Jump to content

Hvordan starter I rollespil?

Recommended Posts

Hej

Min kæreste og jeg vil gerne rollespille, men vi har lidt svært ved at starte spillet. Hun har før klædt sig ud som sekretær, og det var vildt hot, men vi havde lidt svært ved at leve os ind i rollerne - sådan komme i gang med legen.

Min kæreste fortæller mig, at hun ligesom gerne vil have en historie eller en scene. Jeg tænkte over det, og kom frem til at jeg måske kunne finde inspiration i nogle erotiske noveller, men for satan det er noget grinagtigt lort, det der bliver skrevet - sorry, men det er sandhed.

Forleden havde jeg hende over knæet, uden der var sex eller noget, hun fik et par klap i røven, og vi levede os lynhurtigt ind i skolepigefantasien (bare i 30 sekunder, men det virkede).

Det kan godt lade sig gøre, vi vil jo begge gerne, men der er bare nogle barriere der skal brydes ned. Jeg er lidt nervøs for at forslå hende det igen, for jo flere gange noget ikke virker, jo mere akward bliver det i længden.

Skolepige scenarier jeg har tænkt på:

- Kommer for sent

- Går for udfordrende klædt

- Har snydt i et eller andet

- Dårlige karakterer

Nå, men til de konkrete spørgsmål:

- hvordan I starter jeres rollespil?

- hvordan lever I jer ind i spillet?

- Hvad er jeres erfaringer?

- Do's and don'ts

Jeg er 27 år (m - sadist), min kæreste er 24 år (k -masochist).

Håber ikke mit indlæg har været for mekanisk.

Mvh

/J

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har læst dit indlæg, men vi dyrker ikke rollespil. Tror det nærmeste vi kommer det er at vi skriver fantasier (enten prøvede eller bare fantasier) til hinanden. Det er tilgengæld meget ophidsende at læse konens fantasier, der er jo sjældent røg uden ild.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder spændende. Min kæreste læser erotiske noveller, når hun onanere (vi er langdistance for tiden), men det virker til hun skammer sig lidt over at indrømme, at hun læser dem.

Spurgte ikke ind til, hvad det var hun så læste om, når hun læste novellerne - det virkede som om, det var grænseoverskridende nok at fortælle, at hun gjorde det.

Måske skulle man prøve at skrive en novelle til hende, og se hvordan hun reagere på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har ihvertfald været en stor success herhjemme. Vi har sådan en privat hjemmeside med login osv. hvor vi skriver dagbog osv. Så kan man lige følge lidt med i hvad den anden går og tænder på. Her skriver vi også fantasier og historier til hinanden. :)

Toppen er dog når man logger ind på siden efter en "hård" ("" = jeg laver ikke en disse...) dags arbejde og finder en lille tekst om at hun har lavet et eller andet og der så følger en lille hjemmevideo med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaaaaaah...det er ikke helt godt nok, vel?

Det er et interessant emne, men svært at kommentere på, hvis man ikke har noget konkret at tilføje. Man kan let komme ud i ligegyldigt sludder.(Som herværende eksempel tydeligt viser)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig prøvet det selv, men man kan vel lægge et scenarie for hvad der sker.

Men det eneste jeg kan forstille mig er at det ville tage lang tid til at der endelig sker noget konkret. Men det kunne jo også være det som der er med til at yde nydlsen når det endelig sker, at man har betraget hianden, leget, fløjtet i nogle timer, og så når det endelig sker!

Men tænkte noget i stil med den skolepige ide.

Leg lidt med ideen om at i "leger" at i er på en skole, som sagt kommer hun foreksemple for sent, og allerede der kan i begynde at "tage notics" af hianden, fx kan dig som lære komme med nogle kommentare (da du er sadisten kan du tale ned til hende, eller ligefrem give hende lidt blid bank), som straf. Yderligere kan hun være en fræk og energirig pige, som der ikke kan sidde stille i timen, du kan fortælle hende at hun skal have detention (hun skal sidde og lave lektier efter alle andre har fri), og idet at hun få det at vide, bliver hun stille, men begynder at afsløre dele af sig selv i "klasserummet", uden at de andre opdagerer det, hun kunne eventuelt røre ved sig selv og evt onanere. Det samme kunne du også gøre. Når det så endelig kommer til detentionen kunne du lægge lidt op til hvad der skal ske, men lade det tage lidt sin tid og "lege" lidt med hende, gå tæt ved hende, så tæt nogen gange at hun kan mærke din ånde på sin hals, og så når "du" bestemmer at du har pirrede hende nok, kunne du voldtage hende (selvfølig efter aftale på forhånd før rollespillet).

Alt ind imellem de events som jeg har skrevet, kan i improvisere dialog og hvad i gør, brug eventuelt rekvisitter til at simulere jeres omgiveleser, evt en tavle fra tieren som du kan skrive på, stole bord til jer hver, linial (evt til noget spanking).

Men det var bare et forslag til et scenarie som i kunne bygge op.

Håber det hjælper og ikker for grænseoverskridene at en fremmede kommer med et så ligefrem forslag.

.oO(blev faktisk helt tændt på ideen om rollespil selv :wink: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Odin, tak for dit svar

Vi er helt på bølgelængde, når det kommer til selve akten. Har købt lineal, har tavle, og tænker hun skal have et hæfte at skrive 'Jeg skal aldrig komme for sent igen' etc.

Har haft alle de ideer der selv. Mit problem er, hvordan fanden man starter. Når først det hele er i gange, er der ikke noget problem. Men hvordan fanden kommer man i gang?

Er det tilbage til standardsvaret?: I skal snakke sammen om det.

Er det noget med at spørge hende om hun tænder på det?

Hvor længe hun synes det skal vare?

Jeg er bare lidt i konflikt om, hvor meget jeg skal fortælle hende. Det skyldes, at jeg er nervøs for at trække al spændingen ud af situationen, hvis alle ved, hvad der skal ske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det tilbage til standardsvaret?: I skal snakke sammen om det.

Er det noget med at spørge hende om hun tænder på det?

Hvor længe hun synes det skal vare?

Jeg er bare lidt i konflikt om, hvor meget jeg skal fortælle hende. Det skyldes, at jeg er nervøs for at trække al spændingen ud af situationen, hvis alle ved, hvad der skal ske.

Selvfølig skal man snakke om det, i skal da finde ud af hvor lang tid det hele i sig selv skal tage, hvor lang tid hver scene skal tage.

Desuden kan i snakke lidt om hvad det er hianden kan lide, men noget skal man jo lade til "overraskelsen".

Men har du prøvet at spørger hende om hvad hun gerne vil lave for et scenarie?

Som sagt jeg har aldrig prøvet det selv, så det er kun spekulationer. :wink:

Faktisk lidt trist at der ikke er nogen erfaren herinde som svare :confused:

- hvordan I starter jeres rollespil?

Kan ikke lige tænkte mig på et optimalt tidspunkt, ikke andet end at det begynder nå "scenariet" begynder, hvis det er der med at hun kommer forsent, så prøv om morgen, eller hvis det er noget om aften, prøv det om aften?

- hvordan lever I jer ind i spillet?

Kunne foreksemple kunne i klæde om, hver for sig selv og ikke få lov til at se hianden, indtil at i allerede er begyndt med rollespillet. Så nå i ser hianden i kostumet, så er i allerede begyndt.

- Hvad er jeres erfaringer?

Ingen overhovedet desværre :skv_mine:

- Do's and don'ts

Det er vist kun noget i selv kan finde ud af, da det er jeres grænser i leger med, og ingen andres.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er jeg glad for du gider svare Odin.

Det er vældig konstruktive forslag.

Jeg skal nok poste, engang når jeg har fået det gennemført.

Takker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal nok poste, engang når jeg har fået det gennemført.

Det lyder faktisk rigtig spændene :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig lavet rollespil over skolepigeemnet, men har lavet en del over emnet "stuepige".

Har skrevet en historie omkring ansættelse af stuepigen, og den er brugt som en ledetråd

med held flere gange.

Hvis du er interesseret kan du bare skrive til min mail, så sender jeg den til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

HerreZ - du kan da poste din historie inde i "Sex-historier" her på forummet :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Et par råd

når i er klar til at begynde tager i "afsked" med hinanden og siger f eks næste gang vi ses er du så en skolepige :-)

derefter starter i selve spillet med at den ene kommer ind i rummet hvor den anden. "skolepigen" banker forsigtigt på og en brysk stemme svarer kom ind

sørg for udklædning. Begge parter. Det er utroligt så meget lettere det er at spille en rolle når man har andet tøj på end det normale

brug (falske) navne og titler og anvend dem ofte under spillet

Endelig kan det muligvis være en hjælp hvis i starter ud med at forestille jer at det er noget I skal øve for at vise det for andre. At I så at sige forsøger at øve/improvisere en teater forestilling hvor det jo er vigtigt at blive i rollen. Efterhånden som i bliver varme kan I lægge den tanke bag jer og bare glide ind i spillet

gi fornøjelse! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har man mulighed for det, kunne man jo skabe et scenarie i et rigtig klasseværelse. Det er i hvert fald noget min Tøs og jeg tænker på at udleve.

Jeg kunne også godt tænke mig at lege den lille rødhætte og ulven inde i en skov.

Eller skolelæreren der går sig en tur i skoven og så opdager den slemme skolepige der har pjækket fra skole, og som så må trække trusserne af og løfte op i sin nederdel for at modtage en god gammeldags endefuld med et par kviste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Cpt.Kink.

Rollespil kræver tillid og fantasi fra begge parter. Det lyder til at I har den del klaret allerede. :)

Og ja, det kan være svært at få startet op på et rollespil, hvis man ikke i forvejen har aftalt hvordan man skal gøre..

Min kone og jeg har lavet hver vores liste over "senarier" vi fantaserer om. Det kan være skolepigen, sekretæren, håndværkeren, lægen osv.. Har vi detaljer til senariet, står de specifikt under hver fantasi. Hvis jeg så læser om en fantasi på min kones liste, som jeg ønsker at deltage i - så bygger jeg ideen op selv.

Eksempel:

Min kone vil gerne være patient hos en meget nærgående læge... Hun vil undersøges, men lægen udelader handsker og undersøger hende lidt for indgående.. Og bliver måske lidt for hårdhændet ved hende.

Jeg skriver så en sms til min kone, hvor jeg minder hende om hendes tid hos lægen. Jeg præciserer tidspunktet hun har hos denne læge. Uden at involvere hende, stiller jeg så op til rollespillet, sørger for at hun kan ligge - har kittel på, handsker klar til ikke at bruge osv... Herfra kører rollespillet så af sig selv. Jeg overtager rollen som læge fuldstændig, og hun er den nervøse patient.

På den måde har vi et specifikt tidspunkt, hvor rollespillet starter.

Min kone gør det på samme måde med mig. Hvis hun ønsker en håndværker, så får jeg en sms - med en tekst fra kunden til firmaet... Hun skriver den sms så jeg ikke er i tvivl om at det er et rollespil hun ønsker. Det kan f.eks. være: "Til blikkenslageren. Min håndvask i køkkenet er stoppet, og jeg beder Dem kigge på det. Jeg beder Dem komme kl. 21 og udbedre problemet. Med venlig hilsen." Så ved jeg hvilken rolle jeg spiller, og da jeg har læst hendes liste - ved jeg hvis der skal ske noget specifikt. Ellers lader vi fantasien styre legen løbende.

Det der er vigtigt ved rollespil, er at man er ærlig omkring hvilke specifikke senarier man ønsker. At man enten verbalt eller skriftligt gør sin partner bevidst om det. Vi har givet hinanden lov til at sætte minus på listerne, hvis der er en fantasi vi ikke selv ønsker at deltage i. Hvis jeg f.eks. ikke ønsker at lege sekretær, sætter jeg et lille minus på min kones liste. Så ved hun, at det rollespil skal hun ikke starte op. Ellers er der fri valgmulighed hos os. Vi ved at hidser et rollespil/et senarie den ene op, går der ikke lang tid før den anden er lige så liderlig af det. ;)

At leve sig ind i rollerne kræver mod og fantasi. Vi har vel alle været hos lægen, set en håndværker, været i skole osv.. Leg skuespiller, lån fra film og virkelighed.

Min erfaring siger at nedskrevne replikker er en dårlig ide. En klar don't! Det kræver nemlig at man har et stykke papir, for de replikker kan man sgu sjældent huske i kampens hede... Og er man bundet af et stykke papir, og måske et stramt manuskript - så ryger det impulsive. Det bliver sværere at være sig selv i rollen. Og man vil stile efter manuskriptet, det vil blive stift og akavet.

Et klart DO er udklædning og rekvisitter! Jo mere du kan forklæde dig, jo mere kan du gå ind i rollen. Det kan være alt fra lægens stetoskop, lærerens svære opgaver som eleven skal lave, sekretærens referat fyldt med stavefejl, håndværkerens værktøjskasse, skolepigens skoletaske osv... Selv de små ting kan gøre et rollespil levende og forstærke nydelsen i sidste ende.

Min kone har efterhånden en del parykker og vores "udklædningskasse" er blevet ret stor. Det er ikke en nødvendighed for os at lege med rollespil, men det sætter krydderi på vores sex en gang imellem.

Jeg håber at dette kan hjælpe dig og din kæreste lidt på vej. Nyd rollespillene, lad fantasien flyde frit og bare slap af. Rollespil skal være sjovt og frækt, ikke en perfekt skuespiller-præstation.

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De gange jeg har rolleleget, har det også været vigtigt med rekvisitter og tøj, som andre nævner... Til skolepigen er det jo ret nemt at skaffe et par hvide knæstrømper, en kort nederdel osv. Håret kan f.eks. sættes i rottehaler, hestehale osv. for at understrege looket... Og så kan man jo op- og nedtone det efter behov, således at "skolepigen" rent faktisk går rundt "ude i samfundet" med tøj som antyder looket, men er jeres hemmelige viden og signal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rollespil har aldrig sagt mig noget før her forleden...

En purung pige, jo jo... på den rette side af aldersgrænsen, 

chttede med mig om sex og vore erfaringer.

Hun har lejet med naboens Golden R. og suttet hundepik... ladet en anden nabo lege tisseleger og slikke hende... masser af erfaringer.

Jeg var ret overbevist om, at jeg chattede med en fake, men stemmecheck og udveksling af masser af billeder indikerede, at hun er irl.

Pludselig spørger hun til, om jeg ikke vil give hende hundehalsbånd på.... og så kommer vi til at lave et "filmmanuskript" med beskrivelser af scenerier og os som agtører. Jeg skal da love for, der kom gang i vore fantasier... nu proklamerede den unge pige, at hun synes, jeg skal indhendte de erfaringer, hun har, som jeg ikke er velbevandret i, dokumentere det, og hun vil tilsvarende. 

Vore sesioner tager timer, og løber over dage og nætter... og fylder ens hovede alt alt fo rmeget. Dejligt, men også lidt vierd. 

PÅ en måde minder det lidt om bordrollespil, når ungerne spiller dragons and dungons. Men det, at vi skal ud i virkeligheden og kvaificere os... ret vildt. Har indledt øvelserne så småt, men noget tager længere tid og er sværere at arrangere end andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har dyrket en del rollespil, med forskellige kvinder. Jeg er en meget dominerende type, både i hverdag og i sex. Det bruger jeg til mentalt at "styre" spillets gang. Alle jeg har leget med falder helt af sig selv ind i en slags trance, og oplever slet ikke virkeligheden fare forbi imens.

Så mit råd til dig er du skal tro på ideen du skal spille rollen, du skal på ingen måde lade hende komme ud af rollen, styr slaget fra længe før selve legen begynder fysisk. Mail og sms hende ind i rollen. Det er nemmere når først du selv ved hvad du vil have der skal ske, så tør hun ikke træde ud af karakter.

Skriv gerne direkte til mig hvis du ønsker ideer råd o.lign

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu