Læder, sex og kærlighed

5 indlæg i dette emne

Jeg kommer ud fra badet. Tørrer mig grundigt over hele kroppen. Jeg tørrer duggen af og kigger mig i spejlet og kører en børste gennem mit hår. Jeg sprayer mig under armene og kommer lidt after shave i mit nybarberede ansigt. Jeg kigger mig igen i spejlet. Jeg har en stram knude i maven, som trækker usynlige tråde ned i mit skridt. Jeg mærker efter om jeg skulle have overset nogle hår på pungen. Den er glat og stram. Jeg ved nogenlunde hvad der skal ske.

Jeg har teaset dig, drillet dig hele dagen og du har pirret mig igen. Du sagde at jeg kunne vente mig og jeg udfordrede dig... "Bare kom an søde". Du kyssede mig, tog et greb i mit skridt med den ene hånd, mens du tog fat i min kæbe med den anden og viskede ind i mit øre.."Det gør jeg også, vær sikker på det.." Et uudgrundeligt, men rigtigt dejligt og sexet udtryk i dine øjne fortalte mig, at du mener det.. 

Jeg står lidt befibbet og kigger atter ind i spejlet. En blufærdig generthed skyller pludselig ind over mig. Jeg ved du har dit læderkorset på og mens jeg stod under bruseren kunne jeg høre dig rumstere rundt i lejligheden. Den stramme fornemmelse i mellemgulvet, trækker længere ned og jeg mærker at blodet fortsætter sin vej ud i mit lem og forsøger at gøre sit arbejde med at fylde depoterne op. Jeg skynder mig at tage lædertrusserne på. Det har du bedt mig om. De føles stramme, men bløde under pungen og henover mit lem, som ikke kan rejse sig nu. Jeg mærker efter på mine brystvorter, nærmest som om jeg vil sikre mig, at de stadig er der. De er sensitive. Jeg fornemmer en rar ømhed. Du har haft grundigt fat i dem, nogle gange idag.

Blufærdigheden overtager styringen og uden at vide hvorfor, tager jeg min t-shirt på.

Jeg kan høre du går et sted i lejligheden. Den skarpe lyd fra et par høje hæle taler sit eget sprog. Din gang er lidt langsom pga balancen. Så det er ikke skoene du har på. Du har læderstøvler på. Min mave snører sig og trådene ned i mit underliv trækker hårdt og sender nærmest elektriske stød ned i testiklerne. Mit lem kæmper en forgæves kamp mod lædertrusserne. De sidder stramt henover det.

Jeg står lidt og får kontrol over mig selv, da du endelig kalder inde fra stuen:

"Skat, nu kan du komme"..

Du stod med ryggen til mig og kiggede ud af vinduet. Jeg stillede mig bag ved dig, fjernede dit smukke hår fra din nakke og kyssede den blidt. Du lod dit hovede falde lidt tilbage og min ene hånd søgte ned i dit skridt, mens den anden fandt op under din bluse til dit ene bryst. Du våndede dig og vores læber mødtes og vi kyssede. Dine læber føltes bløde, fugtige og varme. Jeg lod min pegefinger og min langefinger kører frem og tilbage i dit skridt, uden at komme indenfor dine skamlæbers sensitive grænser. Du bed mig i min underlæbe og dine hænder gled op under min trøje og med et fast greb, tog du fat i mine brystvorter. Du sagde: "Du leger en farlig leg.. Jeg skal nok lære dig, at man ikke siger A uden at sige B. Du kan vente dig Søde".. Dine fingre tog et lidt fastere greb i mine brystvorter. Smerten føltes sød og tryg og signalerne de sendte afsted, gik de rette steder hen i kroppen. Jeg smilede provokerende, opfordrende til dig: "Bare kom an søde.." Du slap mine brystvorter, kyssede mig og tog fat i mit skridt med den ene hånd og min kæbe med den anden: "Det gør jeg også, vær sikker på det...." 

Jeg åbner døren, går ud fra badeværelset og hen imod døren ind til stuen. Min puls er steget og jeg fornemmer en varme i mine kinder, i forventning om det syn der møder mig om to sekunder. Jeg ved ikke hvor jeg skal kigge hen, ned i gulvet, ind i væggen, op i loftet eller bare kigge på dig. På de to sekunder der går, når jeg at grine lidt af mig selv indvendigt. Jeg ved jo det er dig, min elskede Mona der står derinde, dig jeg kender så utroligt godt og dig som jeg har lukket helt ind i mig selv. Dig som jeg deler mit liv med og som er min første-fortrolige. Hvorfor så pludselig denne generthed? Du er jo ikke en fremmed person. Men nej" Varmen i kinderne har bidt sig fast og jeg tager en dyb indånding idet jeg drejer ind i stuen.

Synet der møder mig, får mig til at glemme at puste ud igen i et øjeblik. Pulsen stiger yderligere og varmen i kinderne føles som en stegepande, lige taget af blusset. Du står ovre ved bordet og du er gude smuk at se på. Du har dit læderkorset på, dine lange læderstøvler og dine lange skindhandsker. Dit hår er slået ud og du står med armene over kors. I den ene hånd har du et par håndjern, som du står og svinger let med.

"Hvad laver den t-shirt på dig" spørger du. "Hvad med at tage den af?"

Jeg står lige og skal opfatte ordenes betydning og kommer lidt efter lidt ud af trancen og tager min t-shirt af. Du peger på manchetterne, der ligger på sofabordet.

"Tag dem på, alle sammen. Men dem på håndledene skal sidde løst, så jeg kan lænke dig med disse her", siger du og rasler med håndjernene.

Jeg sætter mig ned og tager manchetterne på, mens du står og venter utålmodigt. Da jeg er færdig rejser jeg mig op igen.

"Kom herover" siger du til mig.

Jeg går stille over til dig. Min hjerne arbejder på højtryk. Min generthed og trang til at kigge på dig kæmper mod hinanden, så mit blik flakker, mens jeg går over imod dig. Jeg stiller mig en meter fra dig.

"Nærmere" siger du. "Og du skal ikke røre ved mig før jeg giver dig lov".

Jeg stiller mig en halv meter tættere på. Den blandede duft af parfume og læder rammer mine næsebor og bidrager yderligere til den ulige kamp, der udspiller sig i mine lædertrusser. Du rasler lidt med håndjernene, som for at vise mig, at om ganske få øjeblikke, har du ikke bare den mentale magt over mig. Så har du totalt magten.

"Vend dig om og tag dine hænder om bag på ryggen" siger du.

Jeg gør som du siger. Jeg er i en anden verden. Mit indre svømmer i en ophidselse, der ikke vil holde op med at stige. Jeg mærker hvordan dine behandskede hænder sætter håndjernene omkring mine håndled og kan høre de klikker og føler det kolde stål imod huden, da du strammer dem. Du stiller dig helt tæt bag mig og begynder at beføle mine arme op til mine skuldre. Dine hænder bevæger sig om foran og finder mine brystvorter. Du begynder at bearbejde dem, først lidt blidt men meget hurtigt bliver du hårdere ved dem.

Jeg læner mit hoved bagover i en rus af smerte og nydelse. Du stopper lidt efter, tager fat i mig og vender mig om imod dig. Så forsætter du med at massere brystvorterne. Jeg begynder at stønne og klynke i en blanding af smerte og nydelse, men du fortsætter fuldstændigt uanfægtet. Syningen i mine lædertrusser, er på en hård prøve. Du kigger ned på dem, lader din ene glide ned over dem nogle gange, mens den anden tager et fast greb i min kæbe. Du beslutter dig for, at lade trusserne sidde lidt endnu. Men giver mig et langt, varmt og blødt tungekys.

Der ligger nogle ting på bordet. To små hængelåse, brysttvingerne og en kæde. Den er ca 1½ meter lang. Du lægger den om livet på mig i højde mellem navlen og skridtet. Du strammer den og låser den med den ene hængelås. Derefter tager du handskerne af, for at sætte brysttvingerne på. Du strammer dem kun lidt. Jeg kan mærke det kølige stål mod brystvorterne og den korte nedkøling føles dejlig og sval. Så tager du handskerne på igen.

"Sæt dig på stolen" siger du og peger på en af mine spisestole.

Jeg sætter mig, med armene bagom ryglænet. Du tager den anden hængelås og sætter den på kæden om livet og den lille kæde mellem håndjernene. Nu kan jeg ikke rejse mig igen. Jeg føler en kæmpe hjælpeløshed hånd i hånd med en fantastisk tryghed. Ophidselsen er ubeskrivelig. Lænket til en stol og i volden på min smukke, læderklædte kæreste.

Du tager en af de andre stole og stiller den lige foran mig og sætter dig ned og tænder en cigaret. Du sidder i et halvt minut og studerer mig lidt. Så begynder du at stramme tvingerne på mine brystvorter. Du bliver ved til jeg begynder at vånde mig lidt. Du ryger lidt videre, mens du betragter mig. Så får tvingerne et par tag til. Jeg begynder at klynke af smerte og du smiler tilfreds. Dette gør du et par gange mere, indtil du er sikker på, at tvingerne sidder helt og aldeles fast. Så rejser du dig op og stiller dig bagved mig, stadig med din cigaret. Du bøjer dig ned og tager fat i mit hoved så du kan få din mund ned til mit ene øre.

"Du skal få, skal du" hvisker du. "Når jeg er færdig med dine brystvorter, er de så ømme at du kan mærke det i flere dage".

Du slipper mit ansigt og tager fat i kæden mellem tvingerne og trækker i den. Jeg forsøger forgæves at følge med, med min krop, men kæden omkring livet og håndjernene forhindrer det. Jeg vånder mig. Smerten, nydelsen, hjælpeløsheden, den blandede duft af parfume, læder og cigaretrøg og den pirrende fornemmelse ved hele den cocktail suser rundt i kroppen på mig og mit lem beder og tigger næsten på at blive sluppet ud i det fri.

Du kommer over foran mig og sætter dig på mit ene lår. Jeg kan mærke dine skamlæber mod min hud. Du kører dit underliv lidt frem og tilbage og jeg kan mærke at du er våd. Du tager et drag af cigaretten og begynder at kysse mig inderligt, samtidig med at du har fat i kæden. Jeg klynker en anelse men du er ligeglad. Dit underliv kører stadig let henover mit lår. Du slukker din cigaret, tager fat i min kæbe, drejer mit ansigt og hvisker ind i mit øre:

"Du skylder mig big time" Du skal slikke mig. Jeg løsner dine lænker og tvingerne og så vil jeg have en orgasme. Og du skal for din egen skyld gøre det ordentligt, for jeg er slet ikke færdig med at pine dig.."

Jeg nikker og du slipper taget i mit ansigt og rejser dig op.

Du løsner tvingerne og fjerner dem. Mine brystvorter er godt ømme" Men den pirrende fornemmelse har et klart overtag. Så låser du hængelåsene op og jeg rejser mig op. Du befrier mine hænder og vi begynder at kysse. Min krop er fyldt op af ophidselse og stod det til mig, væltede jeg dig rundt på gulvet og tog dig lige der. Men i aften er det dig der bestemmer, så jeg styrer min trang og gør som du siger.

Du sætter dig ned i lænestolen og spreder dine ben. Du peger på gulvet foran dig.

"Stil dig der", siger du. Jeg adlyder.

"Ned på knæ", siger du bydende og jeg gør som du siger.

Du løfter dit ene bestøvlede ben op på min ene skulder, helt inde ved halsen, med vristen bag nakken, for at forhindre at jeg falder bagover. Den anden løfter du op foran mig, presser let mod mit øvre brystparti, så hælen berører brystvorten.

"Du må godt røre ved mine støvler, skat" siger du smilende.

Jeg lader mine hænder glide op og ned af læderet mens jeg nyder følelsen af det mod min hud, duften og følelsen af stiletten mod min brystvorte. Lidt efter bytter du ben.

Du fjerner dine ben og spreder dem.

"Slik mig så" siger du.

Jeg kan mærke din behandskede hånd have et bestemt tag i nakken på mig, mens jeg begraver mit hoved i dit varme og våde skød. Du smager sødt og jeg lader min tunge gå på vandring frem og tilbage mellem din klit og din skedeåbning. Du begynder at reagere med dit underliv og jeg kan høre du stønner. Dit greb bliver fastere og du presser mit ansigt hårdere op i dit skød. Min tunge arbejder ihærdigt som var det den sidste gode gerning, den skulle gøre i sit liv. Dit underliv begynder at ryste, men jeg kan fornemme at du prøver at trække den. Jeg kan høre dine læderstøvler knirke og lyden samt din smag og følelsen af dine lår om mit hoved, sender stød ned i mit lem.

Pludselig kommer den velkendte klynken fra dig, samtidig med at dit underliv pludselig låser helt fast, for derefter at skyde ud i en bue. Din orgasme har fået tag i dig og i nogle sekunder er du helt væk fra mig. Du er ildrød på halsen og lidt ned ad din brystkasse. Og du trækker vejret i korte og hurtige stød.

Jeg kommer op til dig og kysser dig og vi smiler til hinanden og kysser lidt igen. Mit lem er faldet lidt til ro, mens jeg slikkede dig men et greb i mine brystvorter får hurtigt vækket ham til live igen.

"Rejs dig op og tag dine trusser af min skat", siger du.

Jeg rejser mig op og tager fat i elastikken i begge sider og krænger trusserne langsomt af, mens jeg vugger mine hofter lidt fra side til side og kigger lidt drilsk på dig. Du rejser dig op og tager min ene hånd og fører mig med ind i soveværelset. Derinde vender du dig mod mig og giver mig et dejligt, varmt, blødt og langt kys. Mine hænder er på vandring op ad dine sider. Jeg følger dine kurver op til dine bryster og lader mine tommelfingre glide ned til dine brystvorter og nulrer dem så godt jeg kan for dit læderkorset.

"Vend dig om og tag dine hænder om bag på ryggen igen", siger du til mig.

Jeg gør som du siger og klikkene fra håndjernene giver genlyd i mine ører samtidig med at følelsen af hjælpeløshed og tryghed atter overmander mig. Mit lem stritter lig ud i luften og du tager fat i det og trækker forhuden frem og tilbage et par gange. Du tager to klemmer fra skuffen og stiller dig foran mig. Med at fast greb om den ene brystvorte med den ene hånd, sætter du klemmen fast. En afsindig pirrende fornemmelse sender stød ned i mit underliv, men mit lem er så erigeret som det kan blive, så du fortsætter proceduren med den anden brystvorte.

Du stiller dig tæt op af min ene side og begynder at kysse mit øre. Din ene hånd er bagom min nakke og stryger kinden på den modsatte side, mens den anden hånd begynder at trække forhuden frem og tilbage med rolige, malkende bevægelser. Jeg kan mærke, at du ikke skal blive ved i ret lang tid, før jeg kommer og du har læst mine signaler og stopper pludseligt, da mit underliv begynder at ryste.

"Læg dig på sengen på din mave og spred dine ben", siger du.

Lidt hæmmet pga håndjernene lægger jeg mig forsigtig på min mave og spreder benene. Med et fast greb tager du fat i manchetten om den ene ankel og sjækler den fast til det ene hjørne. Derefter fortsætter du med den anden manchet. Jeg ligger nu i en meget blottet stilling og tankerne begynder at suse rundt i hovedet på mig, samtidig med at presset fra mit underliv får mit lem til at gnide mod lagnet. Jeg er meget ophidset. Jeg kan høre på dine hæle i gulvet, at du kommer op til mit hovede og uden et ord giver du mig bind for øjnene.

Du går ud af soveværelset og ind i stuen og rumsterer lidt derinde. Kort efter kommer du ind i soverværelset igen.

"Nu har du vel ikke svinet lagnet, mens jeg var væk" spørger du.

Jeg ryster gernert på hovedet. Du sætter dig op i sengen og sætter dig overskrævs på mine ben. Et stort spørgsmålstegn står printet inde i mit hovede. Jeg kan høre en lighter blive tændt. Jeg ligger og lytter, venter, sitrer. Pludselig kan jeg mærke en stikkende, men pirrende smerte på min ene balle. De små stik kommer med et sekunds mellemrum. Først på den ene balle og så på den anden. Stikkene bliver til varme og det går op for mig, at det er stearin. Jeg begynder at stønne, mest af ophidselse. Smerten er ikke slem, snarer pirrende og fristelsen til at begynde at gnubbe mit lem mod lagnet er stor.

Du bliver ved, du fordeler stearinen godt ud på ballerne så jeg ikke kan forudsige hvor den næste rammer. Den pirrende fornemmelse fra mine varme baller og fra klemmerne på mine brystvorter og mit lem presset ned i lagnet, er ved at tage magten fra mig.

Så stopper du pludselig og jeg kan høre du puster lyset ud. Du lægger det i vindues karmen, rejser dig op og forsvinder ud af soveværelset et kort øjeblik. Mine tanker begynder igen at tage fat. Hvad har du for. Du kommer hurtigt tilbage og uden et ord begynder du at fjerne den størknede stearin fra mine baller. Det niver lidt pga mine behårede baller. Derefter løsner du håndjernene og hægter mine fødder af igen.

"Læg dig på ryggen min skat", siger du og jeg gør som du siger.

Du fastgør mine fødder igen og strammer manchetterne om mine håndled og trækker mine hænder helt ud i hjørnerne af sengen og spænder dem fast. Mit lem er næsten blåt af ophidselse. Du fjerner klemmerne fra mine brystvorter.

"De skal bruges andetssteds skat" siger du.

Du lægger noget på min brystkasse, det er koldt og rasler. Det er brysttvingerne igen. Du sætter dig overskrævs på mit underliv. Jeg kan mærke dit underliv mod mit erigerede lem og havde jeg ikke været spændt fast, havde min ophidselse overtaget styringen af mine handlinger. Mine brystvorter er ved at være godt hævede, så du har ingen problemer med at sætte tvingerne på igen. De skal ikke strammes mange omgange, før jeg begynder at stønne.

"Nåh min skat" siger du kælent, "skal vi have et lille av"?

Du strammer tvingerne yderligere og begynder at trække i dem. Smerten er overdøvet af den stramme, pirrende fornemmelse så jeg stønner bare. Du slipper igen og siger:

"Nåh, jeg skal nok få dig på andre tanker skat"

Du stiger af igen og sætter dig ved siden af mig. Jeg kan høre du begynder at rasle med plasticklemmerne. Du kysser mig blidt på munden og hvisker ind i mit øre:

"Jeg elsker dig min skat"

Du begynder at sætte klemmerne på min pung. En efter en. Jeg kan ikke holde styr på mine tanker og mister tællingen, samtidig med at smerten fra klemmerne påbegynder sit indtog. En stikkende og trykkende men pirrende smerte. Det er som om, at antallet af klemmer er uendeligt og jeg begynder at give mig højlydt.

"Nååh, skat, du har ikke mistet mælet" siger du kælent og trækker lidt i kæden.

Jeg giver mig lidt igen. Du sætter dig overskrævs henover mit ansigt og presser dit underliv ned over mit ansigt. Din mis er godt fugtig og dufter. Jeg begynder at lade min tunge køre mellem dine skamlæber og søger efter din klitoris. Du rækker den ene hånd bagover og tager fat i kæden og trækker let, men jeg ænser ikke smerten. Følelsen af dit underliv er berusende og jeg kan mærke at du bliver vådere og vådere, samtidig med at du begynder at bevæge dig let frem og tilbage henover mit ansigt. Jeg kan høre dine støvler knirke i takt med dine bevægelser og mærke dem mod siderne på min brystkasse.

Pludselig flytter du dig og sætter dig henover mit underliv igen, så mit lem ligger presset lige under din skede. Du fjerner bindet for mine øjne, så jeg kan se dig. Du kigger smilende på mig. Du har taget dine handsker af, men begynder at tage dem på igen, samtidig med at du bevæger dit underliv let henover mit lem. Klemmerne niver og river i min pung og jeg begynder at stønne af smerte, men du er uanfægtet af det. Smiler blot af mig.

Du bøjer dig fremover og fører mit lem op i dig og begynder at ride mig. Dine bevægelser er intense, rytmiske og kun med dit eget behov for øje. Smerten fra klemmerne på min pung, tvinger mig til at skyde mit underliv op og dine bevægelser bliver endnu mere intense, samtidig med at dine øjne bliver fjerne og du udstøder nogle ophidsede og klynkende lyde. Der går ikke lang tid før du overmandes af en voldsom orgasme. Du ryster og dit underliv presses hård mod mit samtidig med at du læner dig ned mod mit ansigt og begynder at kysse mig. Du er ildrød i ansigtet og først lidt efter lidt kommer du til dig selv igen

Du sidder lidt og sunder dig. Retter dig op.

"Ville du tage mig, hvis du kunne skat", spørger du. Jeg ligger hjælpeløst, uforløst og meget ophidset. Nikker..

Du løsner tvingerne fra mine brystvorter og lægger dem på bordet og en efter en, bliver klemmerne fjernet. Det giver et lille jag hver gang, du fjerner en klemme. Derefter løsner du manchetterne. Jeg er fri. Du har stadig dine handsker på og jeg kravler henover dig og nærmest presser dig ned og ligge. Din ene hånd tager fat i mit lem og trækker forhuden frem og tilbage samtidig med at lave malkende bevægelser. Og så fører du mig op i dig. Følelsen er ubeskrivelig. Jeg bevæger mig jævnt i dig med let oprettede bevægelser og lader min krop presse sig ned over dig, samtidig med at jeg holder dit ansigt fast mellem mine hænder. Du begynder lidt efter klynke højt ind i mit øre, samtidig med at du rystende presser dine ben omkring mig og holder fast omkring mig.

Du kommer lidt efter til dig selv igen, men jeg giver dig ikke meget tid. Er for ophidset og jeg begynder at bevæge mig frem og tilbage i dig. Du presser dine læderstøvler mod mine sider, samtidig med at du tager et fast tag i mine brystvorter med dine behandskede hænder. Jeg kan ikke længere holde stand og det føles som om at al energien kanaliseres ned i mit underliv, bliver til en hård bold, som skal presses ud gennem mit lem. Det sortner for mine øjne og da du vrider lidt hårdere i mine brystvorter, eksploderer alt nede i mellemgulvet på og sender indestængte og vidunderlige stød ned igennem mine testikler og ud i mit lem. Jeg er helt væk og ænser kun svagt at du slipper mine hårdt prøvede brystvorter. Vi kysser og kysser og følelsen af helhed, kærlighed og hengivenhed er så tæt på grænseløshed som den kan komme.
3 personer like this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er noget af den mest ophodsende historie jeg har læst. Det er helt utroligt men alt, hvad der sker i historien hidser mig voldsomt; støvlerne, handskerne, korsettet, lydene, duftene og smerterne.

Det er bare for fedt !!!!!!! :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at høre, du kunne lide historien. Tak for kommentaren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at høre, du kunne lide historien. Tak for kommentaren

Er den sand? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er den sand? :)

Jeps....   :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu