dominerende dirt talk

15 indlæg i dette emne

Jeg skriver her fordi jeg håber at alle jer friske debattører måske har nogle ideer til hvordan jeg kan være dominerende.. Ikke at jeg ikke klarer det fint i hverdagen.. Men I ved, over sms og under forspil og sex.. Jeg er ikke ude i spanking og sådanne ekstremer.. Måske lige at klynge ham fast til sengen med et par håndjern og så ellers bare pirre ham.. Så et mix mellem at pirre og samtidig være dominerende ("smid tøjet!", "læg dig ned!" osv..) Ergo; Hvordan er man bossy på den frække måde? :lol:

Håber på ideer og råd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sys det dominerende er ret nice :P..

Og tror os damen kun er ret vild med at blive talt lidt ned til engang imellem, det sætter i hvert fald gange i noget - he..

Men.. jeg føler bare tit at det blir sårn lidt... 'akavet' og underligt... men nok mest hvis stemningen ikk lig er der til det..

Men.. jeg læser med ?..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sys det dominerende er ret nice :P..

Og tror os damen kun er ret vild med at blive talt lidt ned til engang imellem, det sætter i hvert fald gange i noget - he..

Men.. jeg føler bare tit at det blir sårn lidt... 'akavet' og underligt... men nok mest hvis stemningen ikk lig er der til det..

Men.. jeg læser med ?..

Jeg er enig i det der, men det er lidt svært, især hvis der kommer fnis og sådan noget med.

Så det sker sjældent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har overhovedet ingen problemer med at holde masken.. Kan være iskold og sådan.. Men løber lidt tør for ideer? Hvis I forstår..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man holder masken og bruger fantasien.:happy:

Jeg kan finde på at skrive en besked i løbet af dagen, at han skal ligge nøgen på sengen på et bestemt tidspunkt.

Blindfolde ham, give ham forbud mod at sige noget. Og siger han noget, får han enten smæk eller jeg stopper med det, jeg gør.

Som regel finder jeg først ud af, hvad jeg vil gøre ved ham, når jeg er begyndt. :lol: Det kan være at fortælle ham, hvad jeg vil gøre. Eller hvad jeg ikke vil gøre, og så nyde at se ham tigge om det.:sunglass:

Edit: Jeg synes ikke det er svært at undgå fnis, og jeg synes heller ikke det er akavet. Og skulle det ske, at der kommer et fnis, så synes jeg ikke, det ødelægger det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man holder masken og bruger fantasien.:happy:

Jeg kan finde på at skrive en besked i løbet af dagen, at han skal ligge nøgen på sengen på et bestemt tidspunkt.

Blindfolde ham, give ham forbud mod at sige noget. Og siger han noget, får han enten smæk eller jeg stopper med det, jeg gør.

Som regel finder jeg først ud af, hvad jeg vil gøre ved ham, når jeg er begyndt. :lol: Det kan være at fortælle ham, hvad jeg vil gøre. Eller hvad jeg ikke vil gøre, og så nyde at se ham tigge om det.:sunglass:

Edit: Jeg synes ikke det er svært at undgå fnis, og jeg synes heller ikke det er akavet. Og skulle det ske, at der kommer et fnis, så synes jeg ikke, det ødelægger det.

Damm Sexlady det lyder sgu hot :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg lige skal dominere kæresten lidt så skriver lige (ligesom sexylady) en besked hvor der står hvor og hvornår han skal ligge klar til mig, når jeg begynder er det gerne noget med at jeg eks. forbyder ham at sige nogle lyde eller forbyder hm at røre ved mig mens jeg røre ved ham. Så fortæller jeg ham gerne hvad jeg vil gøre ved ham og hvad han skal gøre ved mig... med andre ord, jeg tager beslutningerne og han skal bare lystre. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder alt sammen mega frækt hee :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker når min kone begynder at give mig ordrer ! Når hun f.eks. med hård stemme siger at jeg skal lægge mig på ryggen, tage hende bagfra eller hvad hun nu lyster...

På grund af vores små børn, er det ikke så praktisk at være bundet fast til sengen.. skulle de nu komme ind til os midt i det hele.. Så vi bruger verbal fastholdelse.. Min kone kan finde på at tage mine hænder, og føre dem op til hovedgærdet på sengen. Så ser hun hårdt på mig og siger måske bare "Der!" Jeg ved så, at der skal mine hænder forblive - uanset hvad der sker...

Omvendt kan jeg også finde på at trække min kone ud på toilettet og låse døren. Så kigger jeg hårdt på hende, lægger pres på hendes skuldre, og får hende på knæ. Åbner mine bukser, tager fat i hendes hår og trækker hendes hoved hen til mig.. "Sut!" Er min kone i et specielt humør, kan hun så begynde at klynke - og så kører legen.. hehe. Vi elsker det begge to!

Og det er netop hvad dominans handler om. At begge parter vil det og er trygge ved det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det er netop hvad dominans handler om. At begge parter vil det og er trygge ved det!

Ja og det er vel også det der er alfa og omega i enhver form for sex, begge skal synes om det og hvis man så kan tilføre det hele enten lidt humor,leg eller lidt spænding, så går tingene jo også op i en højere enhed.

Det er jo det der adskiller menneskene fra stort set alle andre dyrearter, at vi formår at tilføre det seksuelle et andet udgangspunkt end lige det som naturen kræver, nemlig formering og sørge for artens overlevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har overhovedet ingen problemer med at holde masken.. Kan være iskold og sådan.. Men løber lidt tør for ideer? Hvis I forstår..

Jeg tror du skal prøve at bygge en fortælling op, så du har en ide om, hvor du kommer fra og har en række destinationer inden for synsfeltet. Det er lidt som at have byggeplanerne for et hus (fortællingen) og når du udlever fortællingen får du brug for noget værktøj (kommandoer, binde, tvang, pisk, osv.).

Så noget med at lave en fræk novelle inde i hovedet og bruge den til at give en løs retning på det hele. Som jeg læser dig, så står du nemlig og kigger lidt forvirret ned i værktøjskassen og ved ikke helt hvad retning du skal gå i(?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også gerne have min kæreste var lidt bedrer til dirty talk..

Når han tager mig hårdt og fek. Har godt fat om halsen på mig, ville det være så frækt hvis han så også talte lidt ned til mig, eller kalde mig noget.. You know...

Men han ved ikk hvad han skal sige, eller så siger han det så lavt at jeg ikke kan høre det :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også gerne have min kæreste var lidt bedrer til dirty talk..

Når han tager mig hårdt og fek. Har godt fat om halsen på mig, ville det være så frækt hvis han så også talte lidt ned til mig, eller kalde mig noget.. You know...

Men han ved ikk hvad han skal sige, eller så siger han det så lavt at jeg ikke kan høre det :(

Jeg kan sagtens følge din kæreste, jeg duer heller ikke til sådan noget, men det er vel noget man kan lære hen ad vejen, når man finder ud af, hvad men kan sige uden at støde den anden, for det er uden tvivl det han er nervøs for - jeg tror bare at det er sådan, for sådan er det med mig selv.

Det skal nok komme når I har lært hinanden rigtigt at kende og I begge to véd, hvor langt man skal gå med det, for det er vel en form for rollespil på en eller anden måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan sagtens følge din kæreste, jeg duer heller ikke til sådan noget, men det er vel noget man kan lære hen ad vejen, når man finder ud af, hvad men kan sige uden at støde den anden, for det er uden tvivl det han er nervøs for - jeg tror bare at det er sådan, for sådan er det med mig selv.

Det skal nok komme når I har lært hinanden rigtigt at kende og I begge to véd, hvor langt man skal gå med det, for det er vel en form for rollespil på en eller anden måde.

Det har du nok rat i at det er noget i den stil :)

Men man kan også høre han prøver, og det er rigtig dejligt

Og det skal nok komme med tiden ja hee :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke sikker på, at det altid kommer hen ad vejen. For nogen vil det blot være unaturligt, og hvis de gør det, er tonen kunstig, ordet akavet og det vil reducere lysten for begge.

Men det er selvfølgelig forskelligt. Jeg har en kæreste, som tænder på noget af dominanslegen, men ikke det hele og på præcis samme måde som jeg. De dele der tænder ham virker fantastisk. Nogen af de andre dele virker fordi vi har hver vores indgangsvinkel men handlingen er den samme. Og andre ting må bare droppes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu