Hvilke fantasier har du, som du mangler at/vil udleve?

319 indlæg i dette emne

Besættelse? Det kan ikke gøre det :lol:

Jeg har netop også fået grønt lys fra kæresten. Så længe jeg ikke rører en mand (hvilket jeg aldrig kunne finde på), så må jeg gøre lige hvad jeg vil. Wohooo.

Jamen, min veninde fortalte rigtig detaljeret om hvordan hendes kæreste har en piercing i klitten. Min veninde er helt oppe at køre over det, så jeg skulle rigtig høre en masse om hvor effektiv den var osv. :toungue:

Hehe - sådan er min kæreste også.. piger er okay - ikke utroskab.. fyre deriomod.. men jeg har slet ikke lyst til nogle andre fyre end min kæreste, så det er slet ikke et issue... (med mindre man lige skulle prøve en trekant med kæresten og en ekstra fyr... :toungue: Men det bliver han aldrig frisk på.. han ville ikke kunne dele... )

piercing i klitten - det lyder satme frækt.. så når man slikker, så har man noget at lege med... :toungue: hm... får tankerne igang... igen igen... Kunne nu også godt tænke mig at blowe en fyr, der har en PA.. det ku være frækt.. :toungue:

... og så går fantasien i gang igen...... :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er faktisk en tanke, som er begyndt at spøge lidt i mit baghoved...

Nys har et par gange spurgt mig, om jeg ikke havde lyst til at blive taget med strapon, for hun vil gerne unde mig den fede oplevelse, som HUN har ved analsex. Det har nu aldrig sagt mig særlig meget.

Hun har også spurgt mig om jeg tændte på tanken om to piger samtidig, og samme melding fra min side. Jeg ville da ikke afvise det, men det skulle nu ikke være for min skyld.

Men... nu er tanken om at kombinere de to ting pludselig dukket op. Tænk at blive taget med en strapon af en pige, mens man fik suttet pik af en anden. Av, det kunne være spændende :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg hopper også lige på banen.

jeg ku godt tænke mig at prøve:

-gruppesex med ca 5 fyre, at blive taget hårdt af så mange tænder mig vildt.

-swingerklub, min kæreste har prøvet, og det vil jeg også.

-sex offentligt, har bollet i skoven, men det var ikk så spændende, og har givet et BJ i en biograf, men vil gerne fuldføre et samleje i en bio, eller noget lign.

-at blive "voldtaget" af min kæreste, lige til grænsen af man bliver bange.

-at blive mundkneppet, hårdt

så ku jeg ikk lige komme på mere...

jo champagnesex, men har hørt noget om det giver svamp og andet godt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg hopper også lige på banen.

jeg ku godt tænke mig at prøve:

-gruppesex med ca 5 fyre, at blive taget hårdt af så mange tænder mig vildt.

-swingerklub, min kæreste har prøvet, og det vil jeg også.

-sex offentligt, har bollet i skoven, men det var ikk så spændende, og har givet et BJ i en biograf, men vil gerne fuldføre et samleje i en bio, eller noget lign.

-at blive "voldtaget" af min kæreste, lige til grænsen af man bliver bange.

-at blive mundkneppet, hårdt

så ku jeg ikk lige komme på mere...

jo champagnesex, men har hørt noget om det giver svamp og andet godt...

Svamp af champagnesex? Jeg vil for en sikkerheds skyld lige spørge, hvad din definition af champagnesex er, før jeg svarer noget dumt ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tag en champagne, og pop den.

ryst flasken med hånden for mundingen og sprøjt op i hende og så bare bol hende bag efter.. skulle vist være ret sjovt pga boblerne. men pga af sukker og andet så gav det svamp (kender èn som prøvede det)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tag en champagne, og pop den.

ryst flasken med hånden for mundingen og sprøjt op i hende og så bare bol hende bag efter.. skulle vist være ret sjovt pga boblerne. men pga af sukker og andet så gav det svamp (kender èn som prøvede det)

Ok, så forstår jeg det bedre. Jeg kender kun champagnesex som slang for urinsex, og det har nu aldrig givet svamp :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja.. det hedder vist også chamagnesex på dansk, men golden shower på engelsk, så vidt jeg husker..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja.. det hedder vist også chamagnesex på dansk, men golden shower på engelsk, så vidt jeg husker..

Det gør det nemlig. Uh, det er ellers længe siden... :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hahaha... vækkede jeg lige noget dèr? hahaha.. sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh... jeg synes jeg har mange, men her er da lidt

en trekant med manden og en anden mand (og den anden må gerne være BI)

at blive slikket i måsen

at blive domineret noget mere - holdt fast og taget med magt!!

at prøve en anden tøs - vil gerne prøve at slikke fisse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha uha uha, måske går min allerstørste fantasi snart i opfyldelse!

Jeg var på date med en pige forleden. Rigtig fræk tøs, og vi er helt sikkert tændt på hinanden. Næste gang vi skal mødes, har vi snakket om at leje et hotelværelse, og se hvad det kan blive til.

Jeg er simpelthen helt oppe at køre over det. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lyst til en hel glat mis, hvor jeg ligger på ryggen og hun sidder med et ben på hver side af mit hoved, jeg behøver kun at stikke tungen ud for at få den op, hun styre lige præcis hvor det er bedst, så hun bliver så våd som mulig.

Hun vender sig om og giver en omgang kropsmassage med olie. Jeg kan stadig slikke og nyde synet af den glatte mis. En time eller to på denne måde ville være vildt ophissende. Så er det min tur til at give massage, eventuelt samtidig med at jeg kommer op i hende. - Det kunne jeg godt få en hel dag til at gå med.:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder underligt, sikkert. Men grundet lidt for meget søndags-kigning af TV, er den brand-nye fantasi der SKAL udleves at prøve at sexe med en parkour-sportsmand. Nu har jeg snasket lidt rundt i nogle rockstjerner og musikere her for nylig og jeg kunne godt tænke mig at prøve en sportsfyr, der VIRKELIG ved hvordan han skal bruge kroppen. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder underligt, sikkert. Men grundet lidt for meget søndags-kigning af TV, er den brand-nye fantasi der SKAL udleves at prøve at sexe med en parkour-sportsmand. Nu har jeg snasket lidt rundt i nogle rockstjerner og musikere her for nylig og jeg kunne godt tænke mig at prøve en sportsfyr, der VIRKELIG ved hvordan han skal bruge kroppen. ;)

Du har set Høvdingebold? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har set Høvdingebold? :P

Jeg har lige netop og helt præcist set høvdingebold.. Så vi kan faktisk netop sætte navn på den parkour-mand der måtte besudle mig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha jeg må jo ærligt indrømme, at den ene gang jeg fik et rimjob, var jeg i den syvende himmel:-)

Det var simpelthen så fantastisk, at min nye topfantasi må være, at få et rimjob og et blowjob samtidig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha jeg må jo ærligt indrømme, at den ene gang jeg fik et rimjob, var jeg i den syvende himmel:-)

Det var simpelthen så fantastisk, at min nye topfantasi må være, at få et rimjob og et blowjob samtidig!

Av ja - den vakte også genklang hos mig! Man skulle have en kæreste med to hoveder... :dryp:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Av ja - den vakte også genklang hos mig! Man skulle have en kæreste med to hoveder... :dryp:

Eller en frisk kæreste med en frisk veninde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja "storesøster"... Det ville sgu ikke være det værste der kunne se:-)

Men jeg ville næsten være bange for at få et hjerteslag i forbindelse med udførelsen af førnævnte fantasi... Men så ville man sgu dø med et smil på læben!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja "storesøster"... Det ville sgu ikke være det værste der kunne se:-)

Men jeg ville næsten være bange for at få et hjerteslag i forbindelse med udførelsen af førnævnte fantasi... Men så ville man sgu dø med et smil på læben!

Som man siger, what a way to go... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller en frisk kæreste med en frisk veninde ;)

Det har jeg prøvet. Det var fantastisk lækkert, lige indtil de to tøser fandt ud af, at de nok i bund og grund var lesbiske og derefter henviste mig til at overnatte på sofaen i stuen. :(

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil bare være sammen med en pige NU! :slem:

Det fylder mine tanker konstant, og jeg er ved at drive mig selv til vanvid med det. Jeg drømmer endda om det næsten hver nat.

Åhh, hvorfor er der så mange kedelige piger? Jeg har søgt og søgt, men folk tør ikke at mødes, og ender med at springe fra. Hende har så har mødt, bor desværre meget langt fra mig, og da jeg ikke har mange penge, kan jeg hverken besøge hende, eller invitere hende på besøg.

:mc_hair::blaasjov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil bare være sammen med en pige NU! :slem:

Det fylder mine tanker konstant, og jeg er ved at drive mig selv til vanvid med det. Jeg drømmer endda om det næsten hver nat.

Åhh, hvorfor er der så mange kedelige piger? Jeg har søgt og søgt, men folk tør ikke at mødes, og ender med at springe fra. Hende har så har mødt, bor desværre meget langt fra mig, og da jeg ikke har mange penge, kan jeg hverken besøge hende, eller invitere hende på besøg.

:mc_hair::blaasjov:

Haha kender godt det med fantasien, der overtager.. Men har du ikke prøvet det allerede? Hvilken del af dk er du fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha kender godt det med fantasien, der overtager.. Men har du ikke prøvet det allerede? Hvilken del af dk er du fra?

Nope, har stadig ikke prøvet det, desværre..

Men jeg håber da at der sker noget inden året er omme, ellers kommer jeg da til at lide i lang tid :lol:

Er fra østjylland :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu hvor jeg er single igen, så er det klart trekant, der er højest på min liste! Har min b-ven, som er frisk, så nu gælder det mest om at finde en pige...

Det SKAL prøves før jeg begynder at få følelser og involvere mig med en fyr igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu