BlowJob fra godt <> ekseptionelt !!

5 indlæg i dette emne

Heej ænder !!

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad I gør, når I vil give jeres partner særlig god oral plessure. Hvilke små 'knapper' er altid en sikker vinder? Hvor hurtigt, eller hvor langsomt, og hvor lang tid?

Og mænd, hvad er det der kan gøre, at et blowjob går fra godt til ekseptionelt? Er der nogle særlige ting, der bare han tænde jer helt vildt? Er der når der også er isterninger og dildoer med i legen? Eller hvad?

Del ud af jeres visdomsord !! :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Bitten

Der er jo uendeligt mange muligheder for at få os mænd til at tænde helt vildt.

For det første: Jeg er ret sikker på, at de fleste mænd er vilde med at få et blowjob af deres kæreste, både som opvarmning og som fuldt gennemført.

Hvis det skal helt op at ringe, bliver lysterne straks meget mere individuelle, og her kan jeg selvsagt kun tale for mig selv. Men her er nogle bud:

- Gør det langsomt

- Gør det varieret - skift mellem at kærtegne hovedet og tage pikken så langt ind du kan

- Brug munden og tungen - ikke hænderne. Så kan det ikke blive meget mere sexet.

- Slik og kærtegn nosserne - her må hænderne gerne bruges:lol:

- Kig ham i øjnene imens

Og så må jeg nok indrømme, at jeg ind imellem er helt vild med de mere dominerende former:

- Lad ham sidde/stå over dig og styre tempoet og hvor langt ind den skal. Og nej - ikke noget med at forsøge at bruge hænder

- Lig på alle fire, mens han styrer festen

- Hvis du alligevel ikke kan holde fingrene væk, så accepter, at han binder dig eller giver dig håndjern på. Dét tænder i hvert fald mig helt og aldeles!

Så simpelt er det:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære Bitten,

For mig er det meget vigtigt, at kæresten virkelig har lyst til at give et blowjob – ellers vil jeg hellere, at vi finder på noget andet.

Så vil jeg gerne, at hun begynder stille og roligt med at sutte på pikken, mens forhuden dækker glansen. Hun må gerne fortsætte ned ad skaftets underside (det er et meget følsomt sted) og eventuelt slikke pungen og tage en af testiklerne i munden af gangen; hvis hun er i stand til det også gerne hele pungen med begge testikler i munden samtidig. Hvis hun har mod på det, må mit røvhul også gerne slikkes, først udenpå og senere gerne inden i så langt tungen rækker. Når hendes tunge trækkes ud af røven, må hun gerne stikke en finger eller to med glidecreme ind. Herefter er det ekstra dejligt, hvis hun koncentrerer sig op pikken. Hun kan forsigtigt trække forhuden tilbage, så hun kan bruge tungen på glansen. Her må hun gerne afveksle med at tage så meget af pikken som muligt i munden og suge HÅRDT. Fingrene i røven kan lave en kom-her-bevægelse som prikken over i'et.

Efter den behandling er jeg hurtigt og grundigt oppe at ringe!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde for nogle år tilbage en kæreste der elskede at sutte pik og hun lagde ikke skjul på det og det alene er et stort skridt på vejen,,, vis ham at du nyder det, både med lyde og øjenkontakt....... Eva som pigen hed, udviklede en teknik hvor hun lavede et slags vakum, ved med tungen at presse pikhovedet eller rettere glansen imod ganen og så med tæt omsluttet læber bevægede sig op og ned af skaftet kombineret med masser af mundvand...ummmmmm..... det kunne drive mig helt ud hvor jeg ikke har en chance for at bunde og så kunne hun mærke når jeg var lige ved at eksplodere i hendes mund, så hun kunne stoppe op og lade mig falde lidt til ro inden jeg kom, så genoptog hun legen og tit lod hun mig først komme femte eller sjette gang......når jeg så kom var det så kraftigt at jeg følte at jeg var ved at besvime og jeg havde en følelse af at jeg bare blev ved med at sprøjte....

Holddakæft....jeg kommer helt til at savne hende.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er mange gode råd allerede ovenfor. Jeg synes det er rigtig godt, hvis hun bruger sine hænder, og en enkelt må i hvert fald godt søge bagud mod røven. Variation er godt, men en vis vedholdenhed med sutteriet og onanibevægelser med den ene hånd er rigtig godt. For meget variation med for meget slikkeri op og ned af skaftet dur ikke med mindre det er for at udskyde seancen (men det ser da lækkert ud og og er meget velkomment i begyndelsen og som små pauser undervejs).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu