Hvilke fantasier har du, som du mangler at/vil udleve?

319 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger, hvad har I af fantasier som I endnu mangler af udleve???

Mine er:

- Trekanter, af alle slags.

- Sex i det fri/skoven/stranden.

- Sex i vand.

- Laklagen lege.

- Blive tisset på og måske tisse på andre.

- Blive nappet bagi med strap-on.

- Klubbesøg.

- Filme/tage billeder af os sammen.

Det er lige hvad jeg umiddelbart kan komme på..:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, som overskriften siger, hvad har I af fantasier som I endnu mangler af udleve???

Mine er:

- Trekanter, af alle slags. Done

- Sex i det fri/skoven/stranden. Done

- Sex i vand. Done

- Laklagen lege.

- Blive tisset på og måske tisse på andre.

- Blive nappet bagi med strap-on. Done

- Klubbesøg.

Det er lige hvad jeg umiddelbart kan komme på..:D

Mangler at filme damen og mig sammen i sengen, stuen, badet og køkkenet pt. :slem:

Og så må vi se hvad der ellers dukker op af int. ting. :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, den med at blive nappet bagi med strap-on har strejfet mig.

Vi får se.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

- at blive kneppet af 5+ fyre - med og uden at blive pisset på - med og ude dp

- sex udendørs i regnvejr

- sex foran et publikum - med og uden deres efterfølgende overtagelse af knepningen af mig

sådan lige hvad jeg kan komme på

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja.... Jeg har da klart fantasier og drømme der (endnu) ikke er udlevet....

Men mon ikke de fleste af os har det??

Og ikke mindst fordi vores drømme og fantasier udvikler sig løbende.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Jeg har ikke definitive fantasier, da de ændrer sig hver gang jeg leger med nogen, også ud fra hvad de har lyst til.

Men det der snurrer lidt i øjeblikket, er da noget med en babysitter der "misbruger" lille stakkels mig - både til at pille ved sig selv og sutte på bryster m.m., men som måske også binder mig til skiftebordet og eksperiementerer med mig for at se hvordan jeg (og min lille tissemand) reagerer på stimuli som klemmer, stearin, smæk, tis, en våd tisseble for ansigtet og meget mere.

Eller måske smører hun noget "salve" i numsen som får det til at svide (stærk sennep? tigebalsam? chili? eller sennepspulver som pudder) - og selvom jeg klynker og hyler så forsøger hun først at trøste mig med sutteflaske og babymad (som ganske givet ender i hele ansigtet). Først derefter går det op for hende at grunden til at jeg hyler er fordi bleen skal skiftes - og jeg får vasket numsen og smurt den med noget lokalbedøvende inden jeg bliver trøstet ved hendes barm.

Nå, det var et par af mine mere avancerede fantasier - så skal jeg bare finde en fræk babysitter :P

Ellers har jeg et par lister med frække idéer som jeg bruger når jeg kommunikerer med potentielle legekammerater.

Knus

Nicolai

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Masser!

Men lige nu er jeg faktisk mest interesseret i at prøve et one-night-stand. Det har jeg aldrig prøvet før, og med min nye singlestatus, er det måske på tide. :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

...ret højt på listen er sex med flere samtidig... gerne trekanter med hhv en pige og en fyr og med to fyre.. .Men hvis jeg sku være sammen med to fyre ville jeg virkelig være i centrum og de skulle ville forkæle mig max :D

hm... hvad ellers... jo, jeg føler lidt at min dirty side er blevet lidt overset siden min eks og jeg stoppede, så den kunne jeg godt tænke mig kom frem igen - i lys lue... :)

Nu har jeg lige stoppet med ham jeg så, så nu ku det være jeg skulle prøve at få gjort noget ved trekant-temaet... :toungue:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

...ret højt på listen er sex med flere samtidig... gerne trekanter med hhv en pige og en fyr og med to fyre.. .Men hvis jeg sku være sammen med to fyre ville jeg virkelig være i centrum og de skulle ville forkæle mig max :D

hm... hvad ellers... jo, jeg føler lidt at min dirty side er blevet lidt overset siden min eks og jeg stoppede, så den kunne jeg godt tænke mig kom frem igen - i lys lue... :)

Nu har jeg lige stoppet med ham jeg så, så nu ku det være jeg skulle prøve at få gjort noget ved trekant-temaet... :toungue:

Hehe...... well, hvis du er i humør til at udforske nogle af dine frækkere fantasier, nu hvor du er fri til at vælge selv.... så kan du jo nok finde en værdig legekammerat eller to herinde..... hvis du tør ;)

/Beckx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må vist også hellere liste mine:

- Flere MKK-trekanter

- Orgie / gruppesex

- Dele en pige med en anden fyr / kammerat

- Besøg på en sex-/swingerklub med en elskerinde / slavinde

- I en elevator

- I toppen af et tårn / på taget af en bygning - med udsigt over hele byen

- I en bil - både 'road head' og fuld sex

- Lidt frækkere dominans / S/M... halsbånd, fake voldtægt, måske tage en pisk eler en flogger med i legen..

- plus der er sikkert flere, men de er svære at komme i tanker om (har næsten udlevet alle mine fantasier)

/Beckx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine er:

- Sex i det fri/skoven/stranden. Prøvet:love:

- Sex i vand. Det kunne være sjovt:lol:

- Laklagen lege.Har lak lagen,men hun syntes vist ikke det er noget:confused:

- Blive tisset på og måske tisse på andre.vil gerne se hende tisse under SEX:love:

- Blive nappet bagi med strap-on.Prøvet,DAMN det var godt:love:

- Filme/tage billeder af os sammen.OHHH,se det ville jeg SGU GERNE:love:

Plus diverse andre ting som jeg ikke lige kan komme på:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

- En trekant

- Blid dominans/SM

- At blive taget med strap-on

- Sex i badet

- Et blowjob hvor pigen sluger

- Sex i det hele taget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg drømmer om en dag at ligge nøgen på ryggen med arme og ben bundet godt ud til siden, så nosserne er helt ubeskyttede. Så kommer der en hensynsløs domina med kæmpestore tunge bryster, som hun først gnider mod min pik og nosser, men så - lige pludselig - svinger hun af fuld kraft de tunge bryster mod mine forsvarsløse nosser. 10 gange - 5 gange med hvert bryst - uden at tage hensyn til mine store smerter. Efter en kort pause tænder hun en cigaret, som hun sætter på min forhudsstreng flere gange indtil den er brændt væk. Nu er nosserne klar til en ny omgang, men denne gang tager hun dem i sin hule hånd og trækker og klemmer dem så meget hun har lyst. Ny pause, hvorefter hun sætter elektroder på mine nosser og en elektrode i urinrøret, og så hedder det strømtortur til jeg beder om nåde, men hun bestemmer, om nåden skal efterleves.

Til sidst gir' hun mig en forsigtig spiller på min omskårede pik til jeg får udløsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan jeg i hvert fald strege tisseriet af listen.... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at have sex med min kæreste + en anden fyr.

Det bliver dog nok aldrig aktuelt med min nuværende kæreste, men til gengæld har han mod på at prøve så meget andet seksuelt som jeg virkelig æææælsker ham for :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan jeg i hvert fald strege tisseriet af listen.... :D

Fordi det ikke længere er din fantasi, eller fordi du ikke længere mangler at udleve den? :D

Fortæl, fortæl :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi det ikke længere er din fantasi, eller fordi du ikke længere mangler at udleve den? :D

Fortæl, fortæl :wink:

ER udlevet..:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ER udlevet..:D

Cool...

Og jeg gentager: Fortæl, fortæl :D

Vi er nogen, der vil have detaljer :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Cool...

Og jeg gentager: Fortæl, fortæl :D

Vi er nogen, der vil have detaljer :P

Dem har hun da angivet i Hvornår fik du sidst noget?...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pt har jeg ingen fantasier jeg mangler at udleve.

Men hvem ved, hvad morgendagen bringer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, mine fantasier er ikke så voldsomme lige nu. Jeg har besluttet, at tage det stille og roligt, og tænke REALISTISK !! Da min kæreste er .. Mmmh.. Ikke så fantasifuld som jeg, så tager vi nogle små skridt ad gangen. Så jeg fantaserer ikke om de helt store SMlege, om udkllædning, fetish eller noget ... Vi er helt dernede, hvor det, at binde hinanden, er en fantasi, der ikke er blevet udlevet rigtigt endnu. Dominansenlegene har svunget lidt, men jeg føler ikke, at han nogensinde rigtig har domineret mig - han måtte godt ta' at dominere noget mere, og vise, at han er manden i forholdet engang imellem. Nogle gange, har man bare som kvinde behov for at blive tæmmet (og det har han svært ved.)

Så nogle flere dominanslege, der så skulle trækker sig over nogle timer, er øverst på listen lige pt.

Sex i det fri, var tidligere nr. toppen på min listen, men DET har jeg prøvet, og der skal selvfølgelig mere af det, for det er vildt frækt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

alt alt alt for mange, og jeg har ikke nogen mulighed for at udleve noget for tiden, da jeg ikke har nogen partner, som jeg føler mig sikker på, og som jeg kunne lave sjove ting med.... Han er i DK.... FUCK!!

ARGH!!!!!!!!!!

:mc_hair: :mc_hair: :mc_hair: :mc_hair:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har en fantasi, som jeg gerne vil opfylde.

At få lov at kneppe en af mine B-fyre i røven med strapon.

Men han er lidt tilbageholdende.... Indtil videre.:bigsmile:

1 person likes this

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At være sammen med damen og en anden mand som tager os begge 2 på skift. :dryp: :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

-At blive "voldtaget" af konen og en anden bi-Q.

-En shemale

-to aktive bi-M'er sammen med konen

og der er sikkert flere drømme undervejs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu