Ball stretching

10 indlæg i dette emne

Efter at have læst en del om ball stretching (nossestrækning) er jeg klar til at prøve det. Der findes flere former for ball stretchers, men jeg har mest lyst til en af de rørformede stålvægte, der spændes om pungen og giver et konstant træk nedad i pungen (har prøvet med et kilo i en snor, men snoren gnaver i pungen).

Er der nogen, der kan give en nybegynder et par gode råd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. En anden tråd er emnet debateret.. altså lange nosser.... Og et af de billige, og ganske effektive måder er at smutte en tur i Harald nyborg og købe en serie rustfaste sjækler.... De kan trække alt det du lyster.... Og du kan nemt udvidde med en eller flere som længden nu bliver til det.... Så på med "sjæklerne" og lad længden vokse....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej - jeg har fundet den anden tråd, og nu vil jeg købe nogle sjækler. Men jeg tænder på tanken om at have en metalklods på et halvt kilo (eller måske mere) til at tynge min pung ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder her meget nysgerrig og tænker... Hvad er det fede ved dette? Hvad er det tænder dig ved dette? Er det ikke smertefuldt?

Hilsen den undrende trold

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej tr0ld

Du spørger om, hvad det er der tænder mig. Det er den følelse man(d) får efter et varmt bad eller på en varm sommerdag, når pungen slappes og man kan mærke, at nosserne dingler og klasker mod lårene. Derfor vil jeg prøve at strække min pung.

Og nej - det skal ikke smerte, men forhåbentlig give en konstant pirrende fornemmelse (måske som når en pige går med et par geisha-kugler?).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aah på den måde... der er nu heller ikke noget som et par dinglende kugler en sommerdag.. især hvis de er glatbarberede :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sprang lige ud i det og købte en 430 grams ball stretcher hos Men's Shop. Med lidt besvær fik jeg den på. Jeg rejste mig op, og whau for en fornemmelse! At have en stålklods på næsten et halvt kilo til at trække nosserne nedad er virkelig fedt. Nu drømmer jeg om at få pungen strakt så meget, at jeg kan bære en på 900 gram...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan virkelig ikke lade være med at tænke "AV!".

Men fedt at høre at du får sådan et kick ud af det. Held og lykke med de 900g

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sprang lige ud i det og købte en 430 grams ball stretcher hos Men's Shop. Med lidt besvær fik jeg den på. Jeg rejste mig op, og whau for en fornemmelse! At have en stålklods på næsten et halvt kilo til at trække nosserne nedad er virkelig fedt. Nu drømmer jeg om at få pungen strakt så meget, at jeg kan bære en på 900 gram...

Lad os lige få et billede af dine strakte nosser - tak!

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg hører også til dem der syntes at lange nosser er flotte, binder selv snor om mine så de strækkes længere, er ganske lækkert og gå med, har set nogle fyre, både gamle og helt unge på 13-14 år med de smukkeste lange nosser, er lidt misundelig på dem, forståligt at ældre mænd har lange nosser, men helt unge drenge lidt mærkeligt tænker jeg, at de i så ung en alder allerede har så lange nosser, er det noget at i har oplevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu