Slavinden

22 indlæg i dette emne

Mon nogen har lyst til en anden historie?

Kvinden, der sad overfor mig, smilede. Det var vel et godt tegn. Jeg smilede usikkert igen.

- Jeg tror, du er den helt rigtige, sagde hun.

Hun var net og elegant, og fik mig til at føle mig stor og klodset som en flodhest. Hendes hud var solbrændt, i skarp kontrast til hendes hvidblonde hår, der at dømme efter hendes øjenbryns farve var naturligt.

Hendes makeup var iøjnefaldende, men ikke overdreven og det klædte hende. Men hvis hun ikke havde præsenteret sig, havde jeg aldrig gættet, at det var hende.

- Jeg har aldrig prøvet den slags før, sagde jeg, og hørte min stemme dirre let. Hendes smil voksede.

- Bare rolig, vi skal nok holde os til aftalen.

Mit blik flakkede. Jeg var ikke i tvivl om, at hun mente hvad hun sagde. Men man vidste jo aldrig. Når først jeg var midt i det, var der ingen vej tilbage. Og hvad nu, hvis hendes mand ikke ville overholde aftalen? Hvad nu, hvis ingen af dem ville? Jeg ville ikke kunne gøre noget som helst.

Hun forstod min tøven.

- Hør jeg vil ikke tvinge nogen til at gøre noget de ikke vil. Hvis du ikke har lyst, så skal du sige til. Hvis du siger ja, så er det for hele ugen, og der er ingen måde at undslippe på. Men jeg forsikrer dig for at vi overholder alle de grænser vi har snakket om.

Hun tog en tår af sin drink, og rejste sig.

- Vil du med?

Jeg kunne ikke modstå. Bare den måde hun sagde det på.

Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor længe vi kørte ved jeg ikke. Og jeg aner ikke, hvordan huset så ud. På et tidspunkt stoppede bilen. Jeg hørte en garageport åbne. Bilen kørte frem og stoppede. Motoren slukkedes.

Dørene blev åbnet.

- Så er vi fremme.

Hun kravlede op i bilen. Omhyggeligt løsnede hun kæderne omkring mine ankler og ben. Så førte hun mig hen til udgangen og hjalp mig ned på gulvet. Der var kold cement under mine bare fødder.

Jeg blev ført hen til en trappe, og kom op på et stengulv, som ikke var koldt. Jeg antager at der var varme i gulvet. Det var en lettelse for mine fødder.

- Min mand kommer hjem om et par timer. Men jeg må hellere fortælle dig at min mand ikke aner, at du kommer. Det er en overraskelse. Det er hans fødselsdag. Og du er en af gaverne.

Det var også en overraskelse for mig. Hun havde sagt, at de havde snakket sammen om mig. Jeg havde mødt hende på nettet, og hun talte, som om det var dem begge, der ville dette. Hvad nu, hvis han slet ikke var indstillet på at rette sig efter mine grænser? Hun havde indrømmet, at han var dominerende over hende, så det var ikke sikkert, at hun kunne overtale ham.

Min uro måtte have kunnet ses, selvom jeg ikke var i stand til at sige noget, for hun skyndte sig at sige.

- Jeg løj skam ikke for dig, da jeg sagde, at jeg havde talt med ham om dig, og vi var enige om, at vi kunne overholde dine grænser. Du skal ikke være urolig. Men jeg har sagt til ham, at du ville vente, fordi du var lidt usikker.

Jeg slappede af. Så gik det nok.

- Derfor må jeg lige lave dig til en god fødselsdagsgave.

Jeg stod midt på gulvet. Hun gik rundt om mig.

- Hm. Det er meget godt. Men der mangler noget.

Efter at have tænkt et øjeblik tog hun kæderne af mig. Og derefter tapen.

- Resten er meget godt.

Jeg kunne mærke hvordan det knagede i hende for at finde det helt rigtige.

- Og dog.

Hun gik om bag mig og løsnede spænderne i monogloven, så jeg kunne tage armene frem. Men hun tog ikke handskerne af. I stedet låste hun dem sammen med et par håndjern udenpå.

- Måske skulle vi gå ind i stuen, sagde hun. Jeg kunne kun vente på hendes beslutning. Hun satte noget i mit halsbånd. En hundesnor, indså jeg, da hun tak af sted med mig. Hjælpeløs lod jeg hende føre mig, og tænkte på, om jeg ville støde ind i stole og borde eller slå mine bare tæer mod kanter og dørtrin.

Men hun styrede mig med stor sikkerhed forbi alle farer, ind i et andet rum.

- Stop, sagde hun så. Jeg stoppede. Gulvet herinde havde gulvtæppe på. Det var dejligt for mine tæer.

- Slave 25, har du prøvet at gå i balletstøvler før?

Jeg måtte beskæmmet ryste på hovedet. Samtidig gøs jeg af frydefuld forventning. Jeg havde set den slags på billeder, men aldrig prøvet at gå i dem. Hvordan skulle jeg kunne holde balancen på tæer og sylespidse hæle, uden brug af armene og uden at kunne se?

- Nå, så må vi hellere vente lidt med dem. Vi tager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg stod længe der. Mine tæer var ømme, og jeg begyndte at blive grundigt træt i skuldre og armen. Jeg hørte hende bevæge sig rundt i huset: Lyde af skridt, vand der løb.

Mine føder gjorde ondt. Jeg gjorde mit bedste for at skifte vægten fra den ene fod til den anden, men mine tæer var under voldsomt præs med over 60 kilo hvilende på under en 25 kvadratcentimeter. Jeg kunne ganske vist ikke flytte fødderne mange centimeter, men jeg gjorde mit bedste.

To timer. Hvor længe var der gået?

For at undgå at tænke for meget på mine ømme tæer begyndte jeg at tælle.

1-2-3-4-5

Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan da ikke stoppe her.

Der må være mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig, jeg skal nok skrive mere. Men månen har skiftet, og så er min inspirationekilde pludselig tørret ud.

Hvis jeg skriver uden at være inspireret, bliver det tørt og kedeligt som fiskerinoteringerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber da at du snart er kommet på mere. Det var meget inspirerende at læse :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bestemt en spændende historie, godt skrevet Lilith (:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hørte dørene blive åbnet, og blev trukket fremad. Ude af stand til at se hvor jeg gik, snublede jeg over dørtrinet, og måtte tage en serie små, hurtige skridt for ikke at falde. Ingen kommenterede min klodsethed, så jeg håbede, at de ville se igennem fingre med den for denne ene gangs skyld. Han trak mig videre, et par meter. Måske lidt mere. Så blev jeg stoppet med et ryk i kæden. Så mærkede jeg ham fjerne kæden mellem halsbåndet og kyskhedsbæltet. Han brugte lige et øjeblik på at kærtegne mine bryster, og nive mig let i brystvorterne.

Så slap han dem igen.

Der lød en lille, sprød klirren, og jeg mærkede nøglen blive sat i kyskhedsbæltet foran. Med et klik gik det op, og blev trukket af mig. Dildoen gled en lille smule ud af min slaskvåde fisse. Han skubbede lidt til den med fingeren.

- Mmm, nydelig. Og en budplugg ser jeg. Sagde du, at hendes røv var jomfruelig?

- Ja. Hun har aldrig før haft en oppe. Så vi må gå lidt forsigtigt frem.

- Mmmm.

Han drejede mig rundt, og puffede mig baglæns. Først en gang, så jeg vaklede tilbage på de højhælede sko, og så et mere, så jeg stødte mod en kant. Han puffede til mig igen, og jeg faldt bagover på en seng.

Han tog fat i dildoen. Den gled ud af mig med en svuppende lyd.

- Kom her hen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

mer mer mer!

Please...

Den historie er SÅ fræk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm. Ja ja da. jeg har en stump mere:

Jeg kunne høre hendes skridt hen over gulvet. Hun stoppede lige ved siden af ham. Jeg kunne mærke noget strejfe mit ben. Hendes side, tror jeg..

Så hørte jeg en smaskende lyd, og forstod, at hun suttede mine kussesafter af dildoen. Kort efter mærkede jeg noget i min fisse. Det var fingre. Tynde fingre, med lange negle. Det var hende, der stak fingrene op i mig. Hun trak dem ud igen næsten med det samme, og det lykkedes mig at lade være med at klunke af fortrydelse.

- Mmmm.

Lydene fik mig til at forestille mig, at han suttede eller slikkede på hendes fingre, som hun kort forinden havde slikket på dildoen.

- Jeg vil se dig tage hende, sagde han.

- Javel Herre, sagde hun, og hendes stemme var hæs af liderlighed.

- Gå ud og tag harnisket på.

- Javel, Herre.

Der lød et klask, og jeg forestiller mig, at han sendte hende af sted med et klap bagi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal vi snart ha noget mere af den uge. Fantastisk skrevet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Utålmodig, hva'? Ja ja da, så kommer er en lille stump mere:

Hendes skridt forlod rummet. Men jeg havde ikke tid til at lytte efter dem, for han greb fat i mit ene ben, foldede det, så anklen sad sammen med det øverste af mit lår.

Så gjorde ham det samme med det andet, så min fisse var åben og tilgængelig. Derefter satte han sig på sengen, greb mit ene bryst med den ene hånd, og den anden gled ned mellem mine ben. En finger snoede sig ind over klitoris, strøg den kort og æggende, og borede sig så ind i vagina. Hans berøringer vidende om erfaring og var faste og selvsikre.

Jeg gispede gennem gagen, og hørte slet ikke at nogen kom ind, før han pludselig flyttede fingrene igen.

Følelsen af et kunstigt pikhoved mod min skedeåbning var ikke ny. Jeg havde selv et par dildoer derhjemme. Hendes hænder lukkede sig om mine ben. Og så jog en strapondildo voldsomt op i mig.

Stødet fik det til at gibbe i hele min krop. Hun trak den tilbage og drønede den ind igen. Det var vildt og voldsomt, og min krop sitrede og dirrede af liderlighed. Det føltes, som om strømme af lava løb fra min skede og ud i resten af kroppen, og fik alting til at ryste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lillith, du nyder bare at pine os med at trække den historie ud :D

Jeg venter med spænding og en hånd i trusserne :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skriver så fingrene bløder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg opdagede dårligt nok, at han trak sig ud, og sprøjtede ud over mig. Først da hun begyndte at slikke spermen af min krop, gik det op for mig. Det kildede, der, hvor hun slikkede på den bare hud.

Mens hun slikkede, stak han en dildo op i mig. Så greb man mine ankler, samlede dem, og viklede et reb omkring dem.

Han løftede mig længere ind på sengen, løftede mine sammenbundne ben, og satte dem fast i et eller andet. Det kildede i maven og jeg var lidt nervøs.

Som jeg havde forventet, blev jeg trukket opad. Jeg kunne høre et reb glide igennem en talje, måske flere, og blev trukket opad, med benene først.

Et øjeblik efter hans jeg med hovedet nedad. Jeg kunne høre dem neden under mig. Ganske kort neden under mig.

Sengetøjet raslede da de lagde sig i sengen.

- Smukt syn, sagde han.

Hun spandt bekræftende, og jeg kunne forestille mig, hvordan hun lå helt op ad ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op!

Lækker og velskrevet, Lillith!

tænder normalt ikke på slave/SM/Bondage.. men tilsyneladene må jeg tænde på det i en mild form... formådet at holde mig helt til den sidste del. :P

Mere! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Igen hørte jeg smasken af kys, og deres åndedræt blev tungere. Mit skød var vådt og prikkede, og blodet løb mig til hovedet, mens jeg lyttede til deres kroppe lige neden under mig Jeg ønskede at de skulle røre mig. Men jeg kunne ingenting gøre andet end at vente, mens de bevægede sig rundt på lagenerne under mig, og deres stønnen blev mere intens.

Deres lyde var ophidsende. Det prikkede i mine brystvorter, og kildrede i mit skød, og jeg gryntede ophidset gennem gagen. Jeg kunne se dem for mit indre blik. Sammenfiltrede, sexede nøgne. Jeg vidste ikke engang hvordan han så ud, men jeg havde mærket hans hænder og krop mod min, og billeder af deres leg fulgte med lydene ind i mit mørke.

På et tidspunkt kunne jeg tydelig høre, at han trængte op i hende, for hun gispede og stønnede rytmisk.

Jeg var ved at revne af misundelse. Samtidig var mine ankler ved at være temmelig ømme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig sket der noget andet. Pludselig rørte hænder ved mine bryster. Hendes hænder. Jeg kunne gætte, at hun sad på ham, mens hun tog på mig. Hendes bevægelser fortalte mig, at hun red ham. Jeg kunne høre dem tale hviskende sammen. Men hætten stjal så meget af lyden at jeg ikke kunne høre hvad de sagde. Pludselig rejste hun sig længere op, og greb fat om mine baller. Hendes hoved kom ind mellem mine ben, og hendes tunge slikkede den del af mig hun kunne nå. Samtidig kom hendes skød til at være næsten ude for mit ansigt. Det passede ikke helt, fordi jeg var længere end hende.

Hans hænder fjernede gagen.

-Bøj hovedet til hendes skød og slik hende, Slave 25.

- Ja Herre, kvækkede jeg. Min strube var tør. Jeg havde salvet på grund af gagen.

Jeg bøjede nakken opad, hvilket var enormt anstrengende, og gjorde mit bedste for at slikke som beordret. Men jeg kunne ikke rigtigt komme til.

Efter et øjeblik stoppede han os. I stedet firrede han mig ned, og lagde over mig i sengen. Han bandt mine lænkede hænder til et sengegærde, hovedgærdet gættede jeg på. Så spredte de mine ben og bandt dem til det modsatte gærde. Det var dejligt at ligge ned. Men endnu dejligere at hun blev beordret til at ligge sig ovenpå, og slikke mig, mens jeg slikkede hende. Han bandt hende fast ovenpå mig. Jeg kunne mærke hendes fine lette krop, hendes små perfekte bryster mod min bare mave, og hendes trænede tunge mod mit køn.

Så var han der også. Over mit hoved kunne jeg mærke ham trænge ind i hendes anus. Den pumpende bevægelse i hendes krop gjorde mig mere ophidset, og det rykkede i os begge i takt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

(...)

Følelsen af et kunstigt pikhoved mod min skedeåbning var ikke ny. Jeg havde selv et par dildoer derhjemme. Hendes hænder lukkede sig om mine ben. Og så jog en strapondildo voldsomt op i mig.

Stødet fik det til at gibbe i hele min krop. Hun trak den tilbage og drønede den ind igen. Det var vildt og voldsomt, og min krop sitrede og dirrede af liderlighed. Det føltes, som om strømme af lava løb fra min skede og ud i resten af kroppen, og fik alting til at ryste.

Jeg opdagede dårligt nok, at han trak sig ud, og sprøjtede ud over mig. Først da hun begyndte at slikke spermen af min krop, gik det op for mig. Det kildede, der, hvor hun slikkede på den bare hud.

(...)

Sker der ikke en fejl her?

fantastisk novelle, du er virkelig god til at skrive. Vil gerne indrømme at den ikke slår Break, men bestemt en velskrevet og meget uartig novelle

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det er der vist :o Og jeg kan ikke engang rette det.

Men mange tak for komplimenterne, det gør mig virkelig glad. :)

Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Halvandet år er der gået, hvor er resten?? Tag dig nu sammen, kvinde. Vi elsker det!

Kærligst

Chirbolet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu