Hvilke fantasier har du, som du mangler at/vil udleve?

319 indlæg i dette emne

At begge parter har bind for øjnene, ku være super frækt. Så er det med at føle og lytte sig frem, ku være kanon frækt...

Og så også at blive taget af en masse forskellige mænd, på en gang, en 5 stykker ca. hvor de skiftes til at kneppe en, og gerne i alle huller :-) Mens jeg ligger med bind for øjnene, og aldrig får at se, hvem det var...

Pigesex - yeah baby - elsker kvinder :-) Så skal da prøve det af engang *sf*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har vist kun to ting på ønskesedlen:

- Invitere min kone med i en trekant med en anden mand

- Binde hende og mundkneppe hende længe og grundigt

Jeg tror dog, at det kommer til at kræve STORE overtalelses-evner, som jeg ikke hidtil har haft:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har fantasier om at prøve disse ting, men det er nok ikke helt realistisk at få krydset dem alle af listen

- at bolle med en sort kvinde, det er tanker om at se min hvide sperm på de sorte bryster som tænder mig

- at prøve en trekant, helst med to kvinder

- at besøge en sex-klub, swingerklub

- at prøve urin sex med flere kvinder på en gang

- anal sex, bare sådan helt "almindelig" analsex

- sex på et offentligt sted

- at kæresten går med til at vi filmer os selv

Redigeret af podrace
tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

uha har flere fantasier

- at få smæk

- Være sammen med en anden kvinde

- Have en ekstra mand med i sengen

- Blive taget analt

Næsten alt andet end missionær

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

-At blive "voldtaget" af konen og en anden bi-Q.

-En shemale

-to aktive bi-M'er sammen med konen

og der er sikkert flere drømme undervejs.

Jeg tilslutter mig 100%

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mangler og drømmer MEGET om:

- Trekant med 2 piger hvor alle er afslappede og VIL hinanden

- Gangbang hvor jeg er med til at "udnytte" en kvinde (der selvfølgelig selv vil)

- To fyre om en pige. (jeg har prøvet det, men kunne godt tænke mig mere)

- Være "kigger". Se på at andre dyrker sex. Evt fotografere dem.

- Mere videosex (har prøvet det mange gange, men det er bare så frækt*S*)

- Arrangeret voldtægt og andre rollespil.

Der er Meget andet jeg godt kunne tænke mig men disse var lige det der dukker op i min hjerne nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare ligge med lukkede øjne, mens min mand slikker min fisse og forestiller mig en eller to andre mænd maser deres pik i munden på mig og sprøjter deres sæd ud over mit ansigt. Har været tæt på at prøve i virkeligheden men modet svigtede på vej til hotellet.

den lidt kræsne når det gælder

Redigeret af admin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Indtil videre er min liste rimelig kort, men den bliver helt sikkert længere med tiden:

- Analsex med min kæreste (jeg har dyrket analsex før, det har han ikke)

- At spænde min kæreste fast, eller selv at blive bundet fast

- Sex med en pige

Det er de tanker jeg går rundt med lige nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, jeg kan da også lige hoste op med lidt nyt:

- At finde en super-lækker B-ven (og han skal være intelligent, ellers kan jeg ikke tænde på ham) og så bare knalde himmelsengen ned. Et forhold KUN for det fysiske og så bare få prøvet en hel masse !!

- Sex med en ældre, måske i 30'erne. Tænder bare på den aldersgruppe *grr*

Lige nu har jeg bare lyst til noget fysisk. Også noget trygheds-agtigt noget, men mest .. SEX ! *mijauw*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

se min kæreste lege med en anden pige

en 3-kant med min kæreste + en pige

sprøjte en pige i røven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Alt for mange..

-Offentligt flere steder.. fx i prøverum, offentligt toilet, skoven, eller lign..

-At blive "voldtaget" af kæresten:)

-Tage frække billeder imens.

-Prøve s/m hvor jeg er masochisten.

osv. =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

trekant, trekant, trekant... eller gruppe... med kæresten..

gerne en ekstra pige, eller en ekstra fyr.. mh... at blive fyldt ud begge steder.. er for hot at tænke på.. :happy:

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At tøsebarnet vil sige:

"Skat - det der med analsex, vi ku' da godt prøve, hvis du har lyst."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm... Jeg har lige fået en ny fantasi grundet en lille oplevelse jeg havde idag.

Håndværkersex :love:

Det lyder måske ikke som noget sindsoprivende nyt, og jeg forventer da heller ikke at blive indstillet til Nobelprisen, men jeg har ikke opfattelse af at der er specielt mange mænd som tænder på håndværkere. Nu skal jeg måske også skynde mig at sige at det ikke er en svedig maskulin tømrersvend som fylder mine tanker lige nu, men derimod et par meget charmerende og flirtende malertøser som jeg så i aktion idag (altså i aktion med malerrullerne).

Damn it, de måtte godt male mit soveværelse :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine fantasier:

1. Trekant med konen, hvor hun helt vist er i centrum, men hvor vi to mænd også kæler for hinanden

2. At sutte en pik af. Frækt og lækkert at han bare giver sig hen og sprøjter sin sperm i min mund og tømmer sig helt, uff

3. Efter at en anden mand har sprøjtet sine safter op i konens kusse, at trænge op i hende og føle den spermfyldte kusse, mens jeg knepper hende

4. I en trekant, hvor jeg ligger under konen, mens den anden fyr knepper hende bagfra - at han sprøjter op i hende, hvorefter jeg kan slikke hendes kusse, mens hans sperm løber ned i min mund og underansigt

5. At blive slikket i røven

6. At blive kælet i rum tid af en stiv, våd pik ved røvhullet, lige som jeg nyder at gøre ved min kone, og som hun elsker det (hvor det så muligvis kunne ske, at han gled op i mig til sidst ...)

7. Facesitting med min kone. Hun er ikke så glad for at være den der er øverst, men jeg ville elske at slikket hende siddende overpå mit ansigt - en stilling, der også er dejlig behagelig at slikke fisse i

8. Trekant med en ekstra pige, eller firkant med et par, hvor det ville være dejligt at se min kone blive kælet og slikket af den anden dame, og hun fik fornøjelsen af at kæle for hendes kusse. Og at damerne skulle se på, at mændene suttede pik på hinanden.

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

mangler at blive bollet analt uden gummi , men det forbliver en fantasi da jeg ikke skal nyde usikker sex ,

og så vil jeg gerne fistes analt og det skal nok komme engang :bigsmile:

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine fantasier ændrer sig jo hele tiden, men på det sidste er jeg begyndt at fantasere en del om at afprøve min biseksuelle side.

Og det vil for mig sige sex med en kvinde. Jeg har kun i meget begrænset omfang været tæt ved en nøgen kvinde ;)

Om det skal være avanceret, eller blidt og uskyldigt ved jeg ikke - det kommer an på hvad der byder sig først.

Ellers så er der jo en del jeg ikke har prøvet - og med nogle få ekstreme undtagelser, så vil jeg gerne prøve "alt". Og er da også godt på vej ;)

Knus

Nicolai

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"Mangler" og "mangler". Jeg har da noget at se frem til :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"Mangler" og "mangler". Jeg har da noget at se frem til :D

Ja, hvis det skulle gå hen og blive aktuelt, så har du da :toungue::bigsmile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er stadig i min bicurious fase, så jeg vil bare gerne være sammen med en tøs... :) :toungue:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg jo af den overbevisning - at har man nogle fantasier - så er det om at få dem udlevet, i det omfang det er muligt selvf.

Så jeg har ikke så mange tilbage... Men dem jeg stadig mangler at udleve - er stort set dem jeg KUN vil udleve med en fast partner - altså en jeg er 100 % tryg ved og stoler BLINDT på.

Det kunne f.eks. være et Cremepie arrangement. En rundkreds af 10+ mænd, som jeg blower til de kommer ud over mit ansigt - imens jeg sidder på knæ med åben mund =)

En 4kant med tre store sorte hannegere - der tager uden at spørge !!

Har faktisk en fantasi om at mig og en ven dominere en biseksuel mand. Han skal kneppe mig - sutte pik på min ven - kneppes i røven - og skampules i alle tænkelige og utænkelige stillinger.. Der skal simpelthen kneppes på kryds og tværs uden omtanke for det er med en kvinde eller mand.. =)

Og så har jeg en skummel fantasi - der går ud på at jeg skal "lejes" ud - til en flok villige mænd. Hvor mange ved jeg ikke lige men i hvert fald mere end 5.. Og jeg skal komme iført korset, mini nederdel, lange støvler og halsbånd med snor i. Min "Mester" "Tvinger" mig så til at blowe gutterne - og de har fri afbenyttelse af min krop. Detaljerne er uklare - men der tror jeg egt. det kunne være fedt at gå lige til grænsen - og måske lidt over - fordi det i situationen kunne være virkelig vildt. F.eks. tænder jeg ikke på golden shower - men jeg forestiller mig - at når de alle sammen er kommet ud over mig, bliver jeg beordret på knæ - og imens jeg bliver kneppet hårdt i munden, og min "mester" spytter og slår mig i ansigtet med flad hånd - så pisser gutterne på mig...

Plejer at være mere S end M - Men tror faktisk at jeg i den givende situation, kunne gå til min yderste grænse i M spillet og virkelig - faktisk - finde tilfredsstillelse i det... Men jeg skal ikke kunne sige det.. Men kunne være interessant at prøve at udleve...

Og så er der er hel normal ting - som alle gør - som jeg har som fantasi.. Nemlig at tage bad sammen med en... Har aldrig gjort det - for så meget blotter jeg mig simpelthen ikke - hverken fysisk eller følelsesmæssigt... Så hvis den skal udleves bliver det sammen med en jeg stoler 140 % på... =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er stadig i min bicurious fase, så jeg vil bare gerne være sammen med en tøs... :) :toungue:

Samme her.

Jeg er faktisk ved at drive mig selv til vanvid med tankerne :lol:

Især fordi min veninde lige har fået en pigekæreste, og gav mig saftige detaljer om deres sexliv. Jeg måtte nærmest tørre savlet væk fra hagen :ashame:

Der blev i hvertfald små-fugtigt i mine trusser :D

Redigeret af Anonymus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Samme her.

Jeg er faktisk ved at drive mig selv til vanvid med tankerne :lol:

Især fordi min veninde lige har fået en pigekæreste, og gav mig saftige detaljer om deres sexliv. Jeg måtte nærmest tørre savlet væk fra hagen :ashame:

Der blev i hvertfald små-fugtigt i mine trusser :D

Ja - det går fuldstændig ind i ens hovede og bliver nærmest en besættelse.. Kæresten har givet mig grønt lys, hvis jeg får lyst! Top nice!

Hvad laver din veninde og hendes kæreste så?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - det går fuldstændig ind i ens hovede og bliver nærmest en besættelse.. Kæresten har givet mig grønt lys, hvis jeg får lyst! Top nice!

Hvad laver din veninde og hendes kæreste så?

Besættelse? Det kan ikke gøre det :lol:

Jeg har netop også fået grønt lys fra kæresten. Så længe jeg ikke rører en mand (hvilket jeg aldrig kunne finde på), så må jeg gøre lige hvad jeg vil. Wohooo.

Jamen, min veninde fortalte rigtig detaljeret om hvordan hendes kæreste har en piercing i klitten. Min veninde er helt oppe at køre over det, så jeg skulle rigtig høre en masse om hvor effektiv den var osv. :toungue:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

Nu er jeg jo af den overbevisning - at har man nogle fantasier - så er det om at få dem udlevet, i det omfang det er muligt selvf.

Selvfølgelig, der er vi slet ikke uenige.

Har faktisk en fantasi om at mig og en ven dominere en biseksuel mand. Han skal kneppe mig - sutte pik på min ven - kneppes i røven - og skampules i alle tænkelige og utænkelige stillinger.. Der skal simpelthen kneppes på kryds og tværs uden omtanke for det er med en kvinde eller mand.. =)

Heh, det lyder faktisk som en ret fed fantasi, du fik da mig med i tankerne dér. Jeg har egentlig ikke før overvejet det på den måde, selvom mine fantasier da indimellem har drejet sig om at blive "passet" af et par, som tager sig visse seksuelle friheder med mig - og forfører mig :P

Men det ville nok ikke være så dårligt selvom det "bare" er almindeligt sex. For nu at få lidt realisme (sorry) ind i det - hvad så med sikker sex, er kondomerne ikke i vejen i sådan et scenarie? Selv så dyrker jeg udelukkende sikker sex, selvom jeg er sygdomsfri. Vil helst beholde det sådant.

Pyha jeg bliver tændt nu ved tanken om at være underkastet et pars frække ønsker.

Måske man skulle se at få lavet en kontaktprofil et eller andet sted? Men ligesom dig har jeg det sådan at jeg skal helst stole 100% på dem jeg leger med, ellers er det ikke godt.

Knus

Nicolai

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu