Does size matter?

51 indlæg i dette emne

Så piger... Frem med sandheden...

Betyder størrelsen noget? Lad os nu gå ud fra at vi sortere de helt grotesk små fra og de helt grotesk store... Så har vi nok fra 8 - 22 cm... Hvad er bedst og hvorfor?

Og betyder længden så meget? Er det ikke mere tykkelsen det kommer an på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ca. 14-17 cm synes jeg er bedst. De mindre føles ikke nær så meget samt smutter let ud i nogle stillinger, og de større gør bare pisseondt. Men i sidste ende vil jeg hellere have en lille end for stor. Derudover betyder både længde og tykkelse noget, men næsten alle mænd ligger heldigvis i gennemsnittet så alt er godt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ca. 14-17 cm synes jeg er bedst. De mindre føles ikke nær så meget samt smutter let ud i nogle stillinger, og de større gør bare pisseondt. Men i sidste ende vil jeg hellere have en lille end for stor. Derudover betyder både længde og tykkelse noget, men næsten alle mænd ligger heldigvis i gennemsnittet så alt er godt ;)

vil jeg give dig helt ret i :) jeg vil godt nok heller ikk have en der er for stor det gør mega ondt har haft en enkelt der var alt for stor. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ærlig talt tror jeg aldrig at jeg har haft problemer med hverken størrelse eller noget. men synes helt klart at en lille tyk er bedre end en stor og tynd en. :cust23:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer også and på hvordan manden bruger sin pik hvis han ikke ved hvad han har i mellem benene og barer hammer den ind ja så kan det gører skide ondt syntes ikke det betyder så meget med størelsen merer hvordan den bliver brugt :cust22: :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hm ser ud til det er min størrrelse i snakker om

*SF*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ok hvor stor er din pik så :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jae min er 16 cm... så det er bare sige til hvis i vil have noget :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

#2 & #3 vil det sige at hvis i var sammen med en der havde en mindre pik vil i lyve :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

#2 & #3 vil det sige at hvis i var sammen med en der havde en mindre pik vil i lyve :confused:

nej self. ikk. er altid ærlig på det punkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nej self. ikk. er altid ærlig på det punkt.

okay nice :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

oorh Hvad og jeg troede jeg havde en liller tisser :P.... hehe så er det åbenbart normalt med 16cm :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil da ikke prale af en kæmpe pik. men er godt tilfreds med den jeg har .så hvorfor lyve den større end den er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil da ikke prale af en kæmpe pik. men er godt tilfreds med den jeg har .så hvorfor lyve den større end den er.

:P :p :kiss: :kiss:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:P :p :kiss: :kiss:

hov hade glemt at log mig ind GGG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hvorfor lyve.... Men man vil jo helst ikke have en mindre end andre :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nope, hvad skulle det gøre godt for. Iøvrigt er der ikke meget at lyve om, har endnu aldrig mødt en mand, der spurgte om størrelsen var iorden, hvilket jeg også ville finde temmelig umodent. Den er jo som den er, det står ikke til at ændre. Medmindre man vil skamferes hos Jørn Ege.

Men når bare man husker sine knibeøvelser, skal den altså også være på størrelse med en cocktailpølse, før den er FOR lille ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe :D.... ja okay.... men er 16cm nok til jer piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det er en god størels du har er ikke for lille lige sådan en man gerne vil have i munden SS :P :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

høhø ;)..... For at sige det pænt... Jeg mener de Yngre piger :D hihi.... Men okay.... Så er der jo ike noget at være flov over :D;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

høhø ;)..... For at sige det pænt... Jeg mener de Yngre piger :D hihi.... Men okay.... Så er der jo ike noget at være flov over :D;)

er nu helder ikke interseret i dig på den måde er blevet fanget af en mand ss :P :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe :D godt så :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En skede er faktisk kun omkring 11 cm dyb i afslappet tilstand, og udvider sig så efter pikken ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sejt :D.... ... Jeg er stadigvæk jomfru :( så ved ikke noget om det ENDNU.... Skal man så være forsigtig i starten? så det ikke gør ondt på jer piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har da erfaret at størrelse gør en forskel..

jeg er da selv så uheldig, andre ville mene at jeg er heldig, men at min er 22 cm og okai tyk... og jeg har sku haft mine problemer med det, så jeg synes sku til jer fyre der har en gennemsnits pik eller derunder...

ska vi bytte? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu