Vagina og klitoris pumper/sugere?

11 indlæg i dette emne

Hejsa

Vil lige høre om nogen har erfaringer med vagina og klitoris pumper/sugere? Virker de overhovedet? Virker de godt? Hvilke kan i evt. anbefale? Har overvejet at købe en til kæresten/os, det skal være noget hun får glæde af (har lidt andet legetøj, så det er ikke det første). Vil en kvinde syntes det er fedt legetøj tror I?

Nogen der vil anbefale en anden slags legetøj til klitoris-stimulation? Og sidst, hvilke butikker på nettet kan I anbefale?

Håber dette er det rigtige forum at spørge i, er ny her på siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har leget med to forskellige pumper, begge virkede RET godt. Hun bliver meget våd og følsom af det.

Den ene pumpe er en lille rød en, men en lille dildo-agtig ting i midten. Selve sugetingen har dog en tendens til at blive 'blokeret' i sugeslagen, og så kan man ikke lave mere vakuum. Den anden er noget større og i hård plast, der kan så sættes en vibrator på. Dette larmer dog vildt meget, så det har vi kun gjort en enkelt gang. Vi har dog eksperimenteret lidt med et fjernstyret æg hun har oppe imens pumpen sidder på. Det virker ;-)

Efter sådan en gang pumpen ser hendes fisse vildt fræk ud, og føles rigtig fræk også.

Det kan anbefales ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, det var ikke mange der kunne hjælpe der. Er der slet ingen kvinder som har erfaring med sådan noget legetøj?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi melder os også som særdeles nysgerrige på det område.

Hvis nogen har erfaringer og gode råd ville det måske gøre det lettere, at vælge hvilken der skal indkøbes...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad med læber, tunge og lunger?

altså uden hjælpemidler?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

altså uden hjælpemidler?

Jeps - det fungerer for os :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

altså uden hjælpemidler?

Jo - det fungerer da også som det nu kan og skal - men jeg hedder imidlertid ikke Nilfisk til mellemnavn ;-) og mestrer ikke at suge, så hendes fisse svulmer op på samme måde som det kan ses på billeder efter brug af en "pumpeanordning".

Det vi nok har tænkt er, at det kunne være et sjovt stykke legetøj, hvis det virker. Spørgsmålet er bare hvad der virker - indkøb af alle slags sexlegetøj er jo ofte en jungle - dette er ingen undtagelse.

...ihvertfald er vi stadig interesserede hvis noget har tips eller erfaringer, at dele ud af - også selvom intet overgår tunge, læber og lunger *sf*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo - jeg har en fisse-pumpe...Og JA - den er lækker!

Det hele svulmer max op og bliver helt vildt følsomt.

Specielt hvis jeg har en vibrator/dildo indeni fissen, inden jeg pumper...pyha...meget pirrende...

Leger ind imellem med det sammen med min herre, men oftest er det bare med mig selv - eller lige inden, han kommer indad døren ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du overhovedet lavet nogen indlæg der ikke er maskeret reklame for den side, Penis33?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu