Det mærkeligste sted I har onaneret.

114 indlæg i dette emne

Jeg nævner i flæng:

- på toilettet på jobbet (også en enkelt gang på kontoret)

- i bilen på motorvejen

- i en skov

- i mine forældres brændeskur (som teenager)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Var på mit værelse med åben dør og blev opdaget af min onkel, dumt :bigsmile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skolen.. hiihi i en tysk time.. Det skal lige siges det var ikke med fingre berøring, men kniben sammen, det giver ikke de vilde orgasmer, meen.. :ashame:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

På hjørnet af min mors soveværelse imens hun havde sex med sin daværende kæreste.

Vil det sige at du stod og onanerede imens du så på din mor have sex med sin X? :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har onaneret: i en bus, på et fly ude på et toilet, i ballon gyngerne i tivoli.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

har spillet den af hos en kammeret, mens han var hos en pige og få sex.

Hos svigerforældrene.

efter at være kommet hjem fra byen, mens jeg stadig boede hos mine forældre, i deres stue,til p film. faldt i søvn med den fremme ( vågnede med tæppe over mig ).

på en mark.

I en kostald

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Toget - flere gang, hvilket jeg synes er kanon frækt! Fantasere om der sidder en flot mand skråt overfor på den anden side af gangen, som "opdager" mig og kommer over og hjælper mig :cust32:

Så har jeg onaneret en daværende kæreste og han onaneret mig under en jakke i et flyv på vej hjem fra ferie. Iøvrigt en rigtig fræk ferie, desværre bare med hans familie :ashame:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

På 1 af mine arbejdspladser (var alene alle var gået hjem).

Og fået handjob af min kæreste i en bunker på den jyske vestkyst (var ret frækt)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Stedet er ikke så sært: i min stue.. Men situationen var.. Var på cam med kæresten, mens min veninde sad ved siden af og gamede på min computer.. LOL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Onaneret?

Tja, i en time da jeg gik i 10. klasse?

Eller på en stol på jobbet?

Redigeret af Lillith

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

På toiletter allesteds, arbejde, skole, hos mindst 2 venner og en veninde.

Endnu ikke i en bil, men i vandet og i badekarret.

Så ikke nogle rigtigt fede steder, men en af mine venner onanerede i sin pansrede mandskabsvogn da han var i hæren :D hahaha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha rigtig gode steder i har. :lol:

Jeg har da gjort det på terassen, i skoven, i bilen, i stuen, i køkkenet og selvfølgelig i badet med ham den lækre mr. Håndbruser :wink:

Det må vist være de fleste hi hi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det mærkeligste sted, hvor jeg har onaneret, har nok været på en kølerhjelm, hvor jeg gjorde det for min daværende kæreste på en strand.

Og jeg ved godt, at det her ikke har noget med emnet at gøre, men jeg er ny herinde, og jeg tænkte, at hvis man nu ville lave en debat, hvordan starter man sådan en?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

...

Og jeg ved godt, at det her ikke har noget med emnet at gøre, men jeg er ny herinde, og jeg tænkte, at hvis man nu ville lave en debat, hvordan starter man sådan en?

Velkommen til :)

Du går ind i det rigtige forum ("Sex","Kun for kvinder" osv) og klikker på knappen "New thread" øverst til venstre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak (:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak (:

Selv tak, da. Og rigtig god fornøjelse her på debatten ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg pillede ved min nu ekskæreste i bilen på vej hjem med svigerforældrene.. De lagde ikke mærke til noget, og vi sad bare og snakkede, som om der ingenting foregik.

Jeg har også prøvet hvor jeg så film med min dengang kæreste, min veninde, og hendes kæreste.. vi lå under dynes og min fyr, lå og pillede ved mig i mens.

Og her for ikke særlig længe siden, syntes min kæreste at han godt kunne tillade sig at pille mens vi så film med hans lillebror..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

i et tog fuld af passager tog abre hånden ind igennem jakke ærmet og ned i bukserne godt man er stille når man onaner <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har gjort det en del gange i bilen, skoven, stranden på flere toiletter, bla. på min svigermors wc, på arbejdet og da jeg gik i skole. har en enkelt gang gjort det på et wc da jeg var på kundebesøg og en gang på sofaen med et tæppe over mens konen og en veninde sad og så film... ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det mærkeligste sted jeg har onaneret, er i sauna i et træningscenter. Jeg fik øje på en lækker pige i stramt tøj, hvorefter jeg afbrød min træning af ren liderlighed. Da der ikke var andre til stede i omklædningsrummet, hoppede jeg ind i saunaen og tog en spiller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ude i skoven eller i bilen synes jeg er dejlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om det er mærkeligt, men det var ihvertefald frækt og dejligt:

- På mit arbejde, både på kontoret og toilettet

- i skoven

- på stranden, både i vandet og i klitterne

- i sexbio

- i min bil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I x'ens bil mens jeg ventede på hans kom ud fra møde, mors og far gæsteværelse, stue og badeværelset, selvf. eget badeværelse, stue, køkken, soveværelse og sikkert også de samme steder hos et par x'er.

I skoven, faktisk i adskellieg skove eftersom jeg har været på en del spejderture. Dog aldrig på en Godik, jeg har forsøgt, men det var sQ for ulækkert. Ehm i et telt med 5 andre, en bivuak med 9 andre. Ikke særlig stolt, dog aldrig busted, og man har vel alle været teenagers?

Regionaltoget har også fået en tur, og tysklandstoget hele vejen til hamburg. der er faktisk en del toge, men var så også på interrail.

adskellige menneskers badeværelser. Kan ikke tåle at se en bruser. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

På min kusines ansigt.....bare rolig ingen pædofili eller noget misbrug der ;-)

Havde en genbo i KBH som gerne onanerede og blottede sig. Det var bare grinagtigt.

Ellers har jeg sgu onaneret alle mulige steder, det kan jeg da slet ikke holde styr på :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også prøvet i skoven, på stranden (nøgenbadestrand), i bilen, i øverste køje i en køjeseng mens min søster lå i den nederste.

Endelig også nogle gange, hvor jeg har kunne kommet alene ved hjælp af tankerne, det gav jo muligheder for nogle helt unikke oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu