så kommer du helt klart med en tur på dansegulvet.... Og du vil blive trukket ind i mine arme...

Så svaret... nej det gan være super erotisk.. Billeder på og vil vil kunne klomme det langt nærmere...

Knus og tanker ;-) Njord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hello lill..

Uerotisk... Nu kan alt vist være erotisk under de rette former... ganske som omvendt....

Men er det en flot skjorte.. gerne med lidt lækker solbrun barm.. og store flagrende ærmer... Ja så vil du fange mit blik.... Og jeg indrømmer gerne jeg også lige checker din bagdel.. specielt i et par lækre starmtsiddende skindbukser.. så må der kigges....

Og er stedet det rette.. Så kommer du helt klart med en tur på dansegulvet.... Og du vil blive trukket ind i mine arme...

Så svaret... nej det gan være super erotisk.. Billeder på og vil vil kunne klomme det langt nærmere...

Knus og tanker ;-) Njord

Kære Njord

Det lyder dejligt, og mange tak for dansen.

Men jeg er bange for, at jeg ikke kommer på tale. For en solbrun barm, det kan jeg ikke fremskaffe. :o

Højst en sminket, og jeg antager ikke, at det har nogen interesse.:wink:

PS. Jeg skal se om jeg kan skaffe billeder...

Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære Njord

Det lyder dejligt, og mange tak for dansen.

Men jeg er bange for, at jeg ikke kommer på tale. For en solbrun barm, det kan jeg ikke fremskaffe. :o

Højst en sminket, og jeg antager ikke, at det har nogen interesse.:wink:

PS. Jeg skal se om jeg kan skaffe billeder...

Venter spændt på de billeder ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

sorry, det trækker ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

sorry, det trækker ud.

Jeg er sikker på at de er værd at vente på ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da vist godt finde et kamera...

Og nu hvor solen er gået ned, er temperaturen også blevet mere rimelig til et par stramt sidende læderbukser.... Jeg er sikker på der er tale om en fræk klædelig røv.....

Jeg glæder mig da til at se ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er de købt, så mangler jeg bare at tage billeder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hello Miss Lil....

Så må du igang med omklædningen...

Glæder mig da til at se dit nye lækre outfit....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne desværre ikke finde en rigtig piratskjorte. Alle skjorter er for tiden Empirere stil. Dukketøj. Graviditetskjoler. Slet ikke mig.

Jeg har ganske vidst en, som jeg har tilbage fra 80'erne.

Fjollet? Måske. Jeg smider sjældent tøj ud, med mindre jeg ikke bryder mig om det. Og jeg køber aldrig selv tøj, som jeg ikke bryder mig om.

Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan personligt godt lide læder på kvinder, omend lige præcis bukser er noget jeg ikke er specielt tændt af. Jeg vil dog sige at da vores senge-veninde kom til at revne sine læderbukser mens hun var her (fra skridtet til ryggen), så kunne jeg pludselig godt lide lige præcis DE bukser.

De er senere blevet syet om til chaps hvor numsen og fissen er helt fri. De sidder flot, og det er rart at hvile hænderne på læderet når man tager hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej jeg er ny her og elsker lædertøj, jakker bukser og kjoler.

Jeg går selv i læder og har ofte sex i lædertøj, det er en skøn formemmelse at mærke hinandens bløde læder og duftene det giver:sunglass:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber det her kan ses..:wink:

892.attach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ummmmmm de bukser ser lækre ud - lige min smag. Jeg tænder helt vild på kvinder i læderbukser, så du er super..... håber vi kan chatte lidt:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sad lige og spekulerede på, hvor mange af dem, der er til læder synes, at en kvinde i læderbukser er sexet?:confused:

Jeg mener, når jeg læser mænds fantasier, så er det ofte med lange læderstøvler og korte nederdeler og strømper og højælede sko og hofteholdere og diverse lingeri.:)

Jeg kan ikke huske at have set en mand der sagde: Kvinder i læderbukser! MUMS!

Latex, det er der nogen der siger. Eller almindelige jeans, hvis de er mindre kinky.

:)

Hvad siger I?

Latex siger mig ikke så meget. Jeg er lidt mere økologosk indrettet, når det kommer dertil. Men en kvinde (f. eks. min kæreste) i et par velsiddende læderbukser, kan virkeligt set rigtigt sexet ud. Og jeg tror faktisk, at der er mange flere mænd end man skulle tro, som deler denne opfattelse. Men læderbukser forbindes ofte med dominans og SM, så derfor er mange nok lidt påpasselige med at buse ud med: Kvinder i læderbukser! MUMS!

Som flere er inde på, så er det ikke alle kvinder der kan bære dem. De skal sidde ordentligt og jeg mener, at en kvinde der ikke har røv, heller ikke skal tage et par på, da de skal sidde ordentligt til ved hofter og det øverste af lårerne. Ellers du'r det ikke (for mig :toungue:) Omvendt må hun heller ikke have så meget overskydende fedt, at linningen ligefrem borer sig ind og der kommer "vinger" på... (Sorry, jeg ved ikke hvordan jeg skal udtrykke det pænere uden at støde nogen).

Jeg ved ikke hvorfor præcist, at jeg kan blive tændt af at se min kæreste i et af sine læderbukser (hun har tre par hvoraf det ene er med snører i siden af benene), men det ser sgu bare hammersexet ud. Hun bruger dem selvfølgelig ikke til hverdag, så bliver det jo "rutine" og så går magien lidt af. Men til pænt brug i byen osv.. er de næsten standard udstyr på hende.

:bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen tvivl, Det er et meget pirrende billed :)

Super frækt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Læder er skønt! Jeg ved ikke ligefrem om det er en fetish for mig - men jeg elsker læder! Om det så er bukser på kvinden eller manden.. Sjovt nok, så siger en læder-nederdel mig ikke ret meget.. Lange læderstøvler, eller lakstøvler er også mums!

Men læderbukser til en kvinde, skal helst være tætsiddende og vise former.

For mig er det følelsen af læder jeg kan lide. Det at køre sin hånd op af læder, det tænder jeg på! Specielt hvis læderbukserne sidder på en flot kvinde.. hehe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu