Dyrk sex med hele kroppen

8 indlæg i dette emne

Det er ikk kun det mellem benene der kan bruges til en omgang hed erotik. Du kan med fordel inddrage hele kroppen når du vil helt derop hvor englene synger.

Hoved: Lad ham vaske dit hår og give dig en sensuel hovedbundsmassage

Nakke: Et minefelt af nervespidser - lad ham sommerfuglekysse dig.

Arme: Sræk dem ned over hovedet og få ham il at stryge op og ned. Håndled og underarme er super følsomme.

Mave: Lad ham kilde dig med tungen. Når du spænder musklerne så bliver din orgasme mere eksplosiv

Ryg: Få ham til at massere din ryg og lænd med cirkelbevægelser.

Lår: Bed ham om at smøre dine ben ind i en god creme. Den kølige creme og hans varme hænder er en super lækker kombination.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg har sex med en partner, syns jeg hele kroppen er involveret ved det at orgasmen ruller ud i samtlige dele af kroppen, MEN de der små frække fif G_P- de er sq ikke så tosset endda :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhmmmm....jaaa...gode fif!!

Men du glemte ballerne....lad ham kilde dig forsigtigt med fingerspidserne til hårene rejser sig på hele kroppen...:happy:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg foretrækker også at man koncentrerer sig om hele kroppen og ikk bare kønsdelene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg foretrækker også at man koncentrerer sig om hele kroppen og ikk bare kønsdelene

Ja helt enig, det bliver meget mere intenst og erotisk, når alle sanser kommer i brug!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja helt enig, det bliver meget mere intenst og erotisk, når alle sanser kommer i brug!!

Og meget mere intimt end bare at have pik-i-kusse sex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og meget mere intimt end bare at have pik-i-kusse sex

...som jeg dog også synes kan være rigtig frækt:bigsmile:

Når bare man også husker alt det andet næste gang:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer bagefter! :D Jeg har praktiseret det i årevis, og det er en helt fantastisk måde at lege på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu