Break

124 indlæg i dette emne

Du er hamrende god til at skrive Lillith, det må jeg sige, selvom selve temaet ikke lige er min kop te, men du er dælme god til at formulere dig, respekt for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak bent. Ja jeg ved at ikke alle bryder sig om den slags historier. Men det er jo også mukligt at lade være med at læse dem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak bent. Ja jeg ved at ikke alle bryder sig om den slags historier. Men det er jo også mukligt at lade være med at læse dem ;)

umuligt.. du forstår at fange, du er dybest set den største grund til jeg logger ind stadig - skal lige se om du har fået et break-flip

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Anita nikkede nådigt.

-Det var dygtigt. Nu løsner jeg dine hænder. Og så lægger du dig pænt på knæ på gulvet som en slave bør. Forstået?

-Javel, Herskerinde, sagde han. Efter en kort tøven. Så kort, at den næsten ikke var der.

Hun gjorde, som hun havde sagt, og han lagde sig på knæ for hende. Kæden i halsbåndet var så lang, at det ikke var noget problem.

-Dygtigt, slave.

Hun løftede sin fod mod hans ansigt. Han greb den med begge hænder og førte den blidt til sine læber.

Hun smilede.

Han så op på hende, og nød synet. Det føltes helt naturligt for ham at sidde sådan. Han ville aldrig have indrømmet det overfor andre, hvis han var blevet spurgt. Men han nød det.

Anita trådte om bagved ham.

-Kom med armene.

Han tøvede, men lagde så alligevel armene om på ryggen. Hun samlede dem, og han mærkede reb lukke sig om hans håndled. Ring efter ring af reb næsten 10 cm, stramt og ordentligt. Naturligvis. Alt hvad Anita gjorde, var ordentligt og omhyggeligt.

Det værkede lidt i skuldrene. Men han sagde ikke noget. Hun tog sig god tid, og hele tiden stod hun så tæt på ham, at han kunne lugte hende. Duften af hendes shampoo, hendes deodorant, og hendes skød. Han kendte lugten og smagen af hende, næsten så godt som han kendte sig selv.

Hun bleg færdig med at binde hans håndled, og gik i gang med at vikle reb om hans overarme. Tydeligvis uden anden grund end at hun syntes, det var sjovt. Hver af hendes berøringer hidsede ham op. Kun en lille smule, men alligevel. Af og til rykkede hun til i rebene, for at stramme ordentligt. Han opdagede at han åndede hurtigere hver gang. Snart stod hans pik stiv og strunk.

Hun gjorde sig færdig med hans arme, og trådte frem foran ham.

-Halløjsa, hvad har vi her?

Hun førte spidsen af sin smukke sko hen til hans pik, og prikkede let til den med tåen.

Han blev pludselig nervøs.

-Anita, hør nu her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh åh det var ikke godt :/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en på opleveren de får -)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun trådte hen og lagde hånden på hans hoved, i noget, der kunne have været en kærlig gestus. Så borede hun fingrene ind i hans hår og trak hans hoved lidt bagud. Hun bøjede sig ned til hans ører. Hendes duft fyldte hans næsebor, og hendes stemme var sexet og hæs.

-Jeg tror ikke du helt forstod, hvad jeg sagde til dig før.

Hun lod sin anden hånd glide ned over hans ansigt. Hendes fingernegle var blevet lange og spidse siden han sidst havde været sammen med hende.

-Men bare rolig. Der er et gammelt ord der siger: Hvis man ikke vil høre, må man føle.

Hun gik tilbage til kassen og fandt en gag frem. Ikke den samme som før. Denne her var udstyret med en lang dildo. En der ragede frem fra ydersiden. På indersiden havde den en stor kugle. Den blev holdt på plads af flere læreremme. Han så bedende på hende. Men hun gjorde sig hård.

-Åben munden.

Han adlød, for han fornemmede, at alting ville blive værre, hvis han forsøgte at stridte imod. Kuglen fyldte hans mund helt, og gjorde det umuligt at sige en lyd. Hun strammede læderremmene bag hans nakke.

-Sådan. Det var bedre.

Anita trådte hen foran ham igen.

-Jeg havde tænkt mig, at du skulle have lov til at slikke. Men som straf for din ulydighed, må du nu nøjes med at tilfredsstille mig med den her. Hvis du er rigtigt dygtig, kan det være, jeg undlader at give dig yderligere straf.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

er ikke meget på forummet,meeen break skal der læses på,så ser frem til nyt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Noah slikkede. Han havde slugt sin stolthed og koncentrerede sig 100% om at give hende det, hun ønskede. Herskerinden sad på kanten af den enorme himmelseng som stod midt i lokalet. Hun havde spredt benene, og han sad imellem dem. Duften af hendes skød var berusende. Han opdagede, at nu, hvor der ikke var nogen til at se og fordømme, nød han den ydmygende behandling.

Da hun spredte benene, kunne han se, at hun havde rigtige strømpeholdere på. Meget smukke og dyre at se på. Hendes mis var barberet omhyggeligt. Det røde skørt var så kort, at hun næsten ikke behøvede at trække nederdelen op for at kunne sprede benene.

Noah borede tungen dybt ind i den bløde, røde hule mellem dem. Smagen af hendes køn prikkede på hans tunge. Salt, som snaks, berusende som den fineste vin. Han sad stadig på sine knæ, og kunne ikke benytte sig af sine hænder. Han kunne ellers et trick eller to, der ville give hende orgasme på et øjeblik. Men han turde ikke sige noget om det. Han ville for alt i verden undgå at gøre noget, som gjorde hende sur og fik hende til at give ham maske og gag på igen. I stedet brugte han sin tunge med stor ildhu.

Det brændte mellem hans ben. Hans lille mand kæmpede forgæves i sit klaustrofobiske fængsel. Den ville ud. NU! Ud og fylde det pragtfulde hul, der bød sig til, duftede og smagte så godt.

Kæden i hans halsbånd rasede, da han men fornyet energi stødte tungen ind i hende, og derefter lod den danse kildende mod området omkring klitoris

Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For mit vedkomne,kan jeg kun sige, YEEESSSSSSS!!!!!! der er måske lidt gang i break igen.

Redigeret af bullit

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Herskerindenden kom. Han havde kunnet mærke de spændte muskler i hendes underliv og ben, og hørte det eksalterede åndedræt. Så han havde fortsat med at tilfredsstille hende. Lige til han mærkede de sprættende kramper i hendes krop, væsken der fossede frem, og hørte hendes uartikulerede lyde.

Han følte en stille triumf. Det kunne godt være, at det var ham, der var bundet og på knæ. Men lige nu, lige i dette øjeblik, var han ovenpå. Lige nu var hun sårbar.

Det lykkedes ham at lade være med at smile. Han var klar over, at hvis hun så ham smile triumferende, ville hun straffe ham for det. På den ene eller den anden måde.

Lige nu havde hun dog andre ting at tænke på.

Kramperne i hendes krop aftog langsomt.

Hun satte sig op, stadig gispende af den sidste rest af orgasme.

Han nød at se på hendes spændstige, slanke krop, mens de stærke muskler arbejdede under det tynde kjolestof.

Hendes øjne var let slørede. Deres blikke mødtes et kort sekund. Han skyndte sig at se ned. Bare hun ikke havde set triumfen i hans blik. Han mærkede, at hun så på ham, og ventede med tilbageholdt åndedræt.

Der var helt stille et øjeblik. Så talte hun.

-Det var dygtigt, Slave.

Han åndede langsomt ud. Hun var ikke vred.

Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaaaa, meget mere. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun rejste sig langsomt. Han holdt ansigtet bøjet ydmygt mod gulvet, men kunne ikke lade være med at skæve til de smukke ben og fødder.

Hun lagde hånden på hans hoved, borede fingrene ind i hans hår, og bøjede hans hoved bagover, så hun kunne se hans ansigt, og han hendes.

-Når slaver har været dygtige, får de belønninger.

Hendes ansigt kom helt tæt på hans da hun satte sig på hug foran ham. Han så ind i hendes store grå øjne. Hendes læber var fugtige og blodrøde. Hun lukkede sin mund over hans, og hendes berøring var blid. Han opdagede at han gengældte kysset. Han nød det. Noget indeni ham havde ændret sig. Ingen skulle nogensinde få ham til at indrømme det. Hvis nogen fik dette at vide, og spurgte ham, ville han nægte. Sige, at han bare spillede med for at slippe helskinnet ud. Men sandheden var, at han nød det.

Hun var holdt op med at kysse ham og sad nu bare og så ham ind i ansigtet. Han åbnede øjnene og sagde:

-Tak Herskerinde.

Hendes røde mund smilede, så de hvide tænder glimtede.

Så rejste hun sig brat.

Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:) :) :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun greb kæden til hans halsbånd. Helt oppe ved halsbåndet. Hun trak til.

-Op med dig, slave.

Han måtte anstrenge sig for at komme på benene, men det lykkedes, klodset og besværligt, og med meget knirken af læder.

Hun trak ham hen til sengekanten.

-Kravl op, sagde hun.

Det var vanskeligt for ham at kravle normalt op i sengen med håndled og ankler lænket sammen. I stedet nærmest væltede han sig ind på madrassen. Der var ingen dyner eller tæpper på, kun det cremehvide, silkeglatte lagen, som dækkede hele den brede madras, og en række puder i hovedenden.

-Læg dig med hovedet mod hovedenden, og ryg længere op. Og læg dig på ryggen.

Han møvede sig besværligt længere ind i sengen og rullede om på ryggen. Det var dejligt at ligge ned. Han havde fået et glimt af et digitalur ved siden af sengen. Klokken var langt over midnat, og det var ikke så sært, at han var træt i hele kroppen. Det havde været en hård dag. Men selvom hans krop var mørbanket, var han ikke søvnig.

Han vendte blikket mod Herskerinden og hans hjerte slog hurtigere.

Hun stod og kiggede på ham. Hendes bryster strittede under kjolens røde stof. Hofternes runding var perfekt, og hendes hvide tænder glimtede farligt.

Åh, det spændte mellem benene. Han lukkede øjnene og prøvede at tænke på noget andet. Noget som kunne få den lille mand til at slappe af.

Madrassen bevægede sig. Hun kom op i sengen.

Han åbnede øjnene og så på hende.

-Er du træt?

Han rystede på hovedet.

Hun daskede ham på benet med løs hånd. Han kunne næste ikke mærke det gennem læderet.

-Ikke lyve! Jeg kan se, du er træt. Du skal få lov til at sove, når solen står op. Så kan du senere sige til politiet, at du er blevet voldtaget hele natten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lad os endelig høre noget mere, please.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også læst den. rigtig flot skrevet. og utrolig fantasi at have. vil gerne læse den færdig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du da sindssyg??? Wow, en historie! Jeg har det præcis som Noah og Dennis.. Jeg vil have mere!!!!!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg savner break helt vildt meget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved et interessant tilfælde kan jeg se, at det er Bullits fødselsdag i dag. Tillykke med dagen. Her er en bid mere.

Han så det for sig. Hvordan han rødmende og stammende fortalte kriminalbetjentene den pinlige historie, mens de gjorde deres bedste for ikke at komme til at fnise. Hvordan de måtte støtte sig til hinanden ude på gangen for ikke at falde om af grin. Hvordan historien bredte sig til hele stationen og ud blandt fangerne i arresthuset. Spotten fra de indsatte næste gang han blev arresteret. Der var ingen respekt for en, der lod sig fange og voldtage af en kvinde. Tæven, ville de kalde ham. Eller tøsen.

En raslen afbrød de uhyggelige tanker. Hun havde fundet et par kæder frem og sat dem fast i hovedgærdet, der bestod af træ, udskåret i smukke figurer, der lignede sammenslyngede planter. Her og der var der indsat metalringe i træet. Det var dem, kæderne sad fast i.

Nu trak hun hans hænder op over hovedet og satte hver håndledsmanchet i en kæde. Hun fjernede kæden mellem manchetterne, og for første gang i siden de spiste, kunne han flytte hænderne mere end 10 cm fra hinanden.

Hun strammede kæderne, så han ikke kunne bruge hænderne alligevel. Derefter gjorde hun på samme måde med hans ben, så han lå udstrakt, som på en pinebænk. Naturligvis med den markante forskel at underlaget var af blød silke frem for uhøvlet træ, og der var ingen grove ruller til at stramme kæderne og trække hans muskler og sener fra hinanden.

Og bødlen var ingen stor, behåret mand med hængevom og tyrenakke. Han så op på hende og var lige ved at komme til at smile ved tanken.

Synet af hendes smukke ansigt og veldrejede krop i den stramme kjole fik hans hjerte til at hamre hårdt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære Lilith

Supergod, spændende historie, som jeg har læst med rigtig stor iver og fornøjelse. Håber at den kommer til at fortsætte - der kan jo sagtens ske meget endnu :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor katten er du blevet af Lillith, synes det er et stykke tid siden du skrev på historien, smiler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Lillith.

Jeg er først lige startet på siden, så der er en masse jeg skal have læst.

Din historie er både hidsende, spændende og meget velskrevet - så selv om der er gået lang tid vil jeg da opfordre dig til at skrive videre.  :)

Kærlig hilsen Hans

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu