Bondage uden SM?

Bondage uden S/M   69 stemmer

1. 1. Bondage uden S/M

• Jeg bryder mig ikke om nogen af delene
      2
    • Fyren må gerne holde mig fast, det tænder jeg på
      16
    • Et par håndjern gør legen i top, men jeg er ikke til S/M
      11
    • Kan lide at blive bundet på mange måder, men er ikke til S/M
      15
    • Jeg nyder heavy bondage, men ikke S/M
      8
    • Ingen bondage uden S/M
      17

Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

37 indlæg i dette emne

Bondage, Dominance og S/M er i mit hoved opdelt... men kan naturligvis kombineres hvis man vil :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Generelt er dette område defineret bedst ved forkortelsen BDSM, der indeholder en række logiske "par", der samtidig griber lidt ind i hinanden:

BD = Bondage & Dominans

DS = Dominans & Submission (underkastelse)

SM = Sadisme & Masochisme

Synes den er lidt bedre end almuens brede og uanvendelige "SM", for bondage behøver f.eks. ikke indeholde et sadistisk eller masochistiske elementer der har med at give eller modtage smerte at gøre.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er selv helt vild med bondage, det er vigtigt for mig at jeg er rigtig bundet, d.v.s. sådan, at jeg bindes så jeg ikke kan slippe fri hjælp. Jeg bindes helst med reb og høstgarn samt strips der er gode til at komme omkring stortæerne, eller tommelfingerne, så jeg er fastspændt på den måde. Det gør ondt hvis jeg river for meget i dem, så jeg lærer hurtigt at ligge stille stripset.

Jeg elsker også når jeg smides i en stor sæk, som bindes til så jeg lægger hjælpeløst indelukket i sækken og ikke kan komme fri. Vi bor selv på landet og har flere af de gamle kornsække læggende i stalden, som er herligt gode til det formål, og når jeg lægger der i sækken ligner jeg nærmest udefra en stor tøjbamse.

Går jeg amok i sækken og forsøger at bryde ud, så lægger min kæreste stramme remme, eller reb, omkring sækken så jeg lægger bundet som en rullepølse, og stopper alt modstand hurtigt.

Jeg er mest til den rå og hårde binding, gerne langvarrigt, og derfor bindes jeg helst i den gamle rå stald eller i laden, fremfor at lægge bundet på en blød seng eller på gulvet i soveværelset. Her er oplevelsen af lugten fra den gamle stald, de store stolper og bjælker samt hø- og halmlugten det helt rigtige sted for mig at blive bondet med alle former for bondage.

Det være sig svinebudnet, svævende, bundet til en stolpe, eller gåede rundt som en lænkehund med en lænke låst fast til halsen så jeg ikke kan gå længere end lænken tillader.

Jeg er noget af et tudefjæs, så derfor er det ofte nødvendigt at komme en gagg i kæftren på mig, så jeg ikke klynker og kan jeg ikke tåle at se hvad der er ved at ske, så er det fint at smide en sort sæk, eller en papir sæk, over hovedet så jeg mister tidsfornemmelsen.

Både min kæreste og jeg tænder på at jeg bliver underkuet og lagt i reb, snor og lænker så vi glæder os begge over denne skønne leg, der gerne må være hård og ikke helt retfærdig, for straf er ikke retfærdig, men den skal væer hård og opdragende.

Glæder mig til at høre om andres erfaringer, gerne med landlige oplevelser så vi kan lære nye metoder at afrette mig på her ude på landet - og husk intet er for groft, det er kun træning der mangler så bliver selv det hårde blidt.

Jeg kommer på en rideskole, hvor jeg er en af de få fyrre der er sammen med de mange tøser, og når jeg går over grænsen så tager tøserne sig kærligt og hårdt af mig.

Det at stå nøgen bundet på alle 4 midt i ridehallen, med et læderbidsel i munden og en sort stofsæk over hovedet, imens tøserrne træner hesten, og ind imellem mærker jeg så et hårdt svirp på kroppen af en af ridepiskene, så min krop bliver rødstribet som straf.

En anden effektiv straf er at mine hæder bindes sammen og jeg så bindes til en af hestene på de skal på ridetur, med et seletøj fastgjort på mit hoved med stålbidsel i munden så jeg ikke kan sige noget, og så ellers må gå / løbe ved siden af hesten på deres tur i naturen.

Ved et ridestævne blev jeg bundet som et X i en af hesteboksene, nøgen til ribberne i boksen, og med en sort sæk over hovedet og så var jeg til fri leg for alle der deltog i stævnet, både med pisk og mine nosser blev masseret godt og grundigt i løbet af den lange dag jeg stod opstaldet.

Jeg har vist tøserne svaret fra Christian, og jeg skal hilse og sige du er velkommen til at komme på besøg hos os i ridestalden sammen med din hersker, så vil de gerne være med til at vi begge straffes en forlænget weekend, hvor din hersker lærer af tøserne her og omvendt, alt imens du og jeg bruges som straffe hingste.

Send en hilsen hvis du får tilladelse til det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Just og tøserne på rideskolen

Min kæreste har skrevet til mig at jeg SKAL tage imod jeres tilbud om en forlænget weekend afstraffelse blandt hestene - jeg skal spørge om 3 ting:

Hvornår kan i tage imod mig som ulydig hingst?

Hvordan skal hun levere mig?

Har Just og jeg et stopord, eller er det en hård weekend hvor vi to hingste ikke kender frihed til at sieg stop?

Tak for jeres tilbud om at tage imod mig - jeg ved i får det hårdt for jeg er selvstændig og genstridig og mild opdragelse kendes ej!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Just og tøserne på rideskolen

Min kæreste har skrevet til mig at jeg SKAL tage imod jeres tilbud om en forlænget weekend afstraffelse blandt hestene - jeg skal spørge om 3 ting:

Hvornår kan i tage imod mig som ulydig hingst?

Hvordan skal hun levere mig?

Har Just og jeg et stopord, eller er det en hård weekend hvor vi to hingste ikke kender frihed til at sieg stop?

Tak for jeres tilbud om at tage imod mig - jeg ved i får det hårdt for jeg er selvstændig og genstridig og mild opdragelse kendes ej!

Christian hvordan er det gået med dit ophold - jeg vil da gerne høre hvordan du blev tilredet som ulydig hingst!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Christian hvordan er det gået med dit ophold - jeg vil da gerne høre hvordan du blev tilredet som ulydig hingst!

Hej Pia

Det er nu efterhånden 1½ år siden jeg kom en tur på landet og oplevede hvordan genstridige dyr har haft det på landet.

Jeg fik aldrig noget svar på mine 3 spørgsmål, men et par måneder efter blev jeg en nat vækket ved at jeg mærkede et reb strammede hårdt omkring halsen på mig, og til min skræk så jeg at mit hoved lå i en plastikpose, hvor jeg havde svært ved at få luft.

Rebet om halsen blev strammet mere og mere hårdt til, og når jeg var lige ved at falde om blev det øsnet lidt for straks efter igen at blive strammet til så jeg troede jeg skulle kvæles.

Jeg blev trukket ud til en bil hvor de smed mig op på den åbne lad, hvor de bandt mine ben og hænder sammen til nogle kroge i bunden af bilen, og rebet om halsen blev trukket op over en bøjle der var over ladet, så hovedet hang i en løkke og jeg så gennem plastikposen at bilen kørte væk med mig.

De kørte først op til vores lokale bodega, der var ved at lukke og her kom nogle fulde ud i nattemørket, og de fik besked på at de skulle hoppe op på ladet og tømme deres blærer over moig, for jeg skulle stinke som en sur gammel beskidt orne der var godt sølet til i sur mandepis.

Til sidst næsten sejlede jeg rundt i de fulde gæsters pis, men pludselig stak de et hul i plastikposen ved min mund, og jeg så en mand satte sig på hovedet af mig, og jeg hørte nogle skrige tøm så den skildesæk ned i munden på svinet, han har sgu godt af lidt varm tynd mandelort.

Jeg var ved at brække mig, men kunne intet gøre, og da manden var færdig reparerede de posen med en gang tape så hullet igen blev lukket til munden i posen, og jeg mærkede hvordan lortet var over hele ansigtet og ned i halsen.

Efter - hvad der føltes som lang tid - kørte bilen og de fulde gæster jublede og sagde god ferie, du skal sgu nok blive en god orne.

De kørte så i lang tid og endelig stoppede bilen og jeg blev ført ind i en stald, hvor jeg blev låst fast med en grime om halsen til gitteret i en svinesti, og der var jeg så i mange timer og følte mig ikke særlig stolt.

Hen på dagen kom Just og en flok piger. De lagde en ridesadel på mig, og de næste mange timer blev jeg redet til som hingst.

Om aftenen fik jeg en spand med noget ækelt grød, at spise og jeg blev igen bundet op som tremmesvin.

Sådan var behandlingen i 4 - 5 dage, og når jeg græd fik jeg en omgang tæsk enten med en af de grimme piske eller de gennemtævede mig med vådt reb, så kroppen lignede mere stribet flæsk end en sej mandekrop.

Da der var gået en uge kom de og gav mig et kyskhedsbælte på, som de sagde jeg skulle bære til nytår 2014, og så ville de efter nytår i 2014 sende bud efter mig så de kunne finde ud af om jeg havde lært noget af opholdet hos dem, og det i mere end et år at gå med kyskhedsbælte spændt hårdt på, uden sex og uden mulighed for at lege med sig selv.

Jeg fik også besked på at jeg ikke måtte sende svar hjer på siden om hvordan jeg havde det.

I går fik jeg så en mail om at skrive et svar til jer, og i løbet af den næste uge vil jeg blive hentet ti kontrol hos Just og pigerne - hvad det betyder ved jeg ikke - men det er nok dejligt.

Håber i har haft et godt nytår og har nogle gode sex fornøjelser sammen over hele landet.

Mange trætte hilsner fra Christian, der håber på at få stål kyskhedsbæltet låst af, for jeg tror min pik og nosser er godt ødelagt af den lange tid i "fængsel", hvor de ikke er brugt.

mh

Christian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som ung læste jeg M. de Sades Philosophy in the bedroom. I de første mange kapitler spankes der lystig, men fordi den spankede beder om det. Det er altså ikke en straf, men noget de gjorde med hinanden, for at fornøje hinanden. Jeg lærte tideligt i min erotiske karriere at smerter, når jeg først er liderlig, er voldsomt lystforstærkende. 

Jeg bryde rmig ikke om ord som straffe, slave, dominans, master m.m. og når jeg spanker, er det en belønning, ikke en straf.... o gnår jeg spankes, har jeg det på samme måde.

Jeg mener det er forskel på lege med smerte i elskov, og sadisme, som for eksempel under totur i et fængsel eller militæraktion. I min verden har de to ting intet med hinanden at bestille. Men jo jo, ved godt at andre har det anderledes.

Jeg har en sex-ven, som netop definerer sig som slave, min slave, og det er et turnoff for mig, men det vi laver sammen... rigtigt godt er det.  

Og ja... bondage uden sm... hjertens gerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg primært er til SM, så vil bondage altid være en del af et game.Jeg har en enkelt gang prøvet en ophængning, hvor SM ikke var en drivende faktor. Det gav ikke mig det store.

Men jeg ved der er en del riggere og bunnyer som bruger bondage, især ophængning, rent meditativ. Hvilket der vist også er ved at komme mere fokus på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lever i et fast forhold med min ægtemand og min dejlige Herre, og der er det ind imellem sådan at sidstnævnte binder os uden at der er optræk til hverken striber eller smæk. Det er heller ikke altid fiksering som i at vi ikke må kunne røre os. Nogen gange lægger han en kropsbinding på mig, oftest med røde, pink eller andre farvede reb, og har mig gående rundt sådan en hel formiddag eller hel dag.

Han synes det ser godt ud på mig, og det gør mig altid helt vildt tændt!

Når min mand og jeg så FÅR vores striber, så er det lige så tit uden at vi er bundet som at vi er bundne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg nyder begge dele. Bondage uden SM kan ofte være mindst lige så pirrende som med SM. Jeg nyder at være hjælpeløs, og i en anden persons 'vold' - og så er det jo op til ham/hende om jeg skal straffes eller ej. Not knowing is more fun  ;)

Redigeret af curious19

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nyder at blive bundet og brugt.

Synes det er frækt, når min kæreste bruger mig, som han har lyst til, og jeg ikke kan gøre andet end at tage imod.

Jeg er dog ikke til hård SM, da jeg ikke tænder på smerte, det er no go fra min side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også vild med bondage hvor min kæreste bindes godt og sikkert, dog er det vigtigt for mig at han er rigtig bundet,  så han ikke kan slippe fri uden min hjælp, og gerne med bind for øjnene eller en sort sæk over hans hoved.

Jeg bruger helst reb eller læder remme, men også gerne strips som elektrikeren bruger, og de skal strammes godt til så de skærer dejligt ind i hans fede drenge krop, håndled og ankler - og piver han  strammes de lige lidt ekstra til, så han holder kæft, og forholder sig i ro.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu