Har du suttet pik på en fyr?

78 indlæg i dette emne

Eller har du selv fået suttet pik af en fyr?

ja trådens spørgsmål er selvfølgelig stillet til jer fyre.

Jeg ved at mange mænd godt kunne tænke sig at sutte pik på en fyr MEN ikke føler sig bøsset af den grund. De vil som regel gerne prøve det eller har prøvet det når der var en kvinde til stede.

Som bisexuel kvinde, ved jeg at kvinder er de bedste til at slikke mig og hvis du som mand/fyr har prøvet at fået suttet pik af en fyr.. Er det så din opfattelse at fyre er bedre til at sutte pik, end kvinder er?

Altså:

Kunne du tænke dig at få suttet pik af en fyr?

Kunne du tænke dig at sutte pik på en fyr?

Hvis du har prøvet en af delene eller begge 2, hvad var så bedst?

Nysgerrige GS-kinky

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved at mange mænd godt kunne tænke sig at sutte pik på en fyr MEN ikke føler sig bøsset af den grund. De vil som regel gerne prøve det eller har prøvet det når der var en kvinde til stede.

Som bisexuel kvinde, ved jeg at kvinder er de bedste til at slikke mig og hvis du som mand/fyr har prøvet at fået suttet pik af en fyr.. Er det så din opfattelse at fyre er bedre til at sutte pik, end kvinder er?

Altså:

Nysgerrige GS-kinky

2 X ja, men desværre ikke i nu :skv_mine:. Men håber at det snart kommer til at ske :jumping:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet både at sutte og blive suttet af en fyr - alle gangene i forbindelse med trekanter med par. I den sammenhæng var det frækt.Det var dels styret af nysgerrighed, og at de involverede kvinder tændte på at opleve det. Men en kvindemund er dog at foretrække.

Man foretrækker vel det køn, som man tænder mest på - og i mit tilfælde er det altså kvinder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jo, jeg har slikket pik på en fyr. Det er så også den eneste oralsex jeg ønsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har suttet prøvet at sutte pik på en anden fyr, og kunne lide det...

Har også fået suttet pik at en anden fyr, men synes ikke han gjorde bedre end de piger jeg har oplevet... Men nok på samme niveau..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har suttet pik adskillige gange på fyre, og er vild med det. Det tænder mig SÅ meget. jeg er osse selb blevet suttet af fyre, men synes ikke det er bedre end af em Q. Det er simpelthen et spørgsmål om individuel teknik, tror jeg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig slikket andet end en fisse..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville gerne prøve begge dele og mangler egentligt bare en chance for at spirnge ud i det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har endnu ikke prøvet nogen af delene, men:

Som udgangspunkt ja! Hvis jeg alligevel sexede med en anden mand ville det bestemt ikke genere mig.

Ja! Tanken om at sutte pik på en anden mand tænder i høj grad - også mere end ovenstående.

Generelt har jeg (i min fantasi om mandesex) nok en forestilling om, at det frækkeste ville være, at give en anden mand et blowjob og blive taget analt af en rigtig pik.

Selv at få et blowjob eller selv være aktiv mht. anal er kvinder særdeles velegnede til *gg* (som så meget andet *ss*)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså:

Nysgerrige GS-kinky

jeg har prøvet både at sutte pik og få suttet pik. frækt og pirrende begge dele:love: både kvinder og mænd kan være gode til sutte pik så jeg vil ikke sige at det ene køn er bedre end det andet; nok mere et spørgsmål om personlige kompetencer:p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

er ofte blevet suttet af fyre og vil ikke påstå de er bedre til det end kvinder det er ca det samme ,

sutter ofte andre fyre synes det er lækkert og frækt at få en fyr til at komme ved hjælp af min mund

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aldrig prøvet det, og tror nok heller ikke på nuværende tidspunkt at det ville falde i min smag. Men er meget eksperimenterende, så det ville ikke være helt usansynligt i det meget lange løb...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det har jeg ikke, jeg tror heller ikke jeg vil bryde mig om det, men tanken om at røre ved en anden pik har jeg da tænkt på hvo'n det ville være. Men det bli'r nok kun ved tanken da jeg er til piger. jeg kan blive helt dårlig over at se to mænd kysse hinanden på munden...aarrggh.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har fantaseret (i positive vendinger) om sidstnævnte, mens førstnævnte ikke rigtig siger mig noget. Jeg aner dog ikke, hvordan jeg ville reagerer i praksis. Jeg ville tro det var mest sandsynligt, hvis det skete under en MMF trekant.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg var meget ung, var tanken om en mand aldeles udelukket, for det værste der kunne overgå en mand var at være bøsse.

Som tiden er gået, er det efterhånden nærmest trendy at være bøsse, og det sammen med at jeg mentalt er blevet mere rund gør, at ikke længere finder det frastødende.

Faktisk kunne jeg godt have lyst at prøve begge dele hvis lejlighed byder sig.

Man skal aldrig sige aldrig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Både og høhøhø

Det BEDSTE blow jeg nogensinde har fået fik jeg af en ladyboy!

Jeg var på det tidspunkt ikke i tvivl om at der var tale om en ladyboy, men er det at regne for en "mand"?

Jeg ved det ikke... men godt det var det!!

Havde "hun" bedt mig om at sutte den dag, ja så havde jeg nok gjort det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Både og høhøhø

Jeg var på det tidspunkt ikke i tvivl om at der var tale om en ladyboy, men er det at regne for en "mand"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har suttet en del pik, men kun 3-4 fisser (ville dog godt prøve flere, men jeg aldrig haft held med kvinder LOL).

Jeg får tit at vide, at jeg er ret god til det, især hvis jeg sutter bifyre, som er vant til at det er en pige, som gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

er ofte blevet suttet af fyre og vil ikke påstå de er bedre til det end kvinder det er ca det samme ,

sutter ofte andre fyre synes det er lækkert og frækt at få en fyr til at komme ved hjælp af min mund

Lige mine ord, men mangler lige at prøve afslutningen (endnu):P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

selvom man har oralsex med en fyr betyder det ikke man er bøsse

man skal lige prøve sine grænser af som mig

Redigeret af krede25

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aldrig - og det er nok en grænse, jeg ikke får lyst til at overskride.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Både og høhøhø

Ha ha ha, jeg har altid syntes at det var lidt pudsigt, når såkaldte "hetero"-fyre ikke vil suttes af en mand, men ligeså snart en mand tager dametøj på og kalder sig "kvinde" eller "ladyboy", ups, så vil de pludselig godt. Jeg tror mere, at det handler om, at det er mere "legittimt" for en heterofyr at lade sig sutte af en ladyboy, for det sårer ikke hans mandighed så meget....selvom det ER en mand han bliver suttet af...jeg tror der er meget psykologi i det her...:wink:

Jeg er af og til kommet i en sexklub i København. Der kommer masser af heterofyre og også en del bicuriousfyre. Der er en fast gæst der, en trans, hun får ALLE de mænd hun vil have. Selv de mest hetero-agtige af dem alle. Ret pudsigt. For hun ER jo en mand. Men hvis vi andre "rigtige" mænd lægger an på de heterofyre, så bliver de sure eller fornærmede, men lægger hende transen an på dem, uha, det må hun skam godt...jeg forstår det ikke...hun er jo stadig en mand. Men har man dametøj på og lidt langt hår og sminke, ja, så kan man åbenbart som mand godt få alle heterofyrene...men så meget gider jeg godt nok ikke lave om på mig selv...:lol:...og well, trods alt har jeg dog der af og til fået nogle rigtigt dejlige unge fyre, for selvom jeg er MAND, så sutter jeg jo godt og det finder de unge bicuriousfyre hurtigt ud af..jeg tror nu, at jeg sutter bedre end hende transen, det kan jeg da se, når hun ordner de fyre der, hun sutter ikke med specielt megen følelse ha ha....men jeg forstår stadig ikke at de ofte (dog ikke altid...) tager hende fremfor mig, for jeg gør det gratis, mens hun tager 200 kr. for det - og jeg gør det da mindst ligeså godt...men ok, hvis de vil betale for noget de kan få gratis, så lad dem dog heheheheehheh

Redigeret af Cinquecontrouno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså:

Nysgerrige GS-kinky[/quote

:happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

Har prøvet begge dele, men kan bedst lide at sutte pik.

Var engang sammen med 3 fyre der skiftesvis bollede mig i røven, mens jeg suttede pik på de 2 andre.

Til sidst suttede jeg dem til udløsning enkeltvis og de fik lov til at sprøjte deres sperm ud over mit ansigt.

Det var virkeligt grænseoverskridende, men dejligt, det er ikke sidste gang jeg prøver det.

Hej fra bukakke48

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har suttet men ikke selv blevet suttet. Håber at blive det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, tanken kunne ikke lægge mig fjernere... Når jeg har haft trekanter har den anden makker bare at holde sig i sin ende. Det er lidt lige som at spille angreb og forsvar i fuzzball - hold jer dog for pokker til jeres banehalvdel!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu